oi voi kohta ois tulossa yhden rakkaan nukuttaminen ja kuulemma hiilaripönttö on parempi kuin piikki. oon koittanut ettii pöntön rakennus ohjeen tai käyttäjää pöntön kanssa mut ei oo onnistunut. miten löydän jomman kumman turun läheltä?
hiilaripöntön ohje
4
6672
Vastaukset
- Zedä
Turussa on kolmekin virallista rottakasvattajaa, oletko kysynyt heiltä?
http://www.kesyrottayhdistys.fi/kasvattajat/ - Liah80
Ei ole vain se että osaa rakentaa vaan että osaa käyttää- väärin käytettynä todella tuskallinen ja muutenkin hieman arveluttava. Itse kasvattaja ja kokemusta aiheesta.
- äläylireagoi
Jos osaa hiilaripöntön oikein rakentaa, niin sitten todennäköisesti tietää yhden jos toisenkin asian sen toimintaperiaatteesta, vai mitä luulet? Yksikään tumpelo ei ala yksittäistä lemmikkiä varten mitään hiilaripönttöä rakentamaan, sillä pöntölle tulee hintaa yllättävän paljon. Eiköhän jokainen pönttöjä rakentava ole aiheeseen perehtynyt ja käytä sitä sen verran enemmän, ettei sormi ole kovin pahasti suussa.
- Liah80
Ei välttämättä. Kuka hyvänsä saa ohjeet pöntön rakentamiseen netistä mutta hiilarin kanssa on oltava todella tarkka määrässä ja kuinka sitä sinne pönttöön lasketaan. Mm. käyttämäni eläinlääkäri luopui menetelmästä koska koki että se on epävarma. Tässä ei ole tarkoitus saada aikaan mitään tappelua vaan kerron asian toisenkin puolen. Kyse on kuitenkin toisen elämän lopettamisesta, plus että se ei ole periaatteessa edes kauheen laillinen menetelmä yksityisihmiselle niin siihen tulee suhtautua vakavuudella. Itse en lähtisi omaa pönttöäni enää tuosta vaan käyttämään vaikka olen kyllä sen osannut rakentaa ja sen kerran kun sitä käytetty on ollut asiansa osaava kasvattaja mukana. Katson ettei minulla ole tarvittavaa tieto-taitoa lopettaa eläintä varmasti ilman kärsimystä hiilarilla. Hätätapaus on eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941