Metalli miehelle töitä ?

Metallia

Moro, oisko Pieksämäellä metalli alan työntekijälle töitä ? ja millaisia firmoja siellä olisi mihin hakea??

10

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpäKelpo

      Vr, normek, piako, pesutekno, or-welding, naaran rautarakenne ja monia muita. Töitä on paljon jos oot ahkera osaaja, terve, halukas tekemään kaikkea, alle 50v, tyytyväinen vähään ja hyvä tyyppi. Itse en oikein täytä mitään noista kriteereistä siksi vaihdoin alaa.

      • gäy.meininki

        Käviskö alasti hitsaus ollaan tekemässä kalenteria v 2018 pieksämäen metallimiehet kahdeksalle kuukaudelle on jo kuvat varattu


      • kahden.me.vain

        Tuu tutustumaan pieksämäen yö elämään terapiaan kannattaa mennä pane viestiä kun tuut tänne


      • odottelen.kiihkeesti

        Tere joko tiiät milloin olisit tulossa tutustumaan pieksuun


      • jaksaa.jaksaa.painaa

        Tere ootsä jykän frendejä ota jykä pykälään niin lähetään painaa


    • Töihienmee

      Täällä mitään töitä oo, työttömänä on paljon parempi. Sosse maksaa laskut ja vouti viepi omansa. Kyllä ei töitä kannata ees miettiä jääpi enemä aikaa dokata ja tumputtaa vhs vidioita katsellessa.

    • Metallimiäs

      Halapa työmies kelepaa aina! Parempi kaks halapaa työlöiatä kun yks ammattilainen!

      • toyotaa.yes

        Osaat sie hitsata pallit paljaana miun toyotaa mie ottaisin kuvia ja kiihottuisin ja sie vetäisit saumaa.


      • pervola

        Tän on oltava joku alkukantanen pieksämäkeläinen siihen malliin vinkuu anaalii


    • pysykääP-mäellä

      Näyttävät nuo P-mäen osaajat juoksevan pitkin maakuntaa tekemässä alihintaan urakat ettei ainakaan P-mäellä järin suuret palkat liene.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe