eikä sillä leikitä saatana
humala on tosiasia
6
307
Vastaukset
- hauka.raittiina
Se on elimistölle ja mielelle kovin myrkyllinen olotila.
- Hauka.ihmiskokeessa
Humala on myös kasvi.
- homohauka
Hauka.ihmiskokeessa kirjoitti:
Humala on myös kasvi.
Humala on myös estrogeeni. Siksi sinulle on kasvanut tissit ja uliset kuin nainen.
- Hauka.supertissit
homohauka kirjoitti:
Humala on myös estrogeeni. Siksi sinulle on kasvanut tissit ja uliset kuin nainen.
Niinpäs onkin. Hehheh 👍♥ jatka vaan, et saa mua kiukkuseksi kuitenkaan. Jaahas, pakko jatcaa töitä.
- Hauka.saa.puukosta
Olet ihana ♥ minkälainen ihmistyyppi on säkki hih👍🎵🎵🎁🎈 mä oon niin iloinen että.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830