Hirveä huimaus

Huippailu

Olen 20v ja sairastan epilepsiaa. Oireeni ovat aina olleet lievät en esimerkiksi ole koskaan menettänyt tajuntaani saati kouristellut. Ei ole ollut edes tajunnan alenemis kohtauksia. Nyt maanantai iltana unohdin ottaa trileptalin ja siitä alkoi kauheat oireet. Keskiviikkona kun istuin sängyllä niin päässä humahti, ikään kuin sekunnin kestävä huimaus. Meni ohi ja 15 min päästä uudestaan. Siinä vaiheessa olin jo aika paniikissa. Keskiviikon jälkeen humahduksia on tullut päivittäin, aina istuma-asennossa ja illalla. En uskalla enään istua sängyssä vaan olen koko ajan makuullani. Voiko tämä johtua siitä kun unohdin lääkkeen? Vai mikä voisi olla syynä.

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxu

Miten jakselet ? Oletkohan jo ollut lääkärillä ?
      On vaikea arvailla, mistä oireet johtuvat, luultavasti lääkkeen unohtamisella voi olla pientä osaa asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      48
      6399
    2. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      12
      2451
    3. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      16
      1464
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      78
      1180
    5. Nainen, meidän väliset symbolit

Mitkä symbolit yhdistävät meitä? Mitkä kuvaavat tilannettamme?
      Ikävä
      77
      1123
    6. Pystytkö olemaan rehellinen ja

kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano
      Ikävä
      155
      1009
    7. Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun

Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja
      Ikävä
      37
      847
    8. Voidaanko olla edes kavereita

Ihan vilpittömästi kysyn sinulta mies.
      Tunteet
      64
      754
    9. Nisti nisti nisti

J.T, T.R, H.A, T,V
      Pyhäjärvi
      19
      663
    10. Säästöjä syntyy

Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau
      Ähtäri
      13
      647
    Aihe