Millä koodilla saa päivämäärän ja ajan kotisivuille? kokeilin googlettaa mut en oikeen keksiny hakusanoja.
Aika ja päivämäärä kotisivuille
7
2496
Vastaukset
- Piru
googlesta javascript date time
Kirjoita vain päivämäärä ja aika ihan normaalisti, käyttäen jotain yksiselitteistä esitystapaa. Kerro samassa yhteydessä, mitä ajankohtaa ne esittävät.
Jos olet itse asiassa kysymässä, miten saisi "nykyisen päivämäärän ja ajan", niin et ole luultavasti lainkaan miettinyt, miten suhteellista aika on. Varsinkin netissä. Paljonkohan kello on nyt Kaliforniassa? Ja miksi kukaan haluaisi katsoa sivultasi, paljonko kello on olevinaan jossain aikavyöhykkeessä, kun hän voi katsoa oikean ajan omasta kellostaan? Tai vaikkapa tietokoneestaan.- abc
Aiemmin jo tuli vastaus, mutta kerrataan:
Ketään ei varmaan kiinnosta mitä kello on jossain. Tai mikä on päivämäärä. Tai jos kiinnostaa, niin netissä löytyy lukemattomia sivuja, joista tuon tiedon saa.
Ainoa klo ja pvm, joka sinun kotisivuilla on kiinnostavaa, on sivujen päivitystieto (jos sekään). Ja ne voit kirjoittaa ihan normaalina tekstinä sivuillesi.- vastauksiin
mutta jos kuitenkin haluat, niin ole hyvä
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex6/index.html - -----
Olen teidän kanssaan hieman erimieltä asiasta. Kyllä nykyinenkin päivämäärä ja aika on hyödyllinen tieto joissain tapauksissa. Esim on joku palvelu mikä toimii kello 8 - 17, tällöin ainaskin itse useasti kaipaan tietoa paljonko kello juuri nyt on siellämaassa missä palvelu toimii.
Voihan sen toisellakin tapaa ilmoittaa, et palvelu avataan x tunnin päästä jne... Joko olisikin joskus selvempä tapa.
Tosin useimmiten kello ja päiväys on turhaan.
- ... hyvä
- Mitä....
Paskaa tämänkin viestiketjun vastaukset yhtä lukuunottamatta. Kysyjä ei kysynyt tarvitseeko kukaan tietoa nykyisestä ajasta - vaan sitä kuinka se tehdään kotisivuille. - Eikä myöskään googlen käyttöohjeita. Kiitos minun (ja ehkäpä kysyjänkin) puolesta niille, ketkä avoimesti tunnustivat, Etteivät Vaan Osaa (EVO) ja katsoivat parhaaksi haukkua koko kysymyksen sisällön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202006- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321825- 821768
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361357Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314