Aika ja päivämäärä kotisivuille

kotisivuille

Millä koodilla saa päivämäärän ja ajan kotisivuille? kokeilin googlettaa mut en oikeen keksiny hakusanoja.

7

2551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piru

googlesta javascript date time

• Kirjoita vain päivämäärä ja aika ihan normaalisti, käyttäen jotain yksiselitteistä esitystapaa. Kerro samassa yhteydessä, mitä ajankohtaa ne esittävät.

Jos olet itse asiassa kysymässä, miten saisi "nykyisen päivämäärän ja ajan", niin et ole luultavasti lainkaan miettinyt, miten suhteellista aika on. Varsinkin netissä. Paljonkohan kello on nyt Kaliforniassa? Ja miksi kukaan haluaisi katsoa sivultasi, paljonko kello on olevinaan jossain aikavyöhykkeessä, kun hän voi katsoa oikean ajan omasta kellostaan? Tai vaikkapa tietokoneestaan.

• abc

Aiemmin jo tuli vastaus, mutta kerrataan:

Ketään ei varmaan kiinnosta mitä kello on jossain. Tai mikä on päivämäärä. Tai jos kiinnostaa, niin netissä löytyy lukemattomia sivuja, joista tuon tiedon saa.

Ainoa klo ja pvm, joka sinun kotisivuilla on kiinnostavaa, on sivujen päivitystieto (jos sekään). Ja ne voit kirjoittaa ihan normaalina tekstinä sivuillesi.

• vastauksiin

• -----

Olen teidän kanssaan hieman erimieltä asiasta. Kyllä nykyinenkin päivämäärä ja aika on hyödyllinen tieto joissain tapauksissa. Esim on joku palvelu mikä toimii kello 8 - 17, tällöin ainaskin itse useasti kaipaan tietoa paljonko kello juuri nyt on siellämaassa missä palvelu toimii.

Voihan sen toisellakin tapaa ilmoittaa, et palvelu avataan x tunnin päästä jne... Joko olisikin joskus selvempä tapa.

Tosin useimmiten kello ja päiväys on turhaan.

• ... hyvä

• Mitä....

Paskaa tämänkin viestiketjun vastaukset yhtä lukuunottamatta. Kysyjä ei kysynyt tarvitseeko kukaan tietoa nykyisestä ajasta - vaan sitä kuinka se tehdään kotisivuille. - Eikä myöskään googlen käyttöohjeita. Kiitos minun (ja ehkäpä kysyjänkin) puolesta niille, ketkä avoimesti tunnustivat, Etteivät Vaan Osaa (EVO) ja katsoivat parhaaksi haukkua koko kysymyksen sisällön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7091
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4874
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4145
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      712
      2196
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      260
      1611
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1425
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1246
    Aihe