Baarimikkojen tunnistus,Naiset-Juomat

sini

Naiset JUOMAT:OLUT Persoonallisuus:arkinen,vähäkulutuksinen,jalat maassa tyyppi.
Lähestymistapa: Haasta hänet biljardipeliin.
Cocktaileja tai muita sekoitusjuomia,joissa on pikkusateenvarjot.
Persoonallisuus:Pinnallinen.kiusallinen höperö,oikea kiusankappale.
Lähestymistapa: Vältä häntä-ellet sitten halua olla hänen leikkikalunsa.
Erinlaisia juomia ilman sateenvarjoja.
Persoonallisuus: Kypsä nainen.tarkka,vaativa maku,tietää mitä haluaa.
Lähestymistapa: Jos tämä nainen haluaa sinut,hän lähettää sinulle drinkin.
Viini:Persoonallisuus: Konsertiivinen,hienostunut,sivistynyt.
Lähestymistapa:Yritä saada kiedottua Pariisi ja pukeutuminen keskusteluaiheisiin.
Baileys:Persoonallisuus:pitkästyttävä-ääninen nyrpistelijä.
Lähestymistapa: Seiso aivan naisen lähellä mainitse pubin vieressä olevasta kujasta.....
Erinlaiset Shotit.Persoonallisuus: roikkuu miesseurassa tai haluaa vetää kunnon känniy ja päästä sänkyyn.
Lähestymistapa:Pubin helpoin nakki.Ei tarvitse tehdä muuta kuin odottaa..

22

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen :)

      olut se on ainakin minulla :D

    • n52

      Palasit taas piristämään meitä,kiva!
      Mä taidan olla tuo:erillaisia juomia ilman sateenvarjoja.

      • sini

        kiitos. ookkona ihan varma


      • n52
        sini kirjoitti:

        kiitos. ookkona ihan varma

        viestiin,vakava vastaus.Näinhän se piti mennä vai? =)


      • sini
        n52 kirjoitti:

        viestiin,vakava vastaus.Näinhän se piti mennä vai? =)

        just sil viistiin piti mennä


    • Kiitos, kun kerroit.
      Huomaan tunnistavani itseni useammastakin ryhmästä. Täytyy pitää mielessä, että tietää millaisia viestejä lähettää.

      Voiko miehelle lähettää lasillisen viiniä, vai pitääkö lähettää koko pullo? ;)

      • sini

        koko pullollinen.


      • Janoinen
        sini kirjoitti:

        koko pullollinen.

        Täällä sitä odotellaan, jano on päällä.
        Milloin se isku tulee?


      • Viinamäen mies

        Viiniä lipittävä mies.
        Persoonallisuus: Snobi, pyöreärillinen älykköä esittävä viherpiipero, joka haluaa vaikuttaa muita fiksummalta.
        Lähestymistapa: Puhu jazz-musiikista ja italian neorealismista. Kiellettyjä aiheita: metsästys, formulat ja Anttalan sotaromaanit. Sinänsä turha lähestyä, koska mies luultavasti pääsee syvemmälle henkisessä kuin fyysisessä kontaktissa.

        Jos haluat kunnon miehen, valitse se, joka kaataa tarjoamasi viinin oman paukkunsa lantringiksi.


      • sini
        Viinamäen mies kirjoitti:

        Viiniä lipittävä mies.
        Persoonallisuus: Snobi, pyöreärillinen älykköä esittävä viherpiipero, joka haluaa vaikuttaa muita fiksummalta.
        Lähestymistapa: Puhu jazz-musiikista ja italian neorealismista. Kiellettyjä aiheita: metsästys, formulat ja Anttalan sotaromaanit. Sinänsä turha lähestyä, koska mies luultavasti pääsee syvemmälle henkisessä kuin fyysisessä kontaktissa.

        Jos haluat kunnon miehen, valitse se, joka kaataa tarjoamasi viinin oman paukkunsa lantringiksi.

        Miehet: Viini: Mies toivoo,että viininjuonti antaa hänestä sivistyneen mielikuvan ja auttaa häntä saamaan naista


      • plunger
        sini kirjoitti:

        Miehet: Viini: Mies toivoo,että viininjuonti antaa hänestä sivistyneen mielikuvan ja auttaa häntä saamaan naista

        vaan entä jos on niin 'sivistynyt' että ei halua viiniä (tai väkevää viiniä) vahvempaa, ei viskiä, ei votkaa, ei ainakaan olutta.
        EI halua, vaikka tarjottaisiin. Eikä usko että se mitenkään parantaa suosintaa naisten parissa.


      • sini
        plunger kirjoitti:

        vaan entä jos on niin 'sivistynyt' että ei halua viiniä (tai väkevää viiniä) vahvempaa, ei viskiä, ei votkaa, ei ainakaan olutta.
        EI halua, vaikka tarjottaisiin. Eikä usko että se mitenkään parantaa suosintaa naisten parissa.

        Rehti ja reilu mies silloin on varmaankin kyseessä ja suosio on taattu


      • plunger
        sini kirjoitti:

        Rehti ja reilu mies silloin on varmaankin kyseessä ja suosio on taattu

        En ole kokeillut, kun en käy baareissa.
        Ja kun kotona nautin joskus lasin viiniä (tapahtuu noin kerran kuussa ilman ruokailua) en ole osannut arvata, että suosio olisi taattu!

        Naiset retkahtavat juoppoihin. Tai juovat itse.


      • sini
        plunger kirjoitti:

        En ole kokeillut, kun en käy baareissa.
        Ja kun kotona nautin joskus lasin viiniä (tapahtuu noin kerran kuussa ilman ruokailua) en ole osannut arvata, että suosio olisi taattu!

        Naiset retkahtavat juoppoihin. Tai juovat itse.

        jaksa uskoa että asia on ihan noin


      • Janoinen kirjoitti:

        Täällä sitä odotellaan, jano on päällä.
        Milloin se isku tulee?

        ettet liikaa humaltuisi. Minun täytyy vielä suunnitella ja miettiä, missä aion hankkia tämän uudenlaisen kokemuksen.

        Mutta kertoisitko sinä, miten asiat sitten etenevät. Miten olet toiminut edellisillä kerroilla?

        Syntyykö lähettäjälle vastuita tai velvoitteita?

        Suunnitellen hyvä tulee - toivottavasti.


    • todellisuuteen

      Oikea "pyryharakka",joka juomien nauttimisen jälkeen muuttaa mieltään,kun viinin ja muun vaikutus sumentaa hiusten piilossa olevat ns:"Harmaat aivosolut"

      • sini

        en nauti alkoholipitoisia juomia anteeks nyt sullekin


      • miksikö

        noin käärmeissään hän on tänään???
        löysää nyt hihnaa hyvä ihminen :DD


    • Werneri

      Kaikkea sitä voi oppia. Listasta puuttuu aamuetikka. Mites sellaista lähestytään?

      • sini

        Hymy.ja leuan-alta rapsutus.


      • todellista
        sini kirjoitti:

        Hymy.ja leuan-alta rapsutus.

        Jokin koira-rotuun kuuluva,jos pitää rapsuttaa leuan alta?
        Tai mirri, -ja lässyttää uusimmat juonimiset??
        kait sitä vois keskittyy todelliseen elämään, huumoria unohtamatta! !


    • siidei on in

      Mitä sanoisit siideriä juovista naisista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe