Äkillinen huostaan otto

Turhahuostaanotto

Eilen meille tuli tavalliseen tapaan sossusta henkilö ,olimme juuri syöneet roskaruokaa.no äitini meni nukkumaan koska hänellä on leikattu sydän ja äiti oli saanut nukkua noin 4-6h. No sossu henkilö nimeltä Hannu tuli klo 15.00 joten äitini oli nukkunut 5 min.sitten hannu lähti 30 min päästä ja olin veljeni kanssa selkeästi selittänyt tilanteen monta kertaa ja tuntui että asia on selvä.no Hannu lähti pois ja noin 30min koko sossu porukka porukka oli meillä.ja äiti heräsi eikä äidillä ollut mitään.no tänään sossun pomo kävi meillä jonkun naisen kanssa ja he olivat tulossa keskustelemaan voimmeko olla kotona !no ei siinä keskusteltu kuin 2 min japäätös oli selvä !?Hannun mukaan äitini oli nukkunut monta tuntia ja minä olin häntä herätellyt niin kovaa että jokainen olisi herännyt.ensinnäkin 1. äitini oli nukkunut 5 min ennen kuin hannu tuli.
2.en herätellyt äitiä edes kovaa!
No tavalliseen tapaan sossun tädit ei kuunnellut ketään muuta kuin hannua vaikka hannu ei edes ollut meillä!meillä kaikki olivat rauhallisia mutta äiti hermostui hannun valehtelemisesta joten kun äiti 2 kertaa haukkui sossun tätejä toinen niistä soitti virka-avun paikalle!eikä poliisit tehneet meillä mitään!minulla on siis 2 5 vuotiasta marsua ja toisella niistä on sydämmen vajaatoiminta eikä se elä kuin Max.1kk!ja sossu sanoo kyllä sä niitä pari kertaa viikossa pääset katsomaan....ja olen ainoa ketä siitä "osaa" huolehtia (pyllyn peseminen ettei tulehdu ,lääkkeiden antaminen yms ja monta muuta asiaa)joten tiivistettynä minä ja minun veli huostaan otettiin äkillisesti koska äitini nukkui 5 min! Joten miettikää 2 kertaa ennen kuin luotatte sossuun!

5

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhahuostaanotto

      Ja siis tarkoitin että olen ainoa ketä osaa huolehtia oliviasta(marsu jolla on sydämmen vajaa toiminta)

    • pikku-lissu

      keksitty tarina. arvosana 2/5.

      • Juu--huono

        No ei n. 12-vuotiaalta parempaakaan voi odottaa.


    • Minulle sattui vähän samanlainen juttu kun olin nuorempi.

      Asuin silloin yksiössä ja muutamia kavereita käymään. Otimme vähän kaljaa ja yksi kavereistani kysyi naapureistani. Kerroin jonkun lapsiperheen asuvan yhden seinän takana, ja että niillä oli täytyi olla ainakin neljä pientä lasta. Toisen seinän takana asui joku mummo.

      Yksi kavereistani sai idean, että alkaisimme soittelemaan pilapuheluja. Selailimme puhelinluetteloa ja löysin sieltä hauskalta kuulostavan nimen, "Sosiaalipäivystys".

      Pyöritin sosiaalipäivystyksen numeron ja kerroin kohteliaasti esittäytyneelle sosiaalityöntekijälle tarvitsevani lapsenvahdin siksi illaksi, koska otimme kavereideni kanssa kaljaa ja olimme juuri baariin lähdössä. Hän kysyi osoitettani ja aloin tottumuksesta luetella omaa osoitettani. Tajusin viime hetkellä, ettei oman osoitteen kertominen olisi kannaltani hyvä juttu, joten annoin sen sijasta naapurin mummon osoitteen.

      Jatkoimme kaljan ottamista ja tunnin kuluttua alkoi rapusta kuulua meteliä. Arvelimme, että sossut olisivat mummon oven takana ja menimme rappuun saamaan hyvät naurut.

      Jostain syystä poliisit raahasivat naapurissani asuvan suurperheen isää ja äitiä käsiraudoissa rappusia alas. Sossut puolestaan pukivat lapsikatraalle vaatteita päälle.

      Minua ei yhtään naurattanut. Olin antanut sosiaalipäivystykseen vahingossa väärän osoitteen.

      En voinut asialle mitään. Menimme takaisin sisään ja jatkoimme kaljan ottamista.

      Tapasin suurperheen isän joitakin viikkoja myöhemmin baarissa. Hän oli aivan deekiksellä. Sossu oli vienyt lapset, eikä hän näkisi heitä enää ikinä. Muija oli ottanut eron. Juomisen vuoksi oli mennyt työpaikkakin. Onneksi hänellä oli kuitenkin juuri saanut sossusta rahaa, joten sain hänet tarjoamaan minulle kaljan.

      Niin se elämä heittelee.

      • 1918

        Johan on pöljä juttu, kelpaisi kehnoon romskuun. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe