Ymmärrän että varmasti vihaat minua

tyhmästäpäästäkärsii

Olen täysin säälittävä, joten etköhän ole saanut kostosi moninkertaisena.. Tästä ei voi paljon enempää pohjamutiin vajota eikä olo paljoa huonontua enempää.. Olen ollut kertakaikkisen nolo. En tiedä miten selviän tästä jatkuvasta pilkasta.. Ja nöyryytyksestäkin vielä.. Tunnen itseni kaiken lisäksi hyväksikäytetyksikin..

15

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinvihaankin

Ja tulen vihaamaan.

• Minäenainakaan

vihaa ketään, enkä ole myöskään kostanut kenellekään, enkä tavoittele tai haudo kostoa.

• M----A

Sama. En ymmärrä miksi vihata tai kostaa.

• Oletko__

Mies vai nainen

• Tiedäntuon

Transmies se on.

• Niinpäiväpaistaajälleen

Niin mikähän sua tosiaan vaivaa, kun noin tunnet? Kaipa sä itse vain tiedät mitä olet tehnyt ja tunnet sen mukaan, mutta kuvittelet vain toisen kostavan, pilkkaavan, nöyryyttävän ja sitä rataa... Otapa todellisuudesta kiinni ja juttele asiat halki, mitä se todellisuus tosiaan on hänen näkökannaltaan.

• sanonpavaan

Kyllä siellä aloituksessa taitaa se pilkkaaja kehitellä tänne ihan itse "syytä" pilkalle. Ikäänkuin kiusaaminen ja vainoaminen olis koskaan oikeutettua, ja vielä kiusatun mielestä.

• ikävä-tilanne

Miksi sinulla ei ole pokkaa puhua suoraan henkilön itsensä kanssa?? Tiedätkö todella mitä se toinen käy tunne tasolla läpi.

• kumpavoisikin

Toivon että voisinkin puhua. Se helpottaisi valtavasti mieltäni..

• väärinkäsityksienvälttäm

Tämä henkilö todennäköisesti tietää nämä asiat, paras olisi selvittää mahdollisimman pian.

• jaajaasamaarataa
        väärinkäsityksienvälttäm kirjoitti:

Tämä henkilö todennäköisesti tietää nämä asiat, paras olisi selvittää mahdollisimman pian.

Aloitus on ihan varmasti sepustus.Nuota tuon tyyppisiä on täällä aiemminkin. Kirjoittaja on se kostaja, ja kirjoittaa aloituksen niinkuin kohde pitäisi vainoa jotenkin oikeutettuna.

• raeda

Sinun pitää selvittää nämä asiat mikä sinua vaivaa, ei kannata kantaa raskasta lastia.

• Kostaminen ja vihaisena oleminen ei ole mistään kotoisin. Parempi sopia asiat ja kävellä hymyssä suin.

Leppoisaa lauantaita :)

• Beibiii

No worries hunny, i kove u!

• pelienpelaaja

Kyllä voit.
      Odota vain mun seuraava siirtoa tässä pelissä
      Mhahaaahhaaaaaaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      119
      3738
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      314
      2642
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2180
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1991
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1748
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      131
      1245
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      7
      1231
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      96
      1194
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      987
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      962
    Aihe