Työhöntulo tarkastuksesta

toimistosiivooja

Mitä näissä katsotaan,testataan siivousalan lääkäritarkistus?
Eikö tämä tehdä koeajan aikana? Eli tämä 6 kuukautta koeaika niin sen sisällä?

En maininnut haastattelussa että käytössäni säännöllinen asthma lääkitys.
Tämä ei kyllä haittaa työssä minua.
Mutta työlekurin tarkistuksessa pitää sairaudet tilittää?

Mietin että saakohan sitä lähtöpassit sitten.

10

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.kerro.kaikkea

No älä kerro? Sen jälkeen kun työnantaja on saanut lausunnon "työhön soveltuva", voit aivan vapaasti käydä vaikka joka viikko työterveydessa valittamassa astmastasi eikä siitä lähde työnantajalle mitään tietoa.

• Laikkari2007

Itse mainitsin pomolle että onko muuten työterveyshuoltoa ja sanoi "joo, on pitänyt mainita sinulle" ja menin. Kaikki labrakokeet tehtiin ja verenpaine ja sokeri koholla- lääkäriin tk:hon jonka jouduin itse maksamaan kun ei kattanut työterveyshuollon palveluita. Fysioterapiaa jännitysniskaan jonka jouduin maksamaan myös itse. Kauhulla odotan ko. laskua.

• asdfasdfsafd

Olisit myös voinut olla menemättä. Ei työnantaja sinua pakota mihinkään omalla kustannuksellasi.

• Laikkari2007

Käsittääkseni lääkärillä on vaitiolo velvollisuus.

• vhhjghgjhgjghjghj

Niin, sen takia työhöntulotarkastuksen tuloksesta ei menekään työnantajalle mitään sen tarkempaa tietoa, kuin "työhön soveltuva" tai "työhön soveltumaton". Vai mikähän merkitys koko tarkastuksella olisi jos ei edes sitä saisi työnantajalle kertoa.

• sesiitä

Oma Kanta-tiedoista työterveyshuolto voi vapaasti nähdäkaikki siniulle määrätyt lääkkeet, kaikki käyntisi, sairautesi ja kommentit. Osaavat kyllä muotoilla tekstinsä niin että selväksi käy ihan kaikki.

• gdfgggfgdfgdfgfdgdf

Ei sentään vapaasti. Kyllä tietojen vaihdon terveydenhuollon ammattilaisten välillä saa kieltää, jos haluaa vaikeuttaa oman terveytensä huoltamista.

• totta00

Niimpäs tosiaan.Tämä omakanta on jännä juttu.Josta tosiaan saa tietoja paljon ihmisestä.Aika julkisesti on tiedot näkyvillä.

• ihmettelen888

Olin puhelimitse yhteydessä yksityiseen terveysasemaan ja kyselin mahdollisesta hoitosuhteen aloituksesta - jota ei tapahtunut.Olivat kyllä katsoneet Omakannasta tietojani. En ollut kieltänyt ko. terveysaseman katseluoikeutta, koska sitä ei ollut omakannan luettelossa.

Muuten on tietojen katsojaksi merkittysote-virasto, mutta ei mikä yksikkö, kuka tai miksi. saattaa olla toimistotyöntekijä tai utelias tuttava.

• iss09

Samaa mietin.Aloitin Iss ttaöissä 1,5 kuukautta sitten.
      Koeaika on 6 kuukautta.Tarkastusta voi vedättää koeajan? Tai milloin se kuuluu käydä?
      Itse syön Cipralex lääkettä,kolmisen vuotta syönnyt.
      En tätä työtarkastuksissa tai työnantajalle välittäisi mainita.
      Pitää ottaa itse lopputili ennen pakko lääkäreitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe