Kleinspitz-kasvattajia

Jaana

Tietääkö kukaan hyviä kleinspitz-kasvattajia, heidän nettisivujaan tai muita yhteystietoja? Jotain olen jo netistä löytänytkin, mutta vinkkejä otetaan vastaan. Mielellään Keski-Suomesta, mutta myös muualta käy.

10

4688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamu

mee vaik koirat.comiin niin sieltä löytyy :) ja eix kleineilla oo mitään rotuyhdistystä? jos on niin sieltä löytyy varmaan kaikkien rodun kasvattajien yhteystiedot... onnea etsintään!

• Jaana

onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.

• Nimetön
        Jaana kirjoitti:

onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.

oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

• minä myös
        Nimetön kirjoitti:

oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

olen ostanut, ihana pikkuinen poikapentu. Ei pahaa sanottavaa koirasta eikä kasvattajasta. Hyvä ja avulias kasvattaja.

• Jaana
        Nimetön kirjoitti:

Lähipiirissä on kleinspitz ja olen kyllä ihan samaa mieltä, että on maailman ihanin koirarotu. Eilenkin tuli temmellettyä ja ulkoiltua tämän 5 kuukauden ikäisen pennun kanssa useampi tunti. Suloinen otus.

• kleinin omistaja
      • Jaana

varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.

• aada.s
        Jaana kirjoitti:

varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.

Jeee!PARAS valinta minkä voi tehdä rodun kanssa!Omistan ite mustan kleinin ja se haettiin teuvalta kennel on famskin kennel =) 

• Anonyymi

Tässä oon seuraillut kasvattajia ja hurjia määriä osalla per vuosi 😱.
      Porin seudulla kasvattaja, jolla ollut yhdeksän pentuetta vuosi 🤔.
      Joka hakee pentua, niin suosittelen ottamaan selvää pentueitten määrästä..

• Anonyymi00011

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      78
      3213
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2040
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      167
      1802
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      293
      1330
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      32
      1227
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1180
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      102
      1130
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1080
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1074
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1021
    Aihe