Marks&Spencer

KivaaLiikuntaaHaku

Goodmannin seinissä lukee että olis Marks & Spencer siellä. En löytänyt. Dressmann pelasti tosin. sain puvun mutten ehkä kovin hyvää. Miksi seinissä on väärien liikkeiden valomainoksia?

12

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai joko loppui??

    • Relaxwoman

      Liian iso sulle, et vaan löytänyt vaikka stressmän on samalla kulmalla.

      • selvänäkijä.puuttuikin

        Myivätkö yli-ison puvun??


      • XXXXXXXXXXXXXXL
        selvänäkijä.puuttuikin kirjoitti:

        Myivätkö yli-ison puvun??

        Stressmännin koot on pienet, tarvitaan monta äksää.


      • ei.puunoksalla
        XXXXXXXXXXXXXXL kirjoitti:

        Stressmännin koot on pienet, tarvitaan monta äksää.

        Näemmä tarvitaan - pääasia että istuu.


      • pusuäksx
        ei.puunoksalla kirjoitti:

        Näemmä tarvitaan - pääasia että istuu.

        ... tsemppiä haaste/atteluun myös :)


    • no_mutta

      Marks & Spencer on Dressmanin seinänaapurina!

      • bdkkfkkx

        Älä? Etkö tajunnut että avaaja on hieman vajaa ja hänen intohimonsa on suoltaa paskaa suoli24:stä ulos.


    • IhanNaurattaa

      No jo oot sokee!

    • tyhmiäriittää

      Kaikki Goodmanin liikkeet lopettavat joten sinne on turha mennä. Goodman.....aivan paskaa....Anttila loppui alta aikayksikön ja niin loppuu muutkin....Samaa paskaa on kuin Sunnucar sun muut Hämeenlinna typeryksien ideat.....Voi helvetti noita Hämeenlinnan typeryksiä........

      • Kehitystä_ei_ollut

        Anttilan loppumiseen oli syy ihan ketjussa itsessään, aika ajoi ohi tai paremmin taisi unohtua sinne 80/90-luvulle.


      • SopivanHiljainen

        DDR:n suunnittelijoille jotka suunnittelivat Goodmannin, ostarin jonka kokoisia on rakennettu viimeksi 80-luvulla oli tietysti Anttila jonkinlainen vetonaula jota hehkutettiin kuin jotain maailmanmestaruutta. Goodmann on 30 vuotta myöhässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe