Tänään tuli OVE päätös. Aletaan maksamaan huhtikuun alussa, eikä varhennusvähennystä tehdä, koska täytän maaliskuussa 63.
Mukava raha palkan päälle, noin 900€/kk brutto. Tilasin uuden verokortin, ja pidätysprosentti 19, eli tilille tulee reilu 700€/kk.
Ihan mukava palkanlisä. Nettopalkka noin 1700€, ja siihen päälle tuo 700€, niin kuukaudessa kilahtaa tilille noin 2400€/kk.
Päätös Ilmarisesta tuli tosi nopeasti. Eilen hain, ja tänään oli Nettipostissa päätös, että maksatus alkaa 1.4.2017.
Osittain varhennettu eläke
3
322
Vastaukset 3
- airistonaalto
Tuntuu olevan Ilmarisella nopea käytäntö. Olen hakenut Varmasta 6.2 ja mitään ei ole kuulunut.
Miten vaikuttaa työmarkkinatukeen, sitä ei osaa kukaan vastata, Ei Kelakaan.... - airistonaalto
Onpa nopea systeemi Ilmarisella. Itse kysellyt Varmasta 6.2 ja mitään ei ole vielä kuulunut.
Miten vaikuttaa tyämarkkinatukeen, kukaan ei osaa vastata, ei Kelakaan- soitin lupasivat palata kun virkailija ei tiennyt-uusi asia- eivätkä myäskään vastaa vietikysymykseen. Ymmärrän, että kiireitä heillä!!! - HyväSysteemi
"Työmarkkinatuen osalta on selvinnyt, että OVE voi vaikuttaa työmarkkinatuen määrään vähentävästi, jos henkilö ei työttömäksi joutuessaan ole täyttänyt työssäoloehtoa. Jos työssäoloehto on täyttynyt, työmarkkinatuki maksetaan OVE:n rinnalla vähentämättömänä. Lisätietoja saat Kelasta, www.kela.fi "
Tuo vastaus löytyi tuolta "Kysy työeläkkeestä" palstalta.
http://keskustelu.suomi24.fi/talous/kysy-tyoelakkeesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561612Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt221231- 93997
- 86752
- 41731
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20559- 27540
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 31483
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433