Olen täysin säälittävä, joten etköhän ole saanut kostosi moninkertaisena.. Tästä ei voi paljon enempää pohjamutiin vajota eikä olo paljoa huonontua enempää.. Olen ollut kertakaikkisen nolo. En tiedä miten selviän tästä jatkuvasta pilkasta.. Ja nöyryytyksestäkin vielä.. Tunnen itseni kaiken lisäksi hyväksikäytetyksikin..
Ymmärrän että varmasti vihaat minua
15
507
Vastaukset
- Niinvihaankin
Ja tulen vihaamaan.
- Minäenainakaan
vihaa ketään, enkä ole myöskään kostanut kenellekään, enkä tavoittele tai haudo kostoa.
- M----A
Sama. En ymmärrä miksi vihata tai kostaa.
- Oletko__
Mies vai nainen
- Tiedäntuon
Transmies se on.
- Niinpäiväpaistaajälleen
Niin mikähän sua tosiaan vaivaa, kun noin tunnet? Kaipa sä itse vain tiedät mitä olet tehnyt ja tunnet sen mukaan, mutta kuvittelet vain toisen kostavan, pilkkaavan, nöyryyttävän ja sitä rataa... Otapa todellisuudesta kiinni ja juttele asiat halki, mitä se todellisuus tosiaan on hänen näkökannaltaan.
- sanonpavaan
Kyllä siellä aloituksessa taitaa se pilkkaaja kehitellä tänne ihan itse "syytä" pilkalle. Ikäänkuin kiusaaminen ja vainoaminen olis koskaan oikeutettua, ja vielä kiusatun mielestä.
- ikävä-tilanne
Miksi sinulla ei ole pokkaa puhua suoraan henkilön itsensä kanssa?? Tiedätkö todella mitä se toinen käy tunne tasolla läpi.
- kumpavoisikin
Toivon että voisinkin puhua. Se helpottaisi valtavasti mieltäni..
- väärinkäsityksienvälttäm
Tämä henkilö todennäköisesti tietää nämä asiat, paras olisi selvittää mahdollisimman pian.
- jaajaasamaarataa
väärinkäsityksienvälttäm kirjoitti:
Tämä henkilö todennäköisesti tietää nämä asiat, paras olisi selvittää mahdollisimman pian.
Aloitus on ihan varmasti sepustus.Nuota tuon tyyppisiä on täällä aiemminkin. Kirjoittaja on se kostaja, ja kirjoittaa aloituksen niinkuin kohde pitäisi vainoa jotenkin oikeutettuna.
- raeda
Sinun pitää selvittää nämä asiat mikä sinua vaivaa, ei kannata kantaa raskasta lastia.
Kostaminen ja vihaisena oleminen ei ole mistään kotoisin. Parempi sopia asiat ja kävellä hymyssä suin.
Leppoisaa lauantaita :)- Beibiii
No worries hunny, i kove u!
- pelienpelaaja
Kyllä voit.
Odota vain mun seuraava siirtoa tässä pelissä
Mhahaaahhaaaaaaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse584411Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1043301Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171869Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801108- 81793
- 44781
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.103780Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22754