Vanheneeko Vappu Pimiä koskan?

kolmekasijomontavuotta

Nainen on ollut ~ 38v viimeset 15-vuotta? Ja sama ikä jatkuu.

17

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koju88

      En tiennytkään alle 40 vuotiaiden olevan noin losahtaneita, luulin et se on 55.

    • Vappua

      Vappu on muistaakseni ollu samalla luokalla mun entisen työkaverin kanssa, eli syntymävuosi olis 1973 tai 1972. Eli ei todellakaan ole 38v ollut enää pitkään aikaan.

    • VappuValoisa38v

      Minua vastaavasti kiinnostaa aloittajan ja kahden vastaajan iät.

    • Jjglögit

      Milläjän perusteella aloittaja noin väität? Pimiä on syntynyt 1978. Olisit voinut itse tarkistaa asia, mutta halusit tyhmyyttäsi aloittaa typerän ketjun.

    • porukkaeitajuuu

      väännetään sitten rautalangasta, kun porukka ei tajuuuuuuu. siis vappu on viimeiset 15v näyttänyt keski-ikäiseltä, 37-40-vuotiaalta. vappu oli joku 25v kun aloitti tv:ssä mutta silti tuntuu että hän ei ole koskaan näyttänyt parikymppiseltä vaan aina tommoiselta lähemmäs 40v tädiltä. sama juttu jonkun adelen kanssa, nainen on joku 28v mutta on näyttänyt jo monta vuotta nelikymppiseltä. no ihan sama, ette tajuu kumminkaan :DDDDDD

      • HÅggan

        Silloin ehkä kannattaa opetella kirjoittamaan selkeästi, mars takaisin koulunpenkille.


      • Kiinnostaakokiviäkin

        Ja mitähän väliä Vapun iällä on vieraille ihmisille?


    • iätönkö

      Minä tajua :) ja olen samaa mieltä, "nuori" hän ei ole koskaan ollut...Ehkä siinä on sitte se hyvä puoli, että näyttää vielä kuuskymppisenä nelikymppiseltä :D:D:D

    • JRluomunkauneus

      Vappu luomu ja kaunis nainen.Arvostan miehenä.

    • Wszxderfc

      Ei muuten varmasti oo syntynyt -78! On vanhempi!

    • laardirenkaat.reidessä

      paljastaa oikean ian.

    • Kepa34

      Miellyttävän näköinen. Olisi vielä nätimpi, jos olisi hieman laihempi.

    • Vappu_Himmiä

      Yhtä ruma ja tyhmä vuodesta toiseen tämä Vappu.

    • Toivottua

      Vapun miehen firma menossa pörssiin joten nyt on toivoa että Vappu häipyy televisiosta!

    • AINAPIMIÄÄ

      ON SE NII PIMEETÄÄ JA PIMIÄÄ

    • Jasminjasmin

      Ikärobotti sanoo et tää tekopirtee lurppaluomi on 49v
      Naurahdin tietenkin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe