Kirjoitin vaellusnettiin Auringonvalaja nimimerkillä. Kenenkähän muroihin olen kussut, kun Vesterinen on poistanut tunnukseni.
Auringonvalajan bannit vaellsnetissä
12
279
Vastaukset
- Georgenaamio
Sushukkasen eli adminin
- Vesisuodattimia
tod.näk kusit huonomassa kelissä kuin Pekka tai omistat paremman kulkuvälineen kuin Audi Quatro
- revepellava
Liian vähän PELLAVANRIVETTÄ!
- vargadmin
Kenties sinulla on väärä email-osoite. Siis sellainen, mikä ei kelpaa Adminille.
- Justuseno
Joo, minä olin nimimerkillä justuseno. Lähtö tuli, vaikka en ehtinyt kirjoittaa yhtään kertaa.
- juharetkeilijä
No, lohduttaudu sillä, että minua ei päästetty edes jäseneksi.
Minulla ei ole minkäänlaista historiaa Vaellusnetissä, ei siis mitään kirjoituksia tms.
Löysin palstan sattumalta ja lueskelin sitä. Sitten olisin halunnut kysyä kokeneemmilta neuvoja ja vinkkejä ja yritin rekisteröityä. Turhaan, koska minulla ei ole maksullista sähköpostia eikä työsähköpostia.
- 57446556876455
Onkohan tämä oikea paikka avautua eto asian tiimoilta vähintäänkin kerran viikossa?
- reCAPTCH
On siitä sille sanottu. Jo vuosien ajan. Mutta kun on kaiken avun ja järjen tuolla puolen, niin mikään ei auta, ennen kuin se viimeinen ehtoo koittaa.
- vargadmin
Joo, parempi paikka olisi tietysti Vaellusnetti. Mutta eihän sinne ne kirjoittaa voi, joita Adminin email-seula ei läpäise. Sori siitä.
- PistooliPekka
Nyt on tosi huonoo keliä tiedossa ja Pekka alkaa käymään vanhaksi. Pekka on vaellusnetin kantavia voimia tai oikeastaan vetää aisat ristissä.
- ccvvbbgghhjjrrttt
Vaellusnetissä meno on samanlaista kuin poliisien salaisessa naamakirjaporukassa. Rasismi rehottaa.
- VaellaKehäKolmenSisällä
Pohjoisen poromies on se nee ke ri ja siksi siellä käydään vaeltamassa. Vaellusreissun jälkeen on sit hyvä purkautua netin palstoilla miten poroja.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111