Olen 20v ja sairastan epilepsiaa. Oireeni ovat aina olleet lievät en esimerkiksi ole koskaan menettänyt tajuntaani saati kouristellut. Ei ole ollut edes tajunnan alenemis kohtauksia. Nyt maanantai iltana unohdin ottaa trileptalin ja siitä alkoi kauheat oireet. Keskiviikkona kun istuin sängyllä niin päässä humahti, ikään kuin sekunnin kestävä huimaus. Meni ohi ja 15 min päästä uudestaan. Siinä vaiheessa olin jo aika paniikissa. Keskiviikon jälkeen humahduksia on tullut päivittäin, aina istuma-asennossa ja illalla. En uskalla enään istua sängyssä vaan olen koko ajan makuullani. Voiko tämä johtua siitä kun unohdin lääkkeen? Vai mikä voisi olla syynä.
Hirveä huimaus
Huippailu
1
108
Vastaukset
- Maxu
Miten jakselet ? Oletkohan jo ollut lääkärillä ?
On vaikea arvailla, mistä oireet johtuvat, luultavasti lääkkeen unohtamisella voi olla pientä osaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe486399Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu122451Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?161464- 781180
- 771123
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano1551009Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun
Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja37847- 64754
- 19663
Säästöjä syntyy
Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau13647