Ateca on Euroopan ostetuin auto tällä hetkellä! En olisi uskonut. Itsellä tilauksessa 1,4 tsi dsg style ja saanee vasta ensi kesänä. Onhan se hyvä ajaa maasturikoriseksi, luultavimmin ainakin lehtien mukaan kaikkein parhain ajettava katumaasturiluokassa. Ja jo 150 hv tsi kulkee todella sporttisesti. Myyjä sanoi että malli on nyt koko Euroopan ostetuin/tilatuin automalli. Hienoa, Ateca!
Ateca nyt Euroopan ostetuin!
3
239
Vastaukset
- KerroMeille
No entäs mikä on Australian ostetuin? Tai Amerikan ja Canadan ostetuin? Tai koko Maailman ostetuin?
- caaron
Ainakin vielä joulukuussa Tiguanin myynti Euroopassa oli 18 414 ja Atecan 5 423 kpl, joten aika paljon on Tiguanin myynti romahtanut. Golfia taas myytiin 37 278 kpl. Valmistuslinja tsekeissä käy varmaan punaisena.
- atecaonparas
Kaipa nyt Seat-merkkimyyjä tietää mikä malli tällä hetkellä Euroopan myydyin ja tilatuin auto? Ja linja todella käy punaisena Tsekissä kun tilausaika Atecalle on jo luokkaa vuosi eli 12 kk, todennäköisesti menee pian ylikin. Ei voi auto olla huono! paras cittari maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249