Siskoni on narkomaani!

Narkkarin_pikkusisko

Mun 17v isosisko oli eilen myöhään ulkona kavereittensa kanssa. Kun se tuli kotiin, se vaikutti melko oudolta ja sekavalta. Sen naama oli jotenkin kalpee. Vanhemmat ei ollut sillon vielä kotona, joten ne ei nähneet koko tilannetta.

Tänään kun tulin koulusta kotiin (sisko oli vielä koulussa), niin mun piti lainata siskon huoneesta laturia mutta sen laatikosta löytyikin marihuanaa ja pussillinen amfetamiinia.

Itse oon siis vasta 13v.

18

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei 17v voi olla narkomaani...

      • nsdfniosd

        Kyllä 17 vuotiaskin voi olla narkomaani,itse olen tavannut jopa 13 vuotiaan pojan joka käytti suonensisäisesti opiaatteja. AP:lle : Mistä tiedät sisälsikö pussi varmasti amfetamiinia?


      • nsdfniosd kirjoitti:

        Kyllä 17 vuotiaskin voi olla narkomaani,itse olen tavannut jopa 13 vuotiaan pojan joka käytti suonensisäisesti opiaatteja. AP:lle : Mistä tiedät sisälsikö pussi varmasti amfetamiinia?

        Testaaminen = narkomaani?

        Ehkä hän snorttasi sokeria. Tulee hyvät pärinät!


      • Narkkarin_pikkusisko
        nsdfniosd kirjoitti:

        Kyllä 17 vuotiaskin voi olla narkomaani,itse olen tavannut jopa 13 vuotiaan pojan joka käytti suonensisäisesti opiaatteja. AP:lle : Mistä tiedät sisälsikö pussi varmasti amfetamiinia?

        Maistoin pienen määrän sitä ihan mielenkiinnosta ja vaikutus oli samanlainen kuin kofeiinilla mutta paljon voimakkaampi.


      • Narkkarin_pikkusisko kirjoitti:

        Maistoin pienen määrän sitä ihan mielenkiinnosta ja vaikutus oli samanlainen kuin kofeiinilla mutta paljon voimakkaampi.

        Jos se ei maistunut helvetin pahalta se tuskin oli amfetamiiniä.


      • Narkkarin_pikkusisko
        AIDS kirjoitti:

        Jos se ei maistunut helvetin pahalta se tuskin oli amfetamiiniä.

        Ootko maistanut amfetamiinia?


      • Narkkarin_pikkusisko kirjoitti:

        Ootko maistanut amfetamiinia?

        Olen. Kirjoitin kuin mongoloidi...


      • sdfvdsf

        Magaappa 10 tuntia solariumissa niin susta tulee kongoloidi


      • Narkkarin_pikkusisko
        AIDS kirjoitti:

        Olen. Kirjoitin kuin mongoloidi...

        Ahaa, no sit se ei varmaan ollut amfetamiinia. Ehkä se oli jotain muuta. Ihana olo siitä joka tapauksessa tuli.


      • kirkuhirsi
        AIDS kirjoitti:

        Olen. Kirjoitin kuin mongoloidi...

        Mitä eroa on Angolalla ja Tangolalla?
        suatsav: ittnaltA-äletE


      • kirkuhirsi kirjoitti:

        Mitä eroa on Angolalla ja Tangolalla?
        suatsav: ittnaltA-äletE

        Etelä-Atlantti! Olen nero!


      • sdfvdsf kirjoitti:

        Magaappa 10 tuntia solariumissa niin susta tulee kongoloidi

        Synnytä lapsi siskosi kanssa ja tulee mongoloidi!


    • taaaaa1

      ilmoita poliisille. heti. mut elä kerro koskaan että teit. ainut ja oikea neuvo.

      • mcemwioefm

        haluaisitko itse omalle siskolles ongelmia? eiköhän tälläset asia hoideta ensisijaisesti perheen kesken. idiootti!


    • Narkkarin_pikkusisko

      Polteltiin tänään siskon kanssa marihuanaa takapihan terassilla, kun vanhemmat oli vielä töissä. Meillä oli tosi kivaa. Mulla on maailman paras isosisko!

    • Moikka. Jos asia vaivaa sua niin kannattaa puhua vanhemmille tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. -Lotta Helsingin NettiSaapas

    • katsojan-mielipide

      Turhaan valitat toisten asioista,olisitko yhtä huolissaan jos siskosi tulisi kännissä kotiin?

    • epätieotinen

      Sen siitä saa kun vehtaa matujen kanssa.

      Onhan isäsi tarkistanut että sisaresi immenkalvo on vielä ehjä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe