Aamupuuhaa

Aamupuute

Nyt kelpaisi peppupano. Surisevalla pimpsaa, kunnon kalulla peppaan ja sormella klitoris hierontaa... aijaijai

12

722

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmiki

      no todellakin kelpais ;)

      • Buuaahaa

        Siis löylykauha perseeseen kelpaa muista pieraista kiitokseksi


    • Paha_Fetissi

      Nyt se selvis. Tällä löylykauhamiehellä on löylykauhafetissi. hän on niin ihastunut löylykauhaan takapuolessaan, että tarjoa sitä muillekin.

      • ccfrty

        Siellä huutelee kaappihomo runkkari


    • Miksietpelkää

      Saanko mä kysyy sulta ns. "löylykauha-mies" että: pelkäätkö sinä millään tavalla että joku voi vielä selvittää kuka sä oot ja missä asut ja todennäisesti siinä voi käydä huonosti. Mites sitten suu pannaan, jos tulee joukko vihamiehiä ulko-ovelle Etkö ollenkaan pelkää sitä? Vastaa ihan rehellisesti ja asiallisesti kiitos

      • siinähänhuutelee

        Tuskinpa on yhestä tyypistä kyse mitä noilla muillakin sivuilla on käynyt niin sielläkin tämä/nämä jauhaa tuota samaa helpommalla pääsee kun ei reagoi millään tavalla sen hörhön pulinoihin monta vuotta tuota tehny


      • huutelijamestari

        antaa löylykauhamiehen huudella ei minua ainakaan kiinnosta. Sillä reppanalla ei vaan ole muuta elämää kuin suomi24 peppuseksipalsta. Eihän nyt kukaan täysjärkinen normaalissa elämässä mukana oleva kyttää palstaa ja kommentoi välittömästi että löylykauha perseeseen.


    • Missä päin asut?

      • ääähähäää

        Siellä missä työnnetään löylykauha perseeseen


    • Asustatko pirkanmaalla tulisin auttaan mielellään

      • Buuaahaa

        Asun löylykauhassa joka on perseessä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe