Naiset JUOMAT:OLUT Persoonallisuus:arkinen,vähäkulutuksinen,jalat maassa tyyppi.
Lähestymistapa: Haasta hänet biljardipeliin.
Cocktaileja tai muita sekoitusjuomia,joissa on pikkusateenvarjot.
Persoonallisuus:Pinnallinen.kiusallinen höperö,oikea kiusankappale.
Lähestymistapa: Vältä häntä-ellet sitten halua olla hänen leikkikalunsa.
Erinlaisia juomia ilman sateenvarjoja.
Persoonallisuus: Kypsä nainen.tarkka,vaativa maku,tietää mitä haluaa.
Lähestymistapa: Jos tämä nainen haluaa sinut,hän lähettää sinulle drinkin.
Viini:Persoonallisuus: Konsertiivinen,hienostunut,sivistynyt.
Lähestymistapa:Yritä saada kiedottua Pariisi ja pukeutuminen keskusteluaiheisiin.
Baileys:Persoonallisuus:pitkästyttävä-ääninen nyrpistelijä.
Lähestymistapa: Seiso aivan naisen lähellä mainitse pubin vieressä olevasta kujasta.....
Erinlaiset Shotit.Persoonallisuus: roikkuu miesseurassa tai haluaa vetää kunnon känniy ja päästä sänkyyn.
Lähestymistapa:Pubin helpoin nakki.Ei tarvitse tehdä muuta kuin odottaa..
Baarimikkojen tunnistus,Naiset-Juomat
22
1026
Vastaukset
- nainen :)
olut se on ainakin minulla :D
- n52
Palasit taas piristämään meitä,kiva!
Mä taidan olla tuo:erillaisia juomia ilman sateenvarjoja.- sini
kiitos. ookkona ihan varma
- n52
sini kirjoitti:
kiitos. ookkona ihan varma
viestiin,vakava vastaus.Näinhän se piti mennä vai? =)
- sini
n52 kirjoitti:
viestiin,vakava vastaus.Näinhän se piti mennä vai? =)
just sil viistiin piti mennä
Kiitos, kun kerroit.
Huomaan tunnistavani itseni useammastakin ryhmästä. Täytyy pitää mielessä, että tietää millaisia viestejä lähettää.
Voiko miehelle lähettää lasillisen viiniä, vai pitääkö lähettää koko pullo? ;)- sini
koko pullollinen.
- Janoinen
sini kirjoitti:
koko pullollinen.
Täällä sitä odotellaan, jano on päällä.
Milloin se isku tulee? - Viinamäen mies
Viiniä lipittävä mies.
Persoonallisuus: Snobi, pyöreärillinen älykköä esittävä viherpiipero, joka haluaa vaikuttaa muita fiksummalta.
Lähestymistapa: Puhu jazz-musiikista ja italian neorealismista. Kiellettyjä aiheita: metsästys, formulat ja Anttalan sotaromaanit. Sinänsä turha lähestyä, koska mies luultavasti pääsee syvemmälle henkisessä kuin fyysisessä kontaktissa.
Jos haluat kunnon miehen, valitse se, joka kaataa tarjoamasi viinin oman paukkunsa lantringiksi. - sini
Viinamäen mies kirjoitti:
Viiniä lipittävä mies.
Persoonallisuus: Snobi, pyöreärillinen älykköä esittävä viherpiipero, joka haluaa vaikuttaa muita fiksummalta.
Lähestymistapa: Puhu jazz-musiikista ja italian neorealismista. Kiellettyjä aiheita: metsästys, formulat ja Anttalan sotaromaanit. Sinänsä turha lähestyä, koska mies luultavasti pääsee syvemmälle henkisessä kuin fyysisessä kontaktissa.
Jos haluat kunnon miehen, valitse se, joka kaataa tarjoamasi viinin oman paukkunsa lantringiksi.Miehet: Viini: Mies toivoo,että viininjuonti antaa hänestä sivistyneen mielikuvan ja auttaa häntä saamaan naista
- plunger
sini kirjoitti:
Miehet: Viini: Mies toivoo,että viininjuonti antaa hänestä sivistyneen mielikuvan ja auttaa häntä saamaan naista
vaan entä jos on niin 'sivistynyt' että ei halua viiniä (tai väkevää viiniä) vahvempaa, ei viskiä, ei votkaa, ei ainakaan olutta.
EI halua, vaikka tarjottaisiin. Eikä usko että se mitenkään parantaa suosintaa naisten parissa. - sini
plunger kirjoitti:
vaan entä jos on niin 'sivistynyt' että ei halua viiniä (tai väkevää viiniä) vahvempaa, ei viskiä, ei votkaa, ei ainakaan olutta.
EI halua, vaikka tarjottaisiin. Eikä usko että se mitenkään parantaa suosintaa naisten parissa.Rehti ja reilu mies silloin on varmaankin kyseessä ja suosio on taattu
- plunger
sini kirjoitti:
Rehti ja reilu mies silloin on varmaankin kyseessä ja suosio on taattu
En ole kokeillut, kun en käy baareissa.
Ja kun kotona nautin joskus lasin viiniä (tapahtuu noin kerran kuussa ilman ruokailua) en ole osannut arvata, että suosio olisi taattu!
Naiset retkahtavat juoppoihin. Tai juovat itse. - sini
plunger kirjoitti:
En ole kokeillut, kun en käy baareissa.
Ja kun kotona nautin joskus lasin viiniä (tapahtuu noin kerran kuussa ilman ruokailua) en ole osannut arvata, että suosio olisi taattu!
Naiset retkahtavat juoppoihin. Tai juovat itse.jaksa uskoa että asia on ihan noin
Janoinen kirjoitti:
Täällä sitä odotellaan, jano on päällä.
Milloin se isku tulee?ettet liikaa humaltuisi. Minun täytyy vielä suunnitella ja miettiä, missä aion hankkia tämän uudenlaisen kokemuksen.
Mutta kertoisitko sinä, miten asiat sitten etenevät. Miten olet toiminut edellisillä kerroilla?
Syntyykö lähettäjälle vastuita tai velvoitteita?
Suunnitellen hyvä tulee - toivottavasti.
- todellisuuteen
Oikea "pyryharakka",joka juomien nauttimisen jälkeen muuttaa mieltään,kun viinin ja muun vaikutus sumentaa hiusten piilossa olevat ns:"Harmaat aivosolut"
- sini
en nauti alkoholipitoisia juomia anteeks nyt sullekin
- miksikö
noin käärmeissään hän on tänään???
löysää nyt hihnaa hyvä ihminen :DD
- Werneri
Kaikkea sitä voi oppia. Listasta puuttuu aamuetikka. Mites sellaista lähestytään?
- sini
Hymy.ja leuan-alta rapsutus.
- todellista
sini kirjoitti:
Hymy.ja leuan-alta rapsutus.
Jokin koira-rotuun kuuluva,jos pitää rapsuttaa leuan alta?
Tai mirri, -ja lässyttää uusimmat juonimiset??
kait sitä vois keskittyy todelliseen elämään, huumoria unohtamatta! !
- siidei on in
Mitä sanoisit siideriä juovista naisista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427