Ongelma lyhykäisyydessään.
Pitäs laatottaa lasimosaiikilla yks seinä kylppärissä missä on pohjilla nyt vetonitin vesieriste.
Vetoniitilla on lasimosaiikille soveltuva valkoinen Supra kiinnityslaasti MUTTA koko kaupungin rautakaupoista ei löydy kuin yli vuoden vanhoja säkkejä.
Olenkin kallistumassa siihen että laatottaisin seinän KIILLON highflexillä joka käsittääkseni todella korkealaatuinen laasti (ainaki kallis)
Joo tiedän että tässä tulee nää "tuoteperhe" jutut jne
MUTTA ihan oikeesti olis kiva kuulla että onko jollekkin oikeesti tullut ongelmia siksi että olis sekotellu näitä keskenään..
Riskinhän joutuu jokatapauksessa ottamaan jos vaihtoehto olis pistää yli vuoden vanhalla kamalla!
Ajatuksia? Kommentteja?
Saneerauslaastin valinta
Laattamies6
2
205
Vastaukset
- Laattamies6
Ja lisätään sen verran että ärsyttää tuo tuoteperheistä hokeminen kun EN OLE KOSKAAN kuullut että jonkun laatat olis tippunu todistetusti sen takia että olis käyttäny "väärää" merkkiä.
Sen sijaan huonoja kokemuksia siitä kun on käytetty vanhentunutta kamaa oon kyl kuullut - kaalim
Totta,,,vanhentunut kama ei hyvä. Tätä käytti urakoitsija VRJ taloyhtiömme linjasaneerauksessa,,,ja tulos oli kauhea. Uusiksi meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873502Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51729Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51472- 291301
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es51918Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35852Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4767