TIEDUSTELU HENKILÖLLE 654767567657.

UusiHenkilö

Olen aivan uusi henkilö täälä palstalla ja lukiessani kirjoituksia olen tullut siihen päätelmään, että otsikon henkilö on aktiivi, jota moni muu aktiivi ei katso suopein silmin.
Että minä saisin selkeämmän kuvan ja voisin sopeutua ryhmään omine kommentteineni objektiivisesti ilman aiempien keskustelusisältöjen provosoimatta mielipidettäni, pyydän kohteliaimmin sinua henkilö 654767567657 kertomaan itsestäsi ainakin seuraavaa:

Sukupuolesi, aviosäätysi ja ikäsi.

Seuralaisesi sukupuoli ja ikä, sekä kansalaisuus.

Ammattisi.

Asuinpaikkasi suomessa ja thaimaassa, sekä ajankäyttö suhteessa.

Harrastukset ja mielenkiinnot.

Kiitän jo etukäteen arvoisasta vastauksestasi.

104

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6547

      Nainen eronnut suomi eläkkeellä

      • Anonyymi

        Luulempa että olet Sika-Amalia.


    • 654767567657

      yli 55, naimisissa, mies
      yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
      Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
      Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
      Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä,
      Onnea sinulle tänne, älä ota paikkaa turhan vakavasti, en minäkään...

      • UusiHenkilö

        Varsin selventävää, kiitos.


      • 654767567657
        UusiHenkilö kirjoitti:

        Varsin selventävää, kiitos.

        Menitpäs vipuun, oikeasti olen 48v mies, työkyvyttömyyseläkkeellä (työttömän ammatista, siis ei koulutusta, eikä minkäänlaista työhistoriaa), ei ikinä minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, asuinpaikka ja asunto: 70-luvulla rakennettu kerrostaloyksiö hiekkaharjussa. Thaimaassa en koskaan ole käynyt, en edes tallinnassa. Harrastuksia on kaksi, toinen on googlematkailu, jonka uranuurtaja suomessa koen olevani, toinen provoilu pattaya palstalla, mielenkiinnonkohteeni ja pakkomielteeni on pattaya, paikka jonne en koskaan tule elämäni aikana pääsemään.


      • 656546456456

        Älähän resuperse käytä minun tunnusta, reppana.


      • LerpallaViiraaPahastiPää

        Lerppa unohdit 8000 lentotuntia ja lentokapteeni urasi ja koirien kasvatukset ym ym. Kuinka nyt noin pääsi, kuinka jo 55 vuotiaana muisti on pettänyt. Mielenterveydellisestä syystä sairaseläkkeelle jouduit alle nelikymppisenä, ei voi sairaalta paljon vaatia.


      • Anonyymi

        Lerpan kuvaus itsestään.. voi veljet.


      • Anonyymi

        ChiangMai
        2016-08-16 10:31:20

        Thaimaalaisilla naisilla ja Suomalaisilla miehillä, kuin Suomalaisilla naisillakin on eri miesmaku / miesmieltymykset, jotka olisi hyvä selvittää itselleen jos aiheesta oikeasti on kiinnostunut.

        Tällä palstalla sumeilematta kirjoitellaan Thaimaalaisten naisten olevan sitä sun tätä, josta mieleenpainuvimpina persjalkaisuus ja huoraaminen, jonka johdosta ihmetystä aiheuttaa miksi niin kertakaikkisen täydelliset Suomalaiset miehet vaivautuvat arvostelemaan Suomalaisia miehiä, jotka kunnioittavat Thailadyjä jopa avioitumalla heidän kanssaan.

        Minä kysyn usein lapseltani HIU MAI? kun taas täydelliset Suomalaiset kysyvät lapsiltaan HIUKOOKO?
        Hieman huvittaa totuus, että Siamilaiset puhuivat omaa kieltään jo silloin, kun Suomalaisten olemassaolosta ei edes tiedetty.
        Myös en voi olla ajattelematta Thaimaalaisessa risteyksessä ollessani, minkä ihmeen takia NOKIAMAASSA ei ole punaisissa valoissa sekuntikelloa ilmoittamassa "startista".
        No onhan tietysti jokaisen oma asia, mitä maata pitää eri asioissa kehittyneempänä, joita en enemmälti tässä luetteloi, koska onhan selvää Thaimaassa olevan paljon puutteita, mutta ei Suomenkaan puutteet koskaan lopu nykyisellä menollaan.

        Avaudun hieman myös matkakohteista ihan henkilökohtaisella tasolla ymmärtäen, että mielipiteitä on muitakin.
        Minua ärsyttää Venälaisten runsaslukuisuus esim. Helsingissä, jonka johdosta en pidä siitä Thaimaassakaan.
        Toinen ryhmä on Arabit Thaimaassa, jotka kulkevat isoissa ryhmissä noudattaen omaa käytöstapaansa, johon ei kuulu edes kadulla vastaantulijan huomioiminen, puhumattakaan siitä, että uima-allas valloitetaan vaatteet päällä pimeän laskeutuessa.
        Perheeni ei tämän johdosta valinnut kotipaikakseen etelän rantakohteita.

        Vaimoni on Chiang Maista, jota voi verrata Suomen pohjoiseen, eli rannattomaan vuoristoalueeseen.
        Tämä on meidän kotimme.
        Venäläisten ja Arabien sijaan turistikatunäkymä on enemmälti sama kuin Hesan Espalla, eli Kiinalaisia, joka johtuu edullisista lentolipuista.

        Tällä palstalla Suomalaiset on päätynyt kirjoittelemaan myös Thaimaassa käytettävistä T-paidoista, joka osoittaa erityistä kiinnostusta, jonka johdosta kehotan hihattomuuden ja hihallisuuden sijaan tutustumaan punaisiin ja keltaisiin T-paitoihin, sekä eritoten niiden tarkoitukseen, koska mopo on lähtenyt käsistä.

        Otsikkoon viitaten neuvon kunnioittamaan tyttöjä oikeasti, niin saat saman moninkertaisesti takaisin.
        Hyväksikäyttäjät toki on eri asia, mutta heille tätä kirjoitustani en olekaan kohdistanut.

        Toivotan kaikille Thaimaasta ja Thaimaalaisista terveellä tavalla kiinnostuneille kaikkea hyvää.


      • Anonyymi

        Just joo...


    • Plmpomplmplmpl

      Tuo numerohenkilön profiili on hänen itsensä luoma mielikuvitus sellainen. Aloittaja huomaa sen itsekin ajan mittaan.

    • TrolliKoko654767567657

      Lisäksi 654767567657 on kertonut tekevänsä Nasan sateliitteihin erinlaisia kuitu testejä. Viihtyy hua hinissä huumorintajuisten ladypoikien seurassa. On löytänyt Thaimaan hua hinistä yhden paikan mistä saa karjalanpiirakoita. Maalaispoikana (Tikkakoski)viihtyy hua hinin pikkukaupungissa. Kirjoittaa palstalle myös taxiterojkl ym nickeillä. Helsinki liian suuri paikka tälle tyypille. Oli myös 06.12.2016 Thaimaan suurlähetystön itsenäisyysjuhlissa vaikka samaan aikaan trollasi palstoilla. Eikä edes tiennyt missä juhlat järjestettiin.
      Tietonsa Thaimaan muista kaupungeista ja myös hua hinistä löytää googlesta ei omakohtaisia kokemuksia ei ole varaa lähteä muualle. Maksaa yhä pankille lainaa ostettuaan Hua Hinistä pienen 24m² asunnon. Tietää tarkalleen riisin hinnat, muista hinnoista ei sitten tiedäkään. Kuluttaa aikansa Mac tietokoneen ääressä 24/7 noin 18 tuntia vrk. Kukaan suomalainen ei tunne tyyppiä hua hinissä. Ja vielä yksi asia väitti olleensa gismon häissä kesällä, vaikka Gizmo (huom oik. kirjoitus) meni aiemmin naimisiin siis Gizmokaan ei tunne tyyppiä.
      Kuten ei tuntenut myöskään edesmennyt Evergreen hotellin omistaja Juha Rouhiala RIP ja kevyet mullat Juha. Ei tunne myöskää Hua Hinissä asuvat Mr. Männikkö eikä Mr. Rintala muutaman vain mainitsen.

      • 879867896879

        Ajeleeko nykyjään T-Fordilla Chiang Maissa?


      • Aviomies
        879867896879 kirjoitti:

        Ajeleeko nykyjään T-Fordilla Chiang Maissa?

        Aloittaja ajelee, vituttaako ?

        Muista ajatella mua.


      • 56554567

        Kukaan Chiang Maissa ei tunne Aviomiestä. Onko kyseessä sama trolli kuin tämä Hui Hain höppänä?


      • Lerppaonlerppa
        56554567 kirjoitti:

        Kukaan Chiang Maissa ei tunne Aviomiestä. Onko kyseessä sama trolli kuin tämä Hui Hain höppänä?

        Sama lerppa se on.


      • seonlerpanlaiffia

        Itse teki tämän aloituksen jotta pääsi itse itselleen vastaamaan, kun tykkää niin kovasti puhua itsestään ja haaveistaan.


    • UusiHenkilö

      Voisiko myös 6547, Pimpelipompeli ja Kokotrolli vastata omalta osaltaan samoin kuin numerohenkilö teki varsin kohteliaasti ???

      Vai onko asia niin, että numerohenkilö antaa impulsseja toisille saadakseen nämä käyttämään aikaansa omiin provoiluihinsa ???

    • KuuluuHyviinTapoihin

      Yleensä Uudet henkilöt esittäytyvät ja kertovat itsestään, eivät utele ensin muista. Kerro siis itsestäsi samat mitä kyselit, kiitos.

      Lisäksi tämä on matkailupalsta, jossa pitäisi kirjoittaa matkailusta.

      • UusiHenkilö

        Kiitos kysymästä ja vastaan.

        Mies, naimisissa, 55v.

        Nainen, 35v, Thai.

        Tj.

        Helsinki, Chiang Mai, 1 / 11 kk.

        Kodinhoito, uima-allas, grillaus, yhteisen lapsemme kasvatus.


      • Aviomies
        UusiHenkilö kirjoitti:

        Kiitos kysymästä ja vastaan.

        Mies, naimisissa, 55v.

        Nainen, 35v, Thai.

        Tj.

        Helsinki, Chiang Mai, 1 / 11 kk.

        Kodinhoito, uima-allas, grillaus, yhteisen lapsemme kasvatus.

        Siis näin Maijukka hyvä kun tahdoit keskustelun nostattaa otsikoihin.


    • lerpan_satuhistoria

      Lerppa (aloittaja) on tehnyt tämän aloituksen siksi, että pääsee itse ehjäämään risaista elämänsä satutarinaa, joka on kokonaan hatusta vedetty ja muilta kopioitu sieltä ja täältä. Viikonloppu tulee taas ja kohta se resupersettelee kännissä taas urakalla ja sitten tulee paikalle sen alter egot roskakuskihki ja taxiterojkl. Kyllä on Lerpalla taas mahtava viikonloppu tiedossa.

      • gourmeetome

        Nautin suuresti resuperselerpan härnäämisestä. Minkä enemmän sitä vituttaa, sen enemmän on kirjoitusvirheitä. Laitetaan pensaa tulille, kyllä se jossain vaiheessa saa sydärin. Jaa, tuli pad thai ja kylmä changi pöytään. Bon apetit.


    • nnMMnn

      Chok dee. Phom kin lääu Im.
      Hyviä lomia. Itselläni loppusuora häämöttää enään 2 kuukautta lämmössä jäljellä. Sitten vähän töitä Stadissa ja syksy kun alkaa niin sama 6 kk täällä osittain etänä töitä tehden. Ensi viikolla taas jonnekin muualle Thaimaassa, mutta minne, ehdotuksia.

    • 656546456456

      Täällä näkee sen hyvin kuinka nykyisten 20-35v. elämä on hankalaa, olin jonkin verran duuni aikoina varusmiesten kanssa tekemisissä, jokainen vuosi kerta oli edellistä huonompi, 90 luvun alusta mahdollisesti pankkikriisin jälkimainingeissa varusmiehille oli paljon mielenterveys ongelmia, yhdestä tulo erästä saattoi 30 % lähteä siviiliin sopeutumisvaikeuksien takia,aikaisemmin 80 luvulla cooperissa meni äijälä kuin äijälä 2600 m heittämällä, nyt menee 1500-1800m, samassa ajassa, henkinen pahoinvointi on samalla tasolla kuin fyysinenkin, sitten on tullut sellainen uusi ilmiö tuossa tuossa 2000 vuoden vaiheessa, fyysinen kunto oli huipulla, mutta psyykkinen täysin hukassa... 80 luvulla oli erittäin suuri häpeä joutua maitojunalla siviiliin joka yleensä vaikeutti elämää paljon, nykyään se on ihan sallittua, harmi vaan että miehet eivät vaan ole enää miehiä, tämän takia nämä reppanat vihaavat suomalaisia naisia, ei näistä resuperseistä ole suomalaiselle naiselle mitään vastusta.

      • äläviitsilässyttää

        Kuka vihaa ja ketä? Tuo koko hokemasi on itsesi kehittämä provokaatio, johon joku piruuttaan vastaa sinua kiusatakseen. Minulla on hienot ja kauniit exät, joille toivon kaikkea hyvää ja autan heitä aina parhaani mukaan. Minulla on myös hienoja tyttöystäviä niin Thaimaassa kuin Suomessakin.
        Poikamiehyyteen nykyisin tottuneena ja siitä tykkäävänä en aio enää vakiintua, vaikka ei 50 vuottakaan ole vielä rikki.

        Älä mussuta mistään naisvihasta. Kuulostat katkeralta vanhalta ämmältä, joka todennäköisesti oletkin. Monet naiset ovat saaneet samalla tavalla tarpeekseen tietynlaisista miehistä, kuten monet miehet tietynlaisista naisista. Ei se ole mies eikä naisvihaa. Ne on vain ikäviä kokemuksia.

        Armeijaukkelit on reppanoita hyvin pitkälti. Alkoholisoituneita monet ja lapsellisia kuin teinipojat. Varmaan siksi, että hengaavat työkseen teinipoikien kanssa. Nauroin päin naamaa entiselle inttikaverilleni, kun tuli elvistelemään sotilasurallaan. Hieman hiljeni kun sanoin että liikevaihtoni on päivässä sama kuin hänen viiden vuoden palkkansa.


      • 656546456456

        Resuperse osuiko taas ja upposi, suomalaisten miesten taso on laskenut viimeisen 25 vuotta kuin lehmän häntä, tästä on tutkittua tietoa todella paljon, vastaavan ikäiset naiset on ajaneet kaikilla mittareilla miesten ohi niin koulutuksessa, kuin terveydessä,

        Suomalainen upseeri on varsin hyvin koulutettu, ja koulutus on hyvin monipuolista, alkoholisteja on joka ammatissa, myös upseereissa... Yleensä vaan ura tyssää jos dokaa liikaa, tai ainakin yleneminen vaikeutuu.

        Vai oikein sinun liikevaihtoa, mitä tekemistä sillä on palkan kanssa resuperse...

        Sinulla ei ole pää ihan iskussa, reppana


      • äläjaksalerppa
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse osuiko taas ja upposi, suomalaisten miesten taso on laskenut viimeisen 25 vuotta kuin lehmän häntä, tästä on tutkittua tietoa todella paljon, vastaavan ikäiset naiset on ajaneet kaikilla mittareilla miesten ohi niin koulutuksessa, kuin terveydessä,

        Suomalainen upseeri on varsin hyvin koulutettu, ja koulutus on hyvin monipuolista, alkoholisteja on joka ammatissa, myös upseereissa... Yleensä vaan ura tyssää jos dokaa liikaa, tai ainakin yleneminen vaikeutuu.

        Vai oikein sinun liikevaihtoa, mitä tekemistä sillä on palkan kanssa resuperse...

        Sinulla ei ole pää ihan iskussa, reppana

        Vai suomimiesten valio se siellä arvostelee suomimiehiä??? Tosi uskottavaa.

        Sivullisena yrittäjänä kerron sen verran, että kun on kuusinumeroinen liikevaihto päivässä, niin ei tarvitse etsiä tarjoustuotteita kaupan hyllystä. Sieltä voi nääs nostaa kassasta ihan niin paljon kuin ikinä tarvitsee.

        Tuota tuota... joitakin ketjuja vilkaisseena... Sinunhan piti olla kuuntelemassa bändiä...?


      • Ruotsinpuolelta
        äläviitsilässyttää kirjoitti:

        Kuka vihaa ja ketä? Tuo koko hokemasi on itsesi kehittämä provokaatio, johon joku piruuttaan vastaa sinua kiusatakseen. Minulla on hienot ja kauniit exät, joille toivon kaikkea hyvää ja autan heitä aina parhaani mukaan. Minulla on myös hienoja tyttöystäviä niin Thaimaassa kuin Suomessakin.
        Poikamiehyyteen nykyisin tottuneena ja siitä tykkäävänä en aio enää vakiintua, vaikka ei 50 vuottakaan ole vielä rikki.

        Älä mussuta mistään naisvihasta. Kuulostat katkeralta vanhalta ämmältä, joka todennäköisesti oletkin. Monet naiset ovat saaneet samalla tavalla tarpeekseen tietynlaisista miehistä, kuten monet miehet tietynlaisista naisista. Ei se ole mies eikä naisvihaa. Ne on vain ikäviä kokemuksia.

        Armeijaukkelit on reppanoita hyvin pitkälti. Alkoholisoituneita monet ja lapsellisia kuin teinipojat. Varmaan siksi, että hengaavat työkseen teinipoikien kanssa. Nauroin päin naamaa entiselle inttikaverilleni, kun tuli elvistelemään sotilasurallaan. Hieman hiljeni kun sanoin että liikevaihtoni on päivässä sama kuin hänen viiden vuoden palkkansa.

        Tämän olen huomannut. Tällä palstalla pyörivät Suomen menestyvimmät liikemiehet .... Noin 18 tuntia vuorokaudessa? No Suomalaiset ova muutenkin omituinen kansa.


      • 654767567657

        Huomenta sama huomio... Sijoitusjohtajaa, yrittäjiä joilla kuusi numeroinen liikevaihto, kuitenkin 24/7 palstalla, uskotaan... tosiaan olin kuuntelemassa, hyvä oli.


      • deezaikhap

        Onhan palstalla näitä pellejä jotka omaa egoaan yrittävät nostaa olemattomilla saavutuksillaan. Kuten väittämällä olevansa 8000 lentotuntia lentänyt lentokapteeni, orkkideojen kasvattaja, koirien kasvattaja, 20000 levyn omistaja, 18 vuotta Thaimaassa asunut joka kuitenkin nimittää Chan Rak Thailand nimimerkkiä käyttävää pojuksi, Nasalla kuitukokeita tekevä ym ym. Olen täysin samaa tämän numeromiehen kanssa, paskanjauhaja palstalla palstalta löytyy. Minun väitti olevan sijoitusjohtaja kun kerroin omistavani asuntoja 3 kpl Helsingistä ja yhden Thaimaasta, ei minua sijoitusjohtajaksi tee vaan tyytyväiseksi, ei katkeraksi kuten numeromies selvästi on.


      • 656546456456

        Tiedätkö resuperse täällä ei olekaan muuta kuin varakkaita viriileitä alfauroksia, jotka tienaavat miljoonia, käyttävät aikaansa täällä 24 tuntia päivässä 7 päivänä viikossa, ja hakevat seuransa Pattayalla, onnistujia... Tuossa on vain jotain mikä ei oikein täsmää... Mikähän se reppana...


      • seonlerppase
        656546456456 kirjoitti:

        Tiedätkö resuperse täällä ei olekaan muuta kuin varakkaita viriileitä alfauroksia, jotka tienaavat miljoonia, käyttävät aikaansa täällä 24 tuntia päivässä 7 päivänä viikossa, ja hakevat seuransa Pattayalla, onnistujia... Tuossa on vain jotain mikä ei oikein täsmää... Mikähän se reppana...

        Lerppa yrittää itsestään tehdä palstoilla miljonääriä, mutta ei onnistu, homotrollia ei usko kukaan.


      • deeztaikhap
        656546456456 kirjoitti:

        Tiedätkö resuperse täällä ei olekaan muuta kuin varakkaita viriileitä alfauroksia, jotka tienaavat miljoonia, käyttävät aikaansa täällä 24 tuntia päivässä 7 päivänä viikossa, ja hakevat seuransa Pattayalla, onnistujia... Tuossa on vain jotain mikä ei oikein täsmää... Mikähän se reppana...

        Lerppa kirjoitat nyt itsestäsi, persläpi trollaaja.


      • 654767567657

        Resuperse minulla on eläkeviisumi eikä se irtoa kuin n.30.000 euron vuosituloilla, bruttona, jos pidät minua rikkaana sinun ongelmasi.


      • 654767567657

        yritäppäs poju saada itsellesi sama, eläkkeellä... väitän vaikeaa... sinulle mahdotonta


      • MrKorhonen
        654767567657 kirjoitti:

        yritäppäs poju saada itsellesi sama, eläkkeellä... väitän vaikeaa... sinulle mahdotonta

        En ole edellinen kirjoittaja enkä kenenkään poju, mutta mainitsen sinulle, että eläkeansiot eivät ole kaikkien ulkomailla asuvien suomalaisten tulonlähde, eivätkä syy viisumiin. Esimerkiksi minua paskat kiinnostaa eläketulot. Ne on ylimääräistä fyrkkaa minulle sitten joskus 20 vuoden päästä jos on. Jos ei, niin paskat siitä. Toimeentuloni on turvattu jo toistakymmentävuotta sitten. Pattayalla törmään jatkuvasti kundeihin, jotka viettävät talvet Pattayalla, eikä ne todellakaan ole millään eläkkeellä, vaan tulevat toimeen ihan omilla tuloillaan, eikä millään loisvirkamiehille jaettavilla eläkealmuilla.

        PS: 15000 euron tulot riittää viisumiin, jos on thaipuoliso, kuten sinä väität että sinulla on. Jos on, niin käy sääliksi häntä. Tuollaisen ulostekasan kanssa elo on takuulla yhtä helvettiä. Ihmettelen, jos sinua ei ole jätetty.


      • 654767567657

        Sinun kannattaa hieman perehtyä tuohon suomen eläkejärjestemään, sinun toimeentulon kela on turvannut toista kymmentä vuotta sitten kuten useimpien rattayaboissien, reppana. Joo ja on minulla thai puoliso, mutta eläkeviisumi on helpompi, leima eläketodistukseen lähetystössä, ja bueno... 15 minsaa niin vuoden leima on passissa kuten täällä näytin.


      • elänomillani
        654767567657 kirjoitti:

        Sinun kannattaa hieman perehtyä tuohon suomen eläkejärjestemään, sinun toimeentulon kela on turvannut toista kymmentä vuotta sitten kuten useimpien rattayaboissien, reppana. Joo ja on minulla thai puoliso, mutta eläkeviisumi on helpompi, leima eläketodistukseen lähetystössä, ja bueno... 15 minsaa niin vuoden leima on passissa kuten täällä näytin.

        Kehuskelet siis 30 tuhannen euron eläkkeellä ja se on selvästi ainoa tulonlähteesi? Mikä hemmetin kehumisen aihe tuo on? Minä tienasin 30 tonnia vuodessa euroiksi muutettuna jo 1993 vuonna, jolloin rapsahti 200 tuhatta markkaa vuodessa rikki ja ihan kuules raksahommissa. Siihen aikaan kaikkien yli 200 tuhatta markkaa tienanneiden nimet julkaistiin Etelä-Suomen Sanomissa meilläpäin, joten sieltä löytyy minunkin nimi. Yrittäjänä vuodesta 1995, eikä minua edelleenkään kiinnosta vittuakaan mitkään eläkkeet.
        Tuo on tosi surkeaa kehuskella jollakin eläkkeellä.


      • deezaikhap

        Lerppa poju. 2 vuotta ja eläkeikä täyttyy. Veroja maksanut työuran alusta lähtien, päivääkään en työttömänä ollut. Veroja maksanut paljon, kaksi kertaa perintöveroa. Kiinteistöveroa vuosittain normaalin veron lisäksi. Kuitenkin pankista ei ole lainaa ollut yli 25 vuoteen yhtään. Älä siis ole huolissani minun varallisuudesta. Itsehän joudut miettimään riisipussin hintaa, pelle. Vuosituloni ylittää reippaasti tuon 30000. Jo vuokratuloni ovat kuukaudessa lähes 3000€ ja siihen vielä palkka päälle.
        Enkä yhä edelleenkään ole sijoitusjohtaja ammatiltani.


      • 555555Lerppa55555
        elänomillani kirjoitti:

        Kehuskelet siis 30 tuhannen euron eläkkeellä ja se on selvästi ainoa tulonlähteesi? Mikä hemmetin kehumisen aihe tuo on? Minä tienasin 30 tonnia vuodessa euroiksi muutettuna jo 1993 vuonna, jolloin rapsahti 200 tuhatta markkaa vuodessa rikki ja ihan kuules raksahommissa. Siihen aikaan kaikkien yli 200 tuhatta markkaa tienanneiden nimet julkaistiin Etelä-Suomen Sanomissa meilläpäin, joten sieltä löytyy minunkin nimi. Yrittäjänä vuodesta 1995, eikä minua edelleenkään kiinnosta vittuakaan mitkään eläkkeet.
        Tuo on tosi surkeaa kehuskella jollakin eläkkeellä.

        Ei Lerppa tule saamaan pian saatavilla olevaa 10 vuoden Viisumia Thaimaahan, ei riitä varallisuus läheskään. Lerppa on tupla köyhä, sekä älyltään että taloudellisesti. Ei armeijaista mielenterveys ongelmien vuoksi alle 40 vuotiaana sairaseläkkeelle joutunut kovin paljoa eläkettä saa. Meidän veronmaksajien loinen Lerppa siis on.
        Kylläpä lentokapteenilla on pieni eläke hahahaha.


      • totuuslerpasta
        555555Lerppa55555 kirjoitti:

        Ei Lerppa tule saamaan pian saatavilla olevaa 10 vuoden Viisumia Thaimaahan, ei riitä varallisuus läheskään. Lerppa on tupla köyhä, sekä älyltään että taloudellisesti. Ei armeijaista mielenterveys ongelmien vuoksi alle 40 vuotiaana sairaseläkkeelle joutunut kovin paljoa eläkettä saa. Meidän veronmaksajien loinen Lerppa siis on.
        Kylläpä lentokapteenilla on pieni eläke hahahaha.

        Onhan se jo aiemminkin paljastanut että saa 1600 euroa kuussa sairaseläkettä ja on jossakin masennuslääkityksessä. Saattaahan sillä olla Huassa ostomuija. 90% jutuistaan on silkkaa mielikuvitusta ja toisilta poimittua. Aikoinaan se kopioi toisilta nimimerkitkin. Otahanuriinpoju ja 3rumaaTeroa oli toisten nimimerkkejä, kunnes tuo sankari otti ne omaan käyttöönsä.


      • 656546456456
        elänomillani kirjoitti:

        Kehuskelet siis 30 tuhannen euron eläkkeellä ja se on selvästi ainoa tulonlähteesi? Mikä hemmetin kehumisen aihe tuo on? Minä tienasin 30 tonnia vuodessa euroiksi muutettuna jo 1993 vuonna, jolloin rapsahti 200 tuhatta markkaa vuodessa rikki ja ihan kuules raksahommissa. Siihen aikaan kaikkien yli 200 tuhatta markkaa tienanneiden nimet julkaistiin Etelä-Suomen Sanomissa meilläpäin, joten sieltä löytyy minunkin nimi. Yrittäjänä vuodesta 1995, eikä minua edelleenkään kiinnosta vittuakaan mitkään eläkkeet.
        Tuo on tosi surkeaa kehuskella jollakin eläkkeellä.

        Poju poju, sinulla ei ole pienintäkään käsitystä eläkkeiden tasosta suomessa, minulla oli 30 vuoden työhistoria takana, ja se toi tuon eläkkeen, sillä pärjää täällä ja Suomessakin varsin hyvin, lasketappas omasi eläketurvakeskuksesta, tulet hämmästymään, verot eivät kerrytä eläkettä vaan eläkevakuutuusmaksut. Minulla ei ole koskaan ollut lainaa...


      • 654767567657

        Muuten ihan infona eläke määräytyy ns. työtulon mukaan, asteikko on progressiivinen, eli 30000 euron vuosi eläke tulee noin 55-65.000 euron vuosituloista, prosentteina 34-66 työtulosta, eli jos sinulla on 30.000 euron vuositulot se tuottaa noin 18.000 euron eläkkeen jos olet maksanut eläkemaksut yrittäjänä, työntekijän eläkemaksut maksaa työnantaja, suomen keskieläke on noin 1600 euroa/kk.. ei sen enempää bruttona...

        Yrittäjillä on yleensä liian pieni eläketurva, luotetaan siihen että yritys tuottaa joskus jotain 20 vuotta on pitkä aika, siinä voi mennä yritys jos toinenkin nurin tulee lamakausia, ja yrittäjä putoaa kelanmaksaman takuueläkkeen piiriin, ja siihen loppui ulkomaan matkat.


      • höpöhöpöLerppa
        654767567657 kirjoitti:

        Sinun kannattaa hieman perehtyä tuohon suomen eläkejärjestemään, sinun toimeentulon kela on turvannut toista kymmentä vuotta sitten kuten useimpien rattayaboissien, reppana. Joo ja on minulla thai puoliso, mutta eläkeviisumi on helpompi, leima eläketodistukseen lähetystössä, ja bueno... 15 minsaa niin vuoden leima on passissa kuten täällä näytin.

        Postasit eilen tulvakuvan Pattayalta aijaa, vaikka et eilen Pattayalla ollut Aivan samaa aijaa käytit siinä viisumi kuvassa eli ei ollut sun viisumi.


      • 656546456456

        Resuperse kyllä se viisumi kuva on aito, kuva rattayalta on thai uutisista, reppana.


      • LerpallaHullunPaperit
        654767567657 kirjoitti:

        Muuten ihan infona eläke määräytyy ns. työtulon mukaan, asteikko on progressiivinen, eli 30000 euron vuosi eläke tulee noin 55-65.000 euron vuosituloista, prosentteina 34-66 työtulosta, eli jos sinulla on 30.000 euron vuositulot se tuottaa noin 18.000 euron eläkkeen jos olet maksanut eläkemaksut yrittäjänä, työntekijän eläkemaksut maksaa työnantaja, suomen keskieläke on noin 1600 euroa/kk.. ei sen enempää bruttona...

        Yrittäjillä on yleensä liian pieni eläketurva, luotetaan siihen että yritys tuottaa joskus jotain 20 vuotta on pitkä aika, siinä voi mennä yritys jos toinenkin nurin tulee lamakausia, ja yrittäjä putoaa kelanmaksaman takuueläkkeen piiriin, ja siihen loppui ulkomaan matkat.

        Lerppa, häiriköit niin paljon palstoilla ettet muista omia juttujasi. Olet kirjoittanut saavasi 1600 euroa eläkettä. Googlaa omia juttujasi. No se 1600 euroa riittää kun on thai ex baarityttö vaimona.
        Lerppa on vähän päälle 55v ja muisti mennyt. Pääsit eläkkeelle siis noin 1998 noin 37 vuotiaana. Pirun aikainen eläkeikä ja väität ettei ollut sairaseläke 555555555


      • lainahakemusevätty
        656546456456 kirjoitti:

        Poju poju, sinulla ei ole pienintäkään käsitystä eläkkeiden tasosta suomessa, minulla oli 30 vuoden työhistoria takana, ja se toi tuon eläkkeen, sillä pärjää täällä ja Suomessakin varsin hyvin, lasketappas omasi eläketurvakeskuksesta, tulet hämmästymään, verot eivät kerrytä eläkettä vaan eläkevakuutuusmaksut. Minulla ei ole koskaan ollut lainaa...

        Luottokelvottoman lerpan olisi ollut mahdotonta saada lainaa, onneksi kertoi totuuden kerrankin laina-asioistaan.


      • lerppajauhaapaskaataas
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse kyllä se viisumi kuva on aito, kuva rattayalta on thai uutisista, reppana.

        Valehtelet Lerppa taas tässä linkki tulvakuvasta jonka postasit

        654767567657
        24.2.2017 11:54
        Niinkö reppana... kuva on tunnin takaa ja pattayalta... http://aijaa.com/uMWraJ


        Siis yhtälailla löysit aijaasta sen viisumikuvankin.


      • LerpanSekoilutJatkuvat
        656546456456 kirjoitti:

        Poju poju, sinulla ei ole pienintäkään käsitystä eläkkeiden tasosta suomessa, minulla oli 30 vuoden työhistoria takana, ja se toi tuon eläkkeen, sillä pärjää täällä ja Suomessakin varsin hyvin, lasketappas omasi eläketurvakeskuksesta, tulet hämmästymään, verot eivät kerrytä eläkettä vaan eläkevakuutuusmaksut. Minulla ei ole koskaan ollut lainaa...

        Kuinka Lerpalla voi olla 30 vuoden työhistoria takana. Hieman yli 55 vuotias ja 37 vuotiaana sairaseläkkeelle. Armeijaan mennyt 19-20 vuotiaana ja asunut myös USAssa ja Ranskassa silloin ei taatusti ole 30 vuoden työuraa. Eläkekin vaivaiset 1600€. Paskanjauhaja koko tyyppi, joka puhuu itsensä pussiin.


      • 12344321

        Numero-Lerpan valheet paljastuneet. Tuskin edes Thaimaassa asuu, joku kerran kaksi viikkoa Hua Hinissä käynyt. Eihän kukaan Hua Hinissä edes tunne tyyppiä vaikka muka vuosia siellä asunut.


      • 654767567657

        Lyödäänkö vetoa resuperse, reppana.


      • hahahahah

        Lapsellinen ole


      • miessuomalainen
        654767567657 kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa resuperse, reppana.

        Lyödään vetoa ihan mistä vaan.Sä vaan et uskalla vaikka voittaisit kuka tulis lunastamaan voitot.


      • HenkisestiKöyhä
        654767567657 kirjoitti:

        Muuten ihan infona eläke määräytyy ns. työtulon mukaan, asteikko on progressiivinen, eli 30000 euron vuosi eläke tulee noin 55-65.000 euron vuosituloista, prosentteina 34-66 työtulosta, eli jos sinulla on 30.000 euron vuositulot se tuottaa noin 18.000 euron eläkkeen jos olet maksanut eläkemaksut yrittäjänä, työntekijän eläkemaksut maksaa työnantaja, suomen keskieläke on noin 1600 euroa/kk.. ei sen enempää bruttona...

        Yrittäjillä on yleensä liian pieni eläketurva, luotetaan siihen että yritys tuottaa joskus jotain 20 vuotta on pitkä aika, siinä voi mennä yritys jos toinenkin nurin tulee lamakausia, ja yrittäjä putoaa kelanmaksaman takuueläkkeen piiriin, ja siihen loppui ulkomaan matkat.

        Köyhillä on usein puhetta rahasta..ei varakkaan tarvitse puhua ansioista oli se sitten palkka tai eläke. Joillakin on vaan varallisuutta hankittua tai perittyä. Paskat tuloista:)


      • AsunnonOmistaja
        654767567657 kirjoitti:

        Muuten ihan infona eläke määräytyy ns. työtulon mukaan, asteikko on progressiivinen, eli 30000 euron vuosi eläke tulee noin 55-65.000 euron vuosituloista, prosentteina 34-66 työtulosta, eli jos sinulla on 30.000 euron vuositulot se tuottaa noin 18.000 euron eläkkeen jos olet maksanut eläkemaksut yrittäjänä, työntekijän eläkemaksut maksaa työnantaja, suomen keskieläke on noin 1600 euroa/kk.. ei sen enempää bruttona...

        Yrittäjillä on yleensä liian pieni eläketurva, luotetaan siihen että yritys tuottaa joskus jotain 20 vuotta on pitkä aika, siinä voi mennä yritys jos toinenkin nurin tulee lamakausia, ja yrittäjä putoaa kelanmaksaman takuueläkkeen piiriin, ja siihen loppui ulkomaan matkat.

        Se on sen verran paljon, että sitä ei kaikki saa lähellekkään. Riittää mainiosti Thaimaassa kun se riittää Suomessakin. Jos saisin 1600 en ikinä tekisi minkäälaisia työliikkeitä.


    • UusiHenkilö

      Olen keskustelun aloittaja.
      Tuola yksi nimimerkillään KUULUU HYVIIN TAPOIHIN kertoi että täälä on tapana esitellä itsensä ja esittelin.
      Mistä hänen ja muiden henkilökuvat voi katsoa ?
      Varsin ripeää on ollut vastineet, SOHAISINKO KUSIAISPESÄÄ........
      Moniko kirjoittajista on provo ?

      • ihkaaitolerppa

        Lerppa, malttamattomuutesi ja tyhmyytesi paljastaa sinut. Kysy buccicsen porukoilta jos sattus keskikuran lisäks oleen viagraa, niin saattasit vaihteeks päästä runkkaamaan puolijäykkää, ei tarviis sunkaan aina nyhrätä makaroonin kans..


      • UusiHenkilö

        Nyt alan ymmärtämään, siis mikä ei miellytä määrättyjä henkilöitä, luokitellaan Lerpaksi.


      • UudelleHenkilölle

        Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista sosiaalisessa mediassa.

        Yhä edelleen tämä on matkailupalsta. Ei tänne tarvita lisää numeroita käyttävän kaltaisia.


      • TyönnäNumerosPeppuun

        Onko tämä edellinen tyyppi ihan täysillä matkassa ??????

        SIIS ONKO KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA ?????


      • YökJaYök

        Peppu taas mielessä Hua Hinin ladypojista pitävällä. Onko pinna tiukalla.


      • UusiHenkilö

        Olenko sohaissut kusiaispesää no voivoi harmin paikka 2010 yksityispalsta ihan pilalla ja Perhelaiffi Pattayalla nuotiolla voivoi tuu apuun Anja, Maija kaipaa apua.


    • 6547

      Ikä 37 avoliitossa neljän eri naisen kanssa 12 lasta.Pokerieläkeläinen.
      .Luonnolliaeati 4 kotia joiden väliä kiertelen, kun kerkeän.

    • RÄKÄPÄÄT-PATTAYALLA

      VITTU KUN ON TYHMIÄ UKKOJA TÄÄLLÄ, USKOO KAIKEN MITÄ JOKU TROLLI KIRJOITTAA.

      PALJONKO IDIOOTIT LUUSERIT MENI TEILLÄ ONECOINIIN JA HANNUN KUSETUKSEEN?

      • voihuokaus

        Ei ole miksikään Lerpan elo muuttunut. Tämänkin ketjun perusti vain ruokkiakseen mielikuvitushahmonsa satutarinaa odotellen juttukavereita. Kun se ei onnistunut niin sai raivarin ja perusti "Aviomiehen".


      • PerustettuAviomies
        voihuokaus kirjoitti:

        Ei ole miksikään Lerpan elo muuttunut. Tämänkin ketjun perusti vain ruokkiakseen mielikuvitushahmonsa satutarinaa odotellen juttukavereita. Kun se ei onnistunut niin sai raivarin ja perusti "Aviomiehen".

        Hyvin oivallettu........perusti Aviomiehen.

        2010 on perustajien proooo.


      • Aviomies

        Mut "perusti" mun vanhemmat vähän vajaa 60v sitten.

        Dille on perustettu Savossa Ryssän toimesta.


      • 63NumBall

        Onko 42x ollut perustamassa "aviomiestä". ns. naisen sukuelin päässään... no harrastuksensa pitää olla resuperseelläkin...


      • 63NumBall

        kehuit taas yhdessä viestissä lerppaasi seitsemän kertaa.... auttaisiko sinua resuperse jos kirjoitat tuon sanan vain seitsemän kertaa peräkkäin, kun asiasisältö on kuitenkin sama. sekopää


    • kudinstankku

      Kun aviomies-numeromies katselet tätä 1,5 vuoden takaista aloitustasi ja yksinpuhelua, niin havaitsetko jonkinasteista kehitystä tai muutosta henkisessä tilassasi? Mikä on sinun päämääräsi ja tarkoituksesi tuossa touhussa?

      • Irinanhiljaisuus

        Huomaatko kudinstankku? Kun aviolerppa joutuu totuuden edessä puolustuskannalle, niin palstalta katoaa kokonaan Pattayaa parjaavat kirjoitukset ja Onkopojan esittämät loputtoman typerät ja lapselliset kysymykset? Niiden aika koittaa aviolerpalla sitten, kun hänellä on "muista puuhista" siihen aikaa. Numboltsin rottajutut ja leidarijutut loistavat samaan aikaan poissaolollaan eikä pedofiilejäkään juoksentele enää ympärillä niin että kengännauhat katkeilee. Ratsiajuttuja ei näy eikä onnettomuustilastoja.
        Aviolerppa on siirtynyt häpeän ajaksi muille palstoille trollailemaan ja kertoilemaan hankinnoistaan, odotellessaan seuraavan kännin tuomaa itseluottamusta omaan satuunsa.
        Ei voi sanoa muuta kuin että on se sairas. Ei ole toista moista loista.


      • Aviomies
        Irinanhiljaisuus kirjoitti:

        Huomaatko kudinstankku? Kun aviolerppa joutuu totuuden edessä puolustuskannalle, niin palstalta katoaa kokonaan Pattayaa parjaavat kirjoitukset ja Onkopojan esittämät loputtoman typerät ja lapselliset kysymykset? Niiden aika koittaa aviolerpalla sitten, kun hänellä on "muista puuhista" siihen aikaa. Numboltsin rottajutut ja leidarijutut loistavat samaan aikaan poissaolollaan eikä pedofiilejäkään juoksentele enää ympärillä niin että kengännauhat katkeilee. Ratsiajuttuja ei näy eikä onnettomuustilastoja.
        Aviolerppa on siirtynyt häpeän ajaksi muille palstoille trollailemaan ja kertoilemaan hankinnoistaan, odotellessaan seuraavan kännin tuomaa itseluottamusta omaan satuunsa.
        Ei voi sanoa muuta kuin että on se sairas. Ei ole toista moista loista.

        Kyllä tässä aikaa on mutta lataile nyt sinä omias ja käy vaikka lenkillä Dille.


      • GSX-R1
        Irinanhiljaisuus kirjoitti:

        Huomaatko kudinstankku? Kun aviolerppa joutuu totuuden edessä puolustuskannalle, niin palstalta katoaa kokonaan Pattayaa parjaavat kirjoitukset ja Onkopojan esittämät loputtoman typerät ja lapselliset kysymykset? Niiden aika koittaa aviolerpalla sitten, kun hänellä on "muista puuhista" siihen aikaa. Numboltsin rottajutut ja leidarijutut loistavat samaan aikaan poissaolollaan eikä pedofiilejäkään juoksentele enää ympärillä niin että kengännauhat katkeilee. Ratsiajuttuja ei näy eikä onnettomuustilastoja.
        Aviolerppa on siirtynyt häpeän ajaksi muille palstoille trollailemaan ja kertoilemaan hankinnoistaan, odotellessaan seuraavan kännin tuomaa itseluottamusta omaan satuunsa.
        Ei voi sanoa muuta kuin että on se sairas. Ei ole toista moista loista.

        HD palstalla tuo "aviomies" on välillä nimimerkillä "HarleyTyttö". Täällähän se on ollut myös "Thailady". Ei kannata hirveästi haaskata aikaansa tuohon.


    • Anonyymi

      Numeromies sanoi ettei koskaan ole väittänyt olleensa upseeri. Tämän aloituksen on tehnyt narsismipäissään itselleen ja kysynyt itseltään itsestään, jotta pääsi vastaamaan tässä ketjussa alussa:

      "yli 55, naimisissa, mies
      (vaimo) yli 40 nainen, thai 18 vuotta naimisissa.
      Eläkkeellle entinen armeijan kapiainen,
      Asuin tikkakoskella, nyt asun pääosin Hua hinissä, asunto bangkokissa, olen suomessa käynyt viimeeksi viisi vuotta sitten. Olen asunut myös ranskassa ja yhdysvalloissa. Olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin.
      Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä"

      Samat valheet jo silloin. Palokan rivari tosin hukkunut ja nyt on hukkunut myös nanan condo. "Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä" hehhehehahhahheehhe...

      • Anonyymi

        "sukeltelen joskus, nyt on harvemmin..." Yeah right. Oikea syvänmeren sukeltaja.


      • Anonyymi

        Vanhan kaavan mukaan tämä "Harley-tyttönäkin" tunnettu numeromies alkaa peittelemään näitä hupaisia valheitaan uusilla avauksilla joissa keskittyy "tyttö pippeliseen"


      • Anonyymi

        Jos bumba olisi luonut oikeasti mainitsemillaan aloilla komean uran ja eläkkeen, niin ei hänen olisi tarvinnut sepittää tarinaa armeijan kapiaisesta ja koelentäjän urasta.
        Mutta kun sitä komeaa uraa ei ollut millään alalla, niin oli sepitettävä jotakin josta on unelmoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos bumba olisi luonut oikeasti mainitsemillaan aloilla komean uran ja eläkkeen, niin ei hänen olisi tarvinnut sepittää tarinaa armeijan kapiaisesta ja koelentäjän urasta.
        Mutta kun sitä komeaa uraa ei ollut millään alalla, niin oli sepitettävä jotakin josta on unelmoinut.

        Mikä on Krunikan Vilin ammatti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos bumba olisi luonut oikeasti mainitsemillaan aloilla komean uran ja eläkkeen, niin ei hänen olisi tarvinnut sepittää tarinaa armeijan kapiaisesta ja koelentäjän urasta.
        Mutta kun sitä komeaa uraa ei ollut millään alalla, niin oli sepitettävä jotakin josta on unelmoinut.

        Avoviemäreitä sukittavaa rakennusmestaria ei ole olemassa, ei myöskään menestyvää rakennuslan yrittäjää jonka kaikki toiminta perustuu etätoimintaan, sellaista yhteistyökumppania ei tarvitse kukaan iso päällikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Krunikan Vilin ammatti?

        Se on sama mikä kenenkin ammatti on, mutta ei tarvi alkaa keksiä tarinoita mahtavasta sotilasurasta, kun todellisuudessa on aivan turhapuro. Terve 62 vuotias ei esitä vuosikaupalla "väkivallan ammattilaista" keskustelupalstalla joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoviemäreitä sukittavaa rakennusmestaria ei ole olemassa, ei myöskään menestyvää rakennuslan yrittäjää jonka kaikki toiminta perustuu etätoimintaan, sellaista yhteistyökumppania ei tarvitse kukaan iso päällikkö.

        Mistäs arvelet Kympin varallisuuden johtuvan? Pajatsosta vai ässäarvallako on vetäissyt puitteet kuntoon? Minä uskon siihen että hän on hyvä työssään ja omaa erinomaiset sosiaaliset lahjat. Miellyttävä mies ja olenhan minä kylässäkin käynyt perheineni.
        Kiekkopeli menossa ja olen mancavessa yksin rauhassa katselemassa. Muut ei ole innostuneet kiekosta.

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs arvelet Kympin varallisuuden johtuvan? Pajatsosta vai ässäarvallako on vetäissyt puitteet kuntoon? Minä uskon siihen että hän on hyvä työssään ja omaa erinomaiset sosiaaliset lahjat. Miellyttävä mies ja olenhan minä kylässäkin käynyt perheineni.
        Kiekkopeli menossa ja olen mancavessa yksin rauhassa katselemassa. Muut ei ole innostuneet kiekosta.

        TT

        No mitä itse luulet yrittäjä joka kertoo nostelevansa osakaslainaa seitsemän vuotta, ei ole menestyjä se on varmaa , minä taas en usko yhtään mihinkään mitä hän täällä esittää, jos olisi tuollainen kuten on kertonut ei näkisi ongelmia julkaista tietojaan täällä jolla ne voitaisiin tarkastaa, sitä paitsi minulla on jo jonkin verran tietoa hänestä, hän paljastuu joka tapauksessa jossain sitten on laiffilan vuoro mutta pidän tietoni omanani, en ole mikään juoruakka, mutta jokainen vastaa omista kirjoituksistaan tavalla tai toisella...

        Miksi et kiinnitä huomiota hänen juttuihin, tuollainen heppu joka pakenee mittaria vuosia, ja sinä vielä pidät häntä jumalana, minä vain konkurssin tehneenä yrittäjänä... tai no "yrittäjä"kin taittaa olla hieman yliampuvaa kun ei tiedä mikä on alv ja milloin sitä maksetaan tai rakennusalan ammattilainen joka ei tiedä mitään edes perusteita alastaan miksi et häntä totuus tarkkaile, kun totuus on sinulle pääasia ?, outoa minusta, eikö sinusta... kiitos kun kerroit että katselet kiekkoa, minä taas en...

        Voimme tavata joskus jos tulet tänne, niin katsotaan hieman tuota turhapuro asiaa, tarkemmin, kuten aikaisemmin sanoin tapaan kenet tahansa, minulla ei ole niin väliä, mihin käytän tunnin elämästäni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä itse luulet yrittäjä joka kertoo nostelevansa osakaslainaa seitsemän vuotta, ei ole menestyjä se on varmaa , minä taas en usko yhtään mihinkään mitä hän täällä esittää, jos olisi tuollainen kuten on kertonut ei näkisi ongelmia julkaista tietojaan täällä jolla ne voitaisiin tarkastaa, sitä paitsi minulla on jo jonkin verran tietoa hänestä, hän paljastuu joka tapauksessa jossain sitten on laiffilan vuoro mutta pidän tietoni omanani, en ole mikään juoruakka, mutta jokainen vastaa omista kirjoituksistaan tavalla tai toisella...

        Miksi et kiinnitä huomiota hänen juttuihin, tuollainen heppu joka pakenee mittaria vuosia, ja sinä vielä pidät häntä jumalana, minä vain konkurssin tehneenä yrittäjänä... tai no "yrittäjä"kin taittaa olla hieman yliampuvaa kun ei tiedä mikä on alv ja milloin sitä maksetaan tai rakennusalan ammattilainen joka ei tiedä mitään edes perusteita alastaan miksi et häntä totuus tarkkaile, kun totuus on sinulle pääasia ?, outoa minusta, eikö sinusta... kiitos kun kerroit että katselet kiekkoa, minä taas en...

        Voimme tavata joskus jos tulet tänne, niin katsotaan hieman tuota turhapuro asiaa, tarkemmin, kuten aikaisemmin sanoin tapaan kenet tahansa, minulla ei ole niin väliä, mihin käytän tunnin elämästäni...

        "tuollainen heppu joka pakenee mittaria vuosia, ja sinä vielä pidät häntä jumalana"

        Kerro omin sanoin mistä sinä olet keksinyt tuon "mittarin" ja mitä se edes tarkoittaa? En ole ikinä ollut ulosotossa ja luottotietoni on aina olleet kunnossa.

        Minulla on suomalaiset ja thaimaalaiset luottokortit joita ei saa ilman luottotietoja. Minulla on myös kolmella suomalaisella tilillä huomattavat summat rahaa, joka ei olisi mahdollista jos olisin ulosotossa.

        Minulla on kaksi autoa ja 35 osaketta Suomessa, joita ei voisi olla jos olisin ulosotossa.
        Minulla on AAA+ firma, jota ei voisi olla jos en olisi luottokelpoinen.

        Toimeksiantajani ei asioi kenenkään kanssa, jolla ei ole tiedot kunnossa. Olisin siis työtön jos luottoni ei olisi kunnossa.

        Mietiskele kateuden Jumala näitä asioita hetken aikaa ja työnnä se mittarisi sinne minne valo ei paista.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä itse luulet yrittäjä joka kertoo nostelevansa osakaslainaa seitsemän vuotta, ei ole menestyjä se on varmaa , minä taas en usko yhtään mihinkään mitä hän täällä esittää, jos olisi tuollainen kuten on kertonut ei näkisi ongelmia julkaista tietojaan täällä jolla ne voitaisiin tarkastaa, sitä paitsi minulla on jo jonkin verran tietoa hänestä, hän paljastuu joka tapauksessa jossain sitten on laiffilan vuoro mutta pidän tietoni omanani, en ole mikään juoruakka, mutta jokainen vastaa omista kirjoituksistaan tavalla tai toisella...

        Miksi et kiinnitä huomiota hänen juttuihin, tuollainen heppu joka pakenee mittaria vuosia, ja sinä vielä pidät häntä jumalana, minä vain konkurssin tehneenä yrittäjänä... tai no "yrittäjä"kin taittaa olla hieman yliampuvaa kun ei tiedä mikä on alv ja milloin sitä maksetaan tai rakennusalan ammattilainen joka ei tiedä mitään edes perusteita alastaan miksi et häntä totuus tarkkaile, kun totuus on sinulle pääasia ?, outoa minusta, eikö sinusta... kiitos kun kerroit että katselet kiekkoa, minä taas en...

        Voimme tavata joskus jos tulet tänne, niin katsotaan hieman tuota turhapuro asiaa, tarkemmin, kuten aikaisemmin sanoin tapaan kenet tahansa, minulla ei ole niin väliä, mihin käytän tunnin elämästäni...

        PS: Yritin googlata mitä oikein tarkoitit mittarilla. Se on perhoslaji ja taksia on kutsuttu mittariksi, vaan ei ulosottoa.

        Muita mainioita Saarikääkän slangisanoja on sbuge, sgruudata skeidaa, appelsiinikainalo, lildo, krotiili, diapetes, brojekti, bablata ja monta muuta hienoa slangisanaa suoraan savosta.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Yritin googlata mitä oikein tarkoitit mittarilla. Se on perhoslaji ja taksia on kutsuttu mittariksi, vaan ei ulosottoa.

        Muita mainioita Saarikääkän slangisanoja on sbuge, sgruudata skeidaa, appelsiinikainalo, lildo, krotiili, diapetes, brojekti, bablata ja monta muuta hienoa slangisanaa suoraan savosta.

        2010

        Paljon sanoja taasen Pellenaamalta ja tottakai sulla on kerrostalo ja AAA koska sinä niin sanot ja TT todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tuollainen heppu joka pakenee mittaria vuosia, ja sinä vielä pidät häntä jumalana"

        Kerro omin sanoin mistä sinä olet keksinyt tuon "mittarin" ja mitä se edes tarkoittaa? En ole ikinä ollut ulosotossa ja luottotietoni on aina olleet kunnossa.

        Minulla on suomalaiset ja thaimaalaiset luottokortit joita ei saa ilman luottotietoja. Minulla on myös kolmella suomalaisella tilillä huomattavat summat rahaa, joka ei olisi mahdollista jos olisin ulosotossa.

        Minulla on kaksi autoa ja 35 osaketta Suomessa, joita ei voisi olla jos olisin ulosotossa.
        Minulla on AAA firma, jota ei voisi olla jos en olisi luottokelpoinen.

        Toimeksiantajani ei asioi kenenkään kanssa, jolla ei ole tiedot kunnossa. Olisin siis työtön jos luottoni ei olisi kunnossa.

        Mietiskele kateuden Jumala näitä asioita hetken aikaa ja työnnä se mittarisi sinne minne valo ei paista.

        2010

        Ei sinulla ole, sinä kerrot täällä että sinulla on, joka ei ole sama asia, kaikki eivät usko fantasiaa, eihän raamattukaan kiellä köyhää haaveilemasta, et ole tietoinen että mittari tarkoittaa nimenomaan ulosottoa, tai paremmin ulosottomiestä, he perivät väkisin sen mitä ei vapaaehtoisesti saada, toiselta nimeltään vouti, kolmannelle mittari...

        Sinun on turha jankuttaa että minulla on miljoona omaisuus, olet itse täällä kertonut että olet nostanut osakaslainaa seitsemän vuotta, voin kertoa että osakaslainaa nostetaan vain ulosoton, voudin, mittarin pakoilu tarpeissa, kun palkanmaksu ja pääomatulot eivät ole saatavissa, jää vaihtoehdoksi vain laina, johon ulosotto, vouti, mittari ei pääse käsiksi mitenkään aikakaan vielä, sitä on monta vuotta yritetty jo estää mutta ei se siitä näytä muuttuvan. Varmaan tuo mittari tulee alunperin laskurista joka laskee valtiolle tilittettävän osuutesi... kun se mitataan palkasta, tai pääomatulosta...

        Ongelmia tulee siitä kun ihminen tarvitsee rahaa elääksesi, vaikkapa 100.000 euroa vuodessa sinähän et tarvitse mitään ihmeellistä, mitä nyt tuollainen 100.000 euroa menee vuodessa, siitä kun vaikkapa pääomatulon verot, yrityksesi kulut nousevat kummasti, saatikka jos otat rahan palkkatulona, lisäksi verottaja vielä osan, ja sitten vielä mittari eli ulosotto vähintään 2/3 tuloistasi, silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kun nostaa en lainana ulos ja maksella niitä takaisin yritykselle, mutta tilanne on mahdoton "yrittäjä" luulee että keksi ikiliikkujan ei keksinyt yhtään mitään, vaan velat vain kasvavat, seitsemässä vuodessa "yrittäjä" naulaa itsensä niin tiukasti kirkon seinään, että ei ole enää mitään pois pääsyä. kun joku naulasi teesinsä siihen, kun jumalana minun kutsuit, vaikkakin vain kateuden sellaisena, en minä poju ole sinulle kateellinen pätkääkään, oikeastaan säälin sinua, mutta niinhän sitä yleensä maataan kuin pedataan.

        Toinen osakaslainan käyttöalue on tytäryhtiön pääomittaminen, mutta sinulla kaiketi ei ole konsernia jonka tytäryhtiötä pitäisi pääomittaa...

        Ja edelleenkään osakaslaina ei ole pääomatuloa, kuten yritit epätoivoissasi väittää, ne on kaksi täysin eri asiaa... siis todella...

        Miksi muuten totuustarkkailija ei tarkkaile sinua, sinähän tämän valehtelun aloitit en minä, ja tasaisesti olet sitä vuodesta toiseen jatkanut, todellisuudessa oravia syöttämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole, sinä kerrot täällä että sinulla on, joka ei ole sama asia, kaikki eivät usko fantasiaa, eihän raamattukaan kiellä köyhää haaveilemasta, et ole tietoinen että mittari tarkoittaa nimenomaan ulosottoa, tai paremmin ulosottomiestä, he perivät väkisin sen mitä ei vapaaehtoisesti saada, toiselta nimeltään vouti, kolmannelle mittari...

        Sinun on turha jankuttaa että minulla on miljoona omaisuus, olet itse täällä kertonut että olet nostanut osakaslainaa seitsemän vuotta, voin kertoa että osakaslainaa nostetaan vain ulosoton, voudin, mittarin pakoilu tarpeissa, kun palkanmaksu ja pääomatulot eivät ole saatavissa, jää vaihtoehdoksi vain laina, johon ulosotto, vouti, mittari ei pääse käsiksi mitenkään aikakaan vielä, sitä on monta vuotta yritetty jo estää mutta ei se siitä näytä muuttuvan. Varmaan tuo mittari tulee alunperin laskurista joka laskee valtiolle tilittettävän osuutesi... kun se mitataan palkasta, tai pääomatulosta...

        Ongelmia tulee siitä kun ihminen tarvitsee rahaa elääksesi, vaikkapa 100.000 euroa vuodessa sinähän et tarvitse mitään ihmeellistä, mitä nyt tuollainen 100.000 euroa menee vuodessa, siitä kun vaikkapa pääomatulon verot, yrityksesi kulut nousevat kummasti, saatikka jos otat rahan palkkatulona, lisäksi verottaja vielä osan, ja sitten vielä mittari eli ulosotto vähintään 2/3 tuloistasi, silloin ei ole muuta vaihtoehtoa kun nostaa en lainana ulos ja maksella niitä takaisin yritykselle, mutta tilanne on mahdoton "yrittäjä" luulee että keksi ikiliikkujan ei keksinyt yhtään mitään, vaan velat vain kasvavat, seitsemässä vuodessa "yrittäjä" naulaa itsensä niin tiukasti kirkon seinään, että ei ole enää mitään pois pääsyä. kun joku naulasi teesinsä siihen, kun jumalana minun kutsuit, vaikkakin vain kateuden sellaisena, en minä poju ole sinulle kateellinen pätkääkään, oikeastaan säälin sinua, mutta niinhän sitä yleensä maataan kuin pedataan.

        Toinen osakaslainan käyttöalue on tytäryhtiön pääomittaminen, mutta sinulla kaiketi ei ole konsernia jonka tytäryhtiötä pitäisi pääomittaa...

        Ja edelleenkään osakaslaina ei ole pääomatuloa, kuten yritit epätoivoissasi väittää, ne on kaksi täysin eri asiaa... siis todella...

        Miksi muuten totuustarkkailija ei tarkkaile sinua, sinähän tämän valehtelun aloitit en minä, ja tasaisesti olet sitä vuodesta toiseen jatkanut, todellisuudessa oravia syöttämällä.

        Muuten tuollainen sinun tarinointí kertoo muutenkin että et ole aivan ajovalot päällä ajanut vuosiin, jokaisella yrittäjällä on varsinkin rakennusalalla tuttuja tai samalla alla olevia henkilöitä, eikö rakentaminen ole ryhmätyötä, jossa jokainen osa tekee sen minkä osaa, kaikilla ei ole mennyt hyvin ja ollaan jouduttu tekemiseen kaiken maailman viranomaisten kanssa, jutut liikkuvat porukassa, tuo mittarikin on erittäin yleinen sana, ulosotosta, varmasti rakennuspiireissä, sekin kuulostaa oudolle että jos sinulla on vuosien kokemus rakennusala "yrittämisestä", et kuitenkaan ole perillä edes perusasioista, erityisesti rakennusalalla on paljon luottotietonsa menettäneitä yrittäjiä joilla on mittari perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten tuollainen sinun tarinointí kertoo muutenkin että et ole aivan ajovalot päällä ajanut vuosiin, jokaisella yrittäjällä on varsinkin rakennusalalla tuttuja tai samalla alla olevia henkilöitä, eikö rakentaminen ole ryhmätyötä, jossa jokainen osa tekee sen minkä osaa, kaikilla ei ole mennyt hyvin ja ollaan jouduttu tekemiseen kaiken maailman viranomaisten kanssa, jutut liikkuvat porukassa, tuo mittarikin on erittäin yleinen sana, ulosotosta, varmasti rakennuspiireissä, sekin kuulostaa oudolle että jos sinulla on vuosien kokemus rakennusala "yrittämisestä", et kuitenkaan ole perillä edes perusasioista, erityisesti rakennusalalla on paljon luottotietonsa menettäneitä yrittäjiä joilla on mittari perässä.

        Mittarimadon pakinoita en jaksanut nyt lukea ollenkaan, sorry.

        2010


    • Anonyymi

      Eläkkeellä oleva entinen Hua Hinin armeijan kapiainen ei ole vielä kertonut että lensikö hän todellakin 8000 tuntia kaikella mikä pysyy ilmassa?

    • Anonyymi

      Jo yli kymmenen vuotta samaa paskaa samalla sivustolla sama henkilö.
      Pitäisikö palkita vai sulkea laitokseen?

    • Anonyymi

      Yksinäisyys ja yksinpuhelut alkoi Pasasella jo 2015. Tässä 2017 versiossa hän puhuu unelmistaan.

      Hän oli tuolloin 55 vuotias. Seuraavat 7 vuotta hän käytti kuten edelliset kaksi vuotta Pattayan matkailuosiossa ja uneksi olevansa eläkkeellle oleva entinen armeijan kapiainen joka asui tikkakoskella, ja kirjoituksen aikaan pääosin Hua hinissä.

      Asuntokin oli jo silloin Bangkokissa ja kertoi suomessa käyneensä viimeeksi viisi vuotta sitten, vaikka oli vasta kaksi vuotta ehtinyt asua Thaimaassa.
      Samat tarinat jo silloin Ranskasta ja Yhdysvalloista. Totesi että "olen Hua Hiniin kotiutunut hyvin". Kotiutui vuokrahuoneeseen huonosti, koska aika kuluu netissä.

      Sitten tuleekin satukooste harrastuksista:
      Musiikki, tietoteknikka, lukeminen, kukkien kasvatus, pidän uimarannoista, jos on hyvä sellainen, sukeltelen joskus, nyt on harvemmin... Ajelen paljon autolla ja moottoripyörällä, viihdyn täällä netissä että pysyy suomenkieli kondisessa... en juurikaan viihdy suomaisyhteisöissä"

      Pasanen ei viihdy toisten seurassa, koska hän kadehtii näitä silmämunat vereslihalla.

      • Anonyymi

        Se on niin sanotulle vaimolleen lomaa tuo asumusero. Pari vuosikymmentä holhosi vajakkia kunnes tajusi ottaa asumuseron. Siinä ajassa vaimoparka saanut kuulla miljoona valhetta ja miljoona lupausta, joista mikään ei koskaan toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin sanotulle vaimolleen lomaa tuo asumusero. Pari vuosikymmentä holhosi vajakkia kunnes tajusi ottaa asumuseron. Siinä ajassa vaimoparka saanut kuulla miljoona valhetta ja miljoona lupausta, joista mikään ei koskaan toteutunut.

        Ikäviä totuuksia jotka sai Pasasen taas muuttumaan Puppeksi ja Senssuksi.


    • Anonyymi

      Kysy mitä halua ja minä vastaa mitä minä haluan.

      • Anonyymi

        Tunnen erään Jarmon. Nelivitonen sairaseläkeläinen, joka on kaiken avun ulottumattomissa. Aivan käsittämätön valehtelija, jolla silmät pyörii päässä kun hän laittaa toisten tarinoita paremmaksi. Kuten Pasasella, tämän Jarmonkin yhteenlasketut työvuodet ovat jotakin 125 vuotta.
        Ei ole mitään alaa mistä hän ei ala vääntämään tarinaa, jossa luvut kasvaa jokaisella kerralla kun asia otetaan esiin. Jarmonkin lempiluku on 8 kuten Pasasella, se ilmeisesti tuntuu mahtavalta luvulta patologisen valehtelijan korvissa.

        Jarmon isä osti hänelle tämän vuoden mallin Harley Davidsonin. Tyttöystävänsä huomautti että isäsihän kuoli jo 2000 luvun alussa, niin Jape mietti vähän aikaa ja totesi "niin mutta se teki ennakkovarauksen". Aivan kuten Pasanen, Jarmo kertoo tuntevansa korumetallit ja neuvoo sijoitusvinkeissä. Jarmolla on salaisia klassikkoautoja jemmassa jossakin varastossa aivan kuten Pasasen Rolls Royce tai senseinsä Moparit ja T-rodit.

        Tuntuu olevan nämä patologiset valehtelijat aivan identtisiä heppuja. Totuudella ei ole heille mitään merkitystä ja selitykset jatkuvat maailman tappiin vaikka savet on jo sata kertaa ollut housussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen erään Jarmon. Nelivitonen sairaseläkeläinen, joka on kaiken avun ulottumattomissa. Aivan käsittämätön valehtelija, jolla silmät pyörii päässä kun hän laittaa toisten tarinoita paremmaksi. Kuten Pasasella, tämän Jarmonkin yhteenlasketut työvuodet ovat jotakin 125 vuotta.
        Ei ole mitään alaa mistä hän ei ala vääntämään tarinaa, jossa luvut kasvaa jokaisella kerralla kun asia otetaan esiin. Jarmonkin lempiluku on 8 kuten Pasasella, se ilmeisesti tuntuu mahtavalta luvulta patologisen valehtelijan korvissa.

        Jarmon isä osti hänelle tämän vuoden mallin Harley Davidsonin. Tyttöystävänsä huomautti että isäsihän kuoli jo 2000 luvun alussa, niin Jape mietti vähän aikaa ja totesi "niin mutta se teki ennakkovarauksen". Aivan kuten Pasanen, Jarmo kertoo tuntevansa korumetallit ja neuvoo sijoitusvinkeissä. Jarmolla on salaisia klassikkoautoja jemmassa jossakin varastossa aivan kuten Pasasen Rolls Royce tai senseinsä Moparit ja T-rodit.

        Tuntuu olevan nämä patologiset valehtelijat aivan identtisiä heppuja. Totuudella ei ole heille mitään merkitystä ja selitykset jatkuvat maailman tappiin vaikka savet on jo sata kertaa ollut housussa.

        Onkos jäänyt hampaankoloon kultapitoisuudet thaimaassa?

        Ja oikein hyvä että tunnet myös erään Jarmon.

        Onkos konserni-isukki paljonkin viimeaikoina ..... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos jäänyt hampaankoloon kultapitoisuudet thaimaassa?

        Ja oikein hyvä että tunnet myös erään Jarmon.

        Onkos konserni-isukki paljonkin viimeaikoina ..... ?

        Jarmo on melkein yhtä tyhmä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen erään Jarmon. Nelivitonen sairaseläkeläinen, joka on kaiken avun ulottumattomissa. Aivan käsittämätön valehtelija, jolla silmät pyörii päässä kun hän laittaa toisten tarinoita paremmaksi. Kuten Pasasella, tämän Jarmonkin yhteenlasketut työvuodet ovat jotakin 125 vuotta.
        Ei ole mitään alaa mistä hän ei ala vääntämään tarinaa, jossa luvut kasvaa jokaisella kerralla kun asia otetaan esiin. Jarmonkin lempiluku on 8 kuten Pasasella, se ilmeisesti tuntuu mahtavalta luvulta patologisen valehtelijan korvissa.

        Jarmon isä osti hänelle tämän vuoden mallin Harley Davidsonin. Tyttöystävänsä huomautti että isäsihän kuoli jo 2000 luvun alussa, niin Jape mietti vähän aikaa ja totesi "niin mutta se teki ennakkovarauksen". Aivan kuten Pasanen, Jarmo kertoo tuntevansa korumetallit ja neuvoo sijoitusvinkeissä. Jarmolla on salaisia klassikkoautoja jemmassa jossakin varastossa aivan kuten Pasasen Rolls Royce tai senseinsä Moparit ja T-rodit.

        Tuntuu olevan nämä patologiset valehtelijat aivan identtisiä heppuja. Totuudella ei ole heille mitään merkitystä ja selitykset jatkuvat maailman tappiin vaikka savet on jo sata kertaa ollut housussa.

        Jarmo is living life! Harva muu ehtii tehdä 125 vuoden työuran kuin Jarmo ja Bumba. Siksi valtava eläke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo on melkein yhtä tyhmä kuin sinä.

        woutsi melkein yhtä tyhmä, oletko ala-asteella... laiffila palstan heikoin lenkki...


    • Anonyymi

      Mitenkä saarihurma, Bangkokin asunto. Kertomasi mukaan omistat sellaisenkin, onko sitä mahdollista vuokrata. Muistaakseni sinulla on myös omistusasunto pattayalla, saako sitä vuokrata.

      • Anonyymi

        Ei kannata vuokrata köyhille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata vuokrata köyhille.

        Olen Nanalla juuri nyt, istun baarissa. Haluatko tulla esittelemään asuntosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata vuokrata köyhille.

        Et ole saanut hua hinin asunnostakaan esille tabien baania, ettei vaan olisi vuokraläävä.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe