Hei nainen,
Haluatko rentoutua kenties jo tänä viikonloppuna hyvän seksin merkeissä?
Jos vastasit kyllä, saatan olla etsimäsi. :)
Olen 23-vuotias herrasmies Ivalosta, jolla hormoonit ovat alkaneet hyrräämään ja nyt olisikin korkea aika päästä purkamaan hieman nuoren miehen paineita.
Olen komea, hyvä käytöksinen, urheilullinen, mitoiltani 177/56 sekä kaikin puolin mukava nuori opiskelija.
Kiikarissa olisi siis molempien tarpeet sekä halut tyydyttävä kiihkeä ja kuuma tapaaminen 100% luottamuksella.
Yksikin tapaaminen riittää jos molemmat niin haluavat, mutta useampikin tapaaminen tulevaisuudessa ei ole pois suljettu vaihtoehto.
Iälläsi ei ole minulle mitään merkitystä, voit olla minua reilusti vanhempikin, kunhan vain halusi ovat tallella ja tahdot vain pitää hauskaa.
Mikäli tunnistit itsesi tästä ilmoituksesta, niin älä epäröi, vaan laita rohkeasti viestiä, keskustellaan ajatuksesta lisää ja katsotaan mitä keksitään. ;)
0403669141
IVALO LAPPI
lapinpoika1993
6
1525
Vastaukset
- pimu35vv
Moikka mua kiinostais ;) olen 35vuotias nainen ;) otin suhun yhteyttä
- Jokke66
Jjjjj
- kulkurii
Miten pimu35vv:n saa kiinni?
- Jarssepaatero
Pimu35 nyt olisi vieraileva rekkakuski ivalossa jos kiinnostaa
- käyrämuna
Hei,onko kyrpäsi yhtä käyrä kuin Lapin koivu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814512
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀704238Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1244189BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803441- 1922768
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662696Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main362601Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692485Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142