Äkillinen huostaan otto

Turhahuostaanotto

Eilen meille tuli tavalliseen tapaan sossusta henkilö ,olimme juuri syöneet roskaruokaa.no äitini meni nukkumaan koska hänellä on leikattu sydän ja äiti oli saanut nukkua noin 4-6h. No sossu henkilö nimeltä Hannu tuli klo 15.00 joten äitini oli nukkunut 5 min.sitten hannu lähti 30 min päästä ja olin veljeni kanssa selkeästi selittänyt tilanteen monta kertaa ja tuntui että asia on selvä.no Hannu lähti pois ja noin 30min koko sossu porukka porukka oli meillä.ja äiti heräsi eikä äidillä ollut mitään.no tänään sossun pomo kävi meillä jonkun naisen kanssa ja he olivat tulossa keskustelemaan voimmeko olla kotona !no ei siinä keskusteltu kuin 2 min japäätös oli selvä !?Hannun mukaan äitini oli nukkunut monta tuntia ja minä olin häntä herätellyt niin kovaa että jokainen olisi herännyt.ensinnäkin 1. äitini oli nukkunut 5 min ennen kuin hannu tuli.
2.en herätellyt äitiä edes kovaa!
No tavalliseen tapaan sossun tädit ei kuunnellut ketään muuta kuin hannua vaikka hannu ei edes ollut meillä!meillä kaikki olivat rauhallisia mutta äiti hermostui hannun valehtelemisesta joten kun äiti 2 kertaa haukkui sossun tätejä toinen niistä soitti virka-avun paikalle!eikä poliisit tehneet meillä mitään!minulla on siis 2 5 vuotiasta marsua ja toisella niistä on sydämmen vajaatoiminta eikä se elä kuin Max.1kk!ja sossu sanoo kyllä sä niitä pari kertaa viikossa pääset katsomaan....ja olen ainoa ketä siitä "osaa" huolehtia (pyllyn peseminen ettei tulehdu ,lääkkeiden antaminen yms ja monta muuta asiaa)joten tiivistettynä minä ja minun veli huostaan otettiin äkillisesti koska äitini nukkui 5 min! Joten miettikää 2 kertaa ennen kuin luotatte sossuun!

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhahuostaanotto

Ja siis tarkoitin että olen ainoa ketä osaa huolehtia oliviasta(marsu jolla on sydämmen vajaa toiminta)

• pikku-lissu

keksitty tarina. arvosana 2/5.

• Juu--huono

No ei n. 12-vuotiaalta parempaakaan voi odottaa.

• Minulle sattui vähän samanlainen juttu kun olin nuorempi.

Asuin silloin yksiössä ja muutamia kavereita käymään. Otimme vähän kaljaa ja yksi kavereistani kysyi naapureistani. Kerroin jonkun lapsiperheen asuvan yhden seinän takana, ja että niillä oli täytyi olla ainakin neljä pientä lasta. Toisen seinän takana asui joku mummo.

Yksi kavereistani sai idean, että alkaisimme soittelemaan pilapuheluja. Selailimme puhelinluetteloa ja löysin sieltä hauskalta kuulostavan nimen, "Sosiaalipäivystys".

Pyöritin sosiaalipäivystyksen numeron ja kerroin kohteliaasti esittäytyneelle sosiaalityöntekijälle tarvitsevani lapsenvahdin siksi illaksi, koska otimme kavereideni kanssa kaljaa ja olimme juuri baariin lähdössä. Hän kysyi osoitettani ja aloin tottumuksesta luetella omaa osoitettani. Tajusin viime hetkellä, ettei oman osoitteen kertominen olisi kannaltani hyvä juttu, joten annoin sen sijasta naapurin mummon osoitteen.

Jatkoimme kaljan ottamista ja tunnin kuluttua alkoi rapusta kuulua meteliä. Arvelimme, että sossut olisivat mummon oven takana ja menimme rappuun saamaan hyvät naurut.

Jostain syystä poliisit raahasivat naapurissani asuvan suurperheen isää ja äitiä käsiraudoissa rappusia alas. Sossut puolestaan pukivat lapsikatraalle vaatteita päälle.

Minua ei yhtään naurattanut. Olin antanut sosiaalipäivystykseen vahingossa väärän osoitteen.

En voinut asialle mitään. Menimme takaisin sisään ja jatkoimme kaljan ottamista.

Tapasin suurperheen isän joitakin viikkoja myöhemmin baarissa. Hän oli aivan deekiksellä. Sossu oli vienyt lapset, eikä hän näkisi heitä enää ikinä. Muija oli ottanut eron. Juomisen vuoksi oli mennyt työpaikkakin. Onneksi hänellä oli kuitenkin juuri saanut sossusta rahaa, joten sain hänet tarjoamaan minulle kaljan.

Niin se elämä heittelee.

• 1918

Johan on pöljä juttu, kelpaisi kehnoon romskuun. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe