Hiihtoretken suunnaksi Karhuvuoren kuntorata.

800kilomeriä

Turha valittaa lumenvähyydestä, nyt sitä löytyy riittävästi.

18

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärvisenSäle

      Pohja luistelu, OK . Katsoin "latutilanne.fi:stä" päivitys 5.2.2017.

    • Dva_HES_oog

      Parkkialue oli eilen pe 24.02.2017 auraamatta. Tiukkaa teki päästä sinne, meinasin jättää auton tienvarteen.

      • kakathousuis

        Karhuvuoren tenunenille hiihtokilpailut,kolme kertaa neljän litran viesti.


      • Anonyymi

        Aittiksen Ampujat Ry suosittelee viikonloppuvoiteeksi Elmoa, kyllä pitää lapset loitolla.


    • InnonVitonen

      Vaikka latua ei ole tehty, niin siellä voi "kakkossuksilla" lykkiä ensimmäiset kilometrit.
      " Murhamäkikin" on nyt kaksikaistainen, joka antaa mahdollisuuden valita kuinka kovaa haluaa kurvista edetä. Itse menen, vaikka ikää on yli 50v, tolpan oikeapuolista kaistaa.

    • RosaRugosa

      Purutkin ovat saapuneet, odottavat ensikeväänä tapahtuvaa levitystä.

    • SapokkassaKaikkiOK

      KLO 10.15 Kuntoradan (räskintie varrella)parkkialue auraamatta. Metrinkorkuinen lumivalli vielä työnnetty kulkuaukon eteen.

    • PakkasKukko

      Ei kai kukaan vaadi aurattua aluetta omille peltilehmilleen. Jättäkää tiensivuun.

    • LampisenLamelit

      Pysäköintialueen auraus ihan täyttä rahantuhlausta. Jätän autoni ammattikoulun rakentaman talon viereen, siinä on reilusti tilaa.

    • Perantaka

      Alko oli tänään auki mutta ladulle ei pääse

    • nytriitti

      Ladulla oli taas koiranpaskoja noin 10m välein.

    • KarhuTiimi

      Yön uutiset: Lue mitä tapahtui, kun nukuit


      Vaaratilanne tiedote Karhuja liikkeellä ohi

      Karhu tölkit tyhjeni

    • Reimapeteer

      Korkkasin pullon kun ei ladulle päässy autolla.

    • AsunLähelläKeilahallia

      Et ole ainut. Minä erosin.

    • KaikkiallaLuntaVain

      Marjalalaisena olen tyytyväin Tampsan latuun ja aurattuihin parkkialueisiin.

    • Anonyymi

      Purunlevitys käynnistynyt INNON KOPIN alueella. 1800m lenkistä pian puolet purutettu.

    • Anonyymi

      Arska, tavastilan kusiposti, tuo teille lunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe