merkinnät MY ja joku numero siihen lisäksi ja MYE jonkun numeron kanssa Volvojen eri malleissa.Onko se joku varustelutason symboli vai mikä merkitys sillä on.Olen nähnyt niitä jossakin myynti ilmoituksissa esim. MY17 ja MYE 1.
Kuinka nämä eroaa toisistaan jos on kyse vaikka volvo v40.
Mitä tarkoittaa
eenokki75
5
2439
Vastaukset
- assaakassa
MY = Model Year = Vuosimalli
MY17 = Vuoden 2017 malli- eenokki75
no entä se MYE1, mitä se sitten lienee, kun autoni on tämän vuoden vuosimallia ja siinä on jotta MYE1
- Ruudinkeksijä
Se MYE1 tarkoittaa että auto on prototyyppi!
- eenokki75
Mikä ... prototyyppi, onhan tätä jo tehty joltisenkin aikaa....samoja autoja on sekä MY että MYE merkinnällä.Vai tarkoittaneeko sitten niitä lisävarusteita jotka on tehd. asennettu.Ota näistä nyt selvää....
- Anonyymi
MYE:1 tarkoittaa myyntihinnasto 1. Eli kun hinnasto muuttuu uudessa autossa kesken vuotta, niin hinnasto nimetään uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808