Kleinspitz-kasvattajia

Jaana

Tietääkö kukaan hyviä kleinspitz-kasvattajia, heidän nettisivujaan tai muita yhteystietoja? Jotain olen jo netistä löytänytkin, mutta vinkkejä otetaan vastaan. Mielellään Keski-Suomesta, mutta myös muualta käy.

9

4094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamu

mee vaik koirat.comiin niin sieltä löytyy :) ja eix kleineilla oo mitään rotuyhdistystä? jos on niin sieltä löytyy varmaan kaikkien rodun kasvattajien yhteystiedot... onnea etsintään!

• Jaana

onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.

• Nimetön
        Jaana kirjoitti:

onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.

oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

• minä myös
        Nimetön kirjoitti:

oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

olen ostanut, ihana pikkuinen poikapentu. Ei pahaa sanottavaa koirasta eikä kasvattajasta. Hyvä ja avulias kasvattaja.

• Jaana
        Nimetön kirjoitti:

Lähipiirissä on kleinspitz ja olen kyllä ihan samaa mieltä, että on maailman ihanin koirarotu. Eilenkin tuli temmellettyä ja ulkoiltua tämän 5 kuukauden ikäisen pennun kanssa useampi tunti. Suloinen otus.

• kleinin omistaja
      • Jaana

varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.

• aada.s
        Jaana kirjoitti:

varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.

Jeee!PARAS valinta minkä voi tehdä rodun kanssa!Omistan ite mustan kleinin ja se haettiin teuvalta kennel on famskin kennel =) 

• Anonyymi

Tässä oon seuraillut kasvattajia ja hurjia määriä osalla per vuosi 😱.
      Porin seudulla kasvattaja, jolla ollut yhdeksän pentuetta vuosi 🤔.
      Joka hakee pentua, niin suosittelen ottamaan selvää pentueitten määrästä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3665
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      115
      2631
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      603
      2325
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      79
      1872
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1698
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1668
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1612
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      96
      1477
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe