Te keillä on diagnosoitu kaksisuuntaisen tyyppi 2, huomasitteko ennen diagnoosia teidän hypomaniaa?
Te keillä on diagnosoitu
7
259
Vastaukset
- Bipopipo
Silloin en, kun se oli ajankohtainen. Jälkeenpäin kyllä mietin, että miksi en enää pysty siihen samaan aktiivisuuteen ja intoon kuin silloin, se aika tuntui epätodelliselta. Ja kun niitä hypojaksoja on minulla tullut enemmän tai vähemmän jo 15-vuotiaasta alkaen (nyt olen 40), niin niihin on tavallaan jo tottunut.
- maniaonyes
Todellakin tajusin, kun en nukkunut oikeastaan kuukausiin, välillä väkisin pari tuntia jollain antihistamiineilla. Kokoajan vauhti päällä.
- samasamasamasama
Ai niin mulla on ykkönen.
- piboroottori
Aikoinaan ennen diagnoosia minulla oli selkeitä hypomaniajaksoja, joita en kyllä tunnistanut, vaan lähinnä nautin kaikesta aikaansaavuudesta, jota oma persoonallisuushäiriö vielä lietsoi. Eipä niitä hoitava tahokaan tunnistanut ja nyt minulla on sitten ykköstyyppi..
- nuneton
Huomasin kyllä, mutten ymmärtänyt mitä se oli.
- higherthanhigh
Ihminen näkee sen ja sitä mihin uskoo.
- skedekenkku
Pidempään kestävät kyllä, vähintän 1-2vk. Mutta en sen ollessa päällä kunnolla tajunnut, vaan vasta sitten kun oli ohi. Ja Varmaan lyhkäsii pyrähdyksii on ollut paljonkin, joihin ei oo kiinnittänyt huomiota ja pitää enemmän persoonaan kuuluvana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454127- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154998- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80798
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782