Moikka!
Forexista nähtävästi saa vain 2000 inr seteleitä. Onko Goalla vaihtorahaa minkä verran, eli pystyykö noilla isoilla seteleillä maksamaan lähes missä vaan? Vai olisiko järkevämpää vaihtaa käteistä vasta kohteessa?
Tiedossa on, että saadun vaihtorahan oikeellisuus kannattaa tarkistaa heti paikan päällä.
Toinen kysymys: onko vinkkiä Candolim/Calangute/muualla Pohjois-Goalla hyväksi havaitusta ja luotettavasta sormuksia myyvästä paikasta? Millainen kullan/korujen hintataso vrt. Suomi?
Vaihtoraha Goalla ja kultakorut?
3
340
Vastaukset
joo totesin saman kun ajattelin ottaa kymppitonnin käteistaä ettei tartte yöllä alkaa ettii automaattia että saa kentältä taksin. Kaks tonnia olis pitäny ottaa ihan pieninä seteleinä. Huomenna aamulla rahat kentältä kouraan ja koneeseen, sitten Goan kentällä taksiin ja matka hotlalle maksaa vajaa kaks tonniin joten alkunn ainakkin pääsemme niillä, katsotaan sit sunnuntaina kuinka käteisetä on antaa vaihtrahoi
- Tammikuussaollut
Tammikuussa ei mitään rahanvaihto/vaihtorahan saanti ongelmia.
Ei 2000rupian seteli mikään kovin iso raha nykyisin Goalla ole.
Kun kaksi henkilöä illastaa, ei siitä niin takaisin tule, että siinä brobleemia olisi.
Rahanvaihtopisteistä, ainahan tarkkana pitää olla . En huomannut kuukauden aikana minkäänlaista huijaustoimintaa.
Tosin itselleni on vuosien mittaan muodostunut paikat, joissa asioin ja ihmiset, jotka tunnen ja joihin luotan.
Mukavia matkoja Intiaan ja Gooaan.
Ensi tammikuussa taas. - Tammikuu2vko
Vaihtorahaa saa goalla ei ollut tammikuun lopussa mitään ongelmaa. 500 rupioita vielä vähän 2000 sain joka paikassa vaihtorahaa ellei jollakin ollut kävi naapuri kaupassa vaihtamassa. Täällä olen saanut laadukkaat korut (olen suomessa antanut testata. Teetin 18 kar. Kullalla maailman markkina hinta. Tässä linkki mistä voit kysyä sioraan hintaan. Työ on siellä halpaa. http://the-jevel-palace.webnode.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988