Kleinspitz-kasvattajia

Jaana

Tietääkö kukaan hyviä kleinspitz-kasvattajia, heidän nettisivujaan tai muita yhteystietoja? Jotain olen jo netistä löytänytkin, mutta vinkkejä otetaan vastaan. Mielellään Keski-Suomesta, mutta myös muualta käy.

10

4747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamu

      mee vaik koirat.comiin niin sieltä löytyy :) ja eix kleineilla oo mitään rotuyhdistystä? jos on niin sieltä löytyy varmaan kaikkien rodun kasvattajien yhteystiedot... onnea etsintään!

      • Jaana

        onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.


      • Nimetön
        Jaana kirjoitti:

        onkin jo käyty läpi. Pienpystykorvien kyllä löytyy ja sivustolla onkin jo vierailtu. Kiitos.

        oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen


      • minä myös
        Nimetön kirjoitti:

        oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

        olen ostanut, ihana pikkuinen poikapentu. Ei pahaa sanottavaa koirasta eikä kasvattajasta. Hyvä ja avulias kasvattaja.


      • Jaana
        Nimetön kirjoitti:

        oletpa valitsemassa maailman ihaninta koiraa.olen ostanut omani Porin Reposaarelta naiselta joka kasvattaa näitä,pari vuotta sitten.terve iloinen touhukas oppivainen.jonkin verran haukkuu kyllä mutta kuuluu pystykorvan luonteeseen.Suosittelen lämpimästi.terv.täti-ihminen

        Lähipiirissä on kleinspitz ja olen kyllä ihan samaa mieltä, että on maailman ihanin koirarotu. Eilenkin tuli temmellettyä ja ulkoiltua tämän 5 kuukauden ikäisen pennun kanssa useampi tunti. Suloinen otus.


    • kleinin omistaja
      • Jaana

        varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

        http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

        Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.


      • aada.s
        Jaana kirjoitti:

        varattu tänään Jyväskylästä.
        Pentuvälittäjään olinkin jo yhteydessä viime viikolla. Samoin pariin mainitsemaasi kenneliin. Löysimme omamme ja parin viikon päästä saan hakea kotiin pienen kleinin pennun. Kasvattajan kotisivu:

        http://members.surfeu.fi/thomdydoms/

        Kiitos joka tapauksessa noista vihjeistä.

        Jeee!PARAS valinta minkä voi tehdä rodun kanssa!Omistan ite mustan kleinin ja se haettiin teuvalta kennel on famskin kennel =) 


    • Anonyymi

      Tässä oon seuraillut kasvattajia ja hurjia määriä osalla per vuosi 😱.
      Porin seudulla kasvattaja, jolla ollut yhdeksän pentuetta vuosi 🤔.
      Joka hakee pentua, niin suosittelen ottamaan selvää pentueitten määrästä..

    • Anonyymi00011

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe