Masennus ja seksuaalisuus.

hihhlo

Olen 18-vuotias mies Oulusta ja olen todella masentunut ja hakenut hoitoa mutta olen tällä hetkellä tosi masentunut ja hakenut apua. Olen todella hellyydenkipeä ja tuntuu etten kelpaa kenellekkään. En ole omasta mielestäni ruma tai komea ja omasta mielestäni minulla on ihan ok kroppa mutta kukaan ei kiinnostu minusta. Minulla ei ole edes väliä saisinko seksiä vai halin. Iälläkään ei olisi väliä sen kummemmin ettei yli 50 tai alaikäistä kummiskaan. Mitä voin tehdä?

15

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7878787879878787

      Hakeudu erilaisten harrastusten pariin, sellaisten missä pääset naisten kanssa puheisiin. Kielikursseilla esim käy paljon naisia ja joogat ja tanssi yms kurssit. Ala harrastaa tanssia, naiset pitävät hyvistä tanssittajista. Käy ensitöiksesi jossain eläinkaupassa halailemassa kaikki pupujussit ja muut hellyttävät otukset. Usko itseesi.

    • AnniKuiv

      Lopeta tuo ruikutus ja muilta helyyden vaatiminen. Anna itse muille jotain ensin.

      • hihhlo

        On se hyvä tehdä tuommoisia olettamuksia että ruikutan tai en anna muille itse mitään :), annan muille niin paljon kuin pyytävät minulta tai voin itse tarjota.


    • ymmärränsiunua

      Muista itsellänikin olleen nuorena hali- ja rakkausvajeen. Ei siinä ole sen kummempaa, olemme inhimillisiä. Ja eihän kaikissa perheissä osata osoittaa tarpeeksi hellyyttä ja välittämistä fyysisesti koskettamalla.

    • qwedqawefwe

      Halaus varmaan ois terapauttisempaa ja varmempaa, siiten ainakaan pitäs tulle kellää sanomista etu- eikä takakäteen. Ei sairauksien tai lapsien vaaraa eikä ehkäisyn vaivaa, juorujen pelkoa, morkkista...Ei tarvi piiloilla eikä salailla tekoaan. Alasti sekstailu on tarkootettu vain avioliittoon, se kannattaa uskoa vaikkei tietäs vielä

      • tsemppistäsulle

        Unohda sitten heti tossa ollut uskontoon liittyvä kommentti seksuaalisuudesta. Itse olen pian 50 vuotias ja seksiä on ollut tasaseen tahtiin pian 35vuotta ja vielä en ole katsonut tarpeelliseksi avioitua. Se on niin, että tätä elämää eletään kukin omalla tyylillä, siihen ei tartte jeesustelemaan tulla, tarpeeksi saa elämässä muustakin stressiä halutessaan ja ihan haluamattakin ottaa.


    • pappi.Öylättinen

      Osta joku helvetin ruma koira, ja vie se lenkille jossain taajamalueella. Varmasti törmäät moneenkin nättiin muiaan koska mitä rujompa rakki sen somempi on sen kuljettaja. Aamen

    • 379392

      Seksiä tai halaus naiselta, joka on 18 - 50 vuotta? Ei ole ongelma! Helsingissä on hyvin katuprostituutiota, Tallinnasta puhumattakaan. Hampurissa voi ikkunoista valita vaativimmankin maun tyydyttävän naisen. Täytä ihmeessä tarpeesi!

    • obi1

      älä jää ainakaa himaa murehtii.olin ite aika yössä muutaman vuoden ja kelasin jo että ku ei kyllä kiinnosta ja ei varmaa elämäs enää ketää vastaa tuu joka mua jotenki hetkauttas.voin kertoo että vuosien yksinäisyys takana.nyt joku vaan marssi mun elämään ja homma on nyt sillee että täs yhes viikonlopus heräs tunteet,positiiviset tulevaisuuden näkymät,himot ja halut,sain sekä lämpöä ja läheisyyttä samalla kertaa.vittu että on siisti fiilis.ihan oikeita tunteita ja ne luulin jo kadottaneeni.voimakkaampana kun ikinä tunnen jotain syvää rakkautta mitä en uskonut a:olevan b.osuvan mun kohalle c.mahdollista ilman että huumaa ittesä huolella. mä alan uskoa että john lennonin läppä "all you need is love" on ihan oikeesti mahollista.huhhuh.älä luovuta.luota tunteisii.mun masis sai kyytii ja mul o nyt aika hyvä meininki koska löysin ihan oikean ihmisen johon en enää edes uskonut.jos mul kävi näin ni voin kertoo se voi käyä sullekki.tsemii....
      ;>

    • soppenr

      Naiset ovat kyllä julmia ja eivät ota toisia huomioon

    • sekseseksesekse

      Naurettava tyyppi tämä aloittaja. Seksi vaan mielessä ja että hänen tarpeensa pitäisi jonkun tyydyttää. Hyi hitto mikä luuseri.

    • zemppiä

      Masennus kuuluu elämään ,älä jää tuijottamaan sitä liikaa ,vaan elä reilusti
      ja rehellisesti.Tee itsellesi tavoite opiskella,rakentaa talo,löytää aviopuoliso,
      hoidaterveyttäsi,lisää liikuntaa 20m joka päivä.Takaan sinulle että viidenvuoden sisällä elämäsi täyttää onnellisuus ,etkä kaihoa nykyistä
      hetkeäsi.

    • Mies89-

      No ite oon jo 10 vuotta vanhempi kuin aloittaja ja samassa tilanteessa. Vieläkö joku on muka sitä mieltä että minulla ei ole oikeutta samoihin elämän perustarpeisiin kuin muilla ihmisillä tai edes oikeutta ruikuttaa omaa kohtaloani? Minusta tuo on niin suuri loukkaus että siitä hyvästä melkein sietäis laittaa toiset ihmiset jotenkin tilille.

    • yyyyytrrh

      Ei kellään ole mitään oikeutta vaatia toiselta seksiä. Sitä saa jos sen toinen haluaa antaa.

    • pjhjgyuatgfmsdvnjgf

      Tiedätkös, yhtälailla kuin sinä olet yksinäinen on myös yksinäisiä, ujoja tyttöjä. Koita löytää opiskelupaikka tai harrasruksia joissa tapaat toisia nuoria ihmisiä. Hymyile ja sano moi. Siitä se lähtee. Nuoruus on kovaa aikaa, mutta kyllä sinä siitä selviät. Niin me kaikki muutkin olemme selvinneet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe