Lihava sinkku on aina sinkku?

kkk

Jos olet nuori ja lihava, olet todennäköisesti sinkku... ja pysyt myös sinkkuna.

Jos puolestaan jäät sinkuksi lihavana, olet nähtävästi tuomittu ikuiseen sinkkuuteen.

Tarkoittaako tämä sitä, että lihavien on huomattavasti vaikeampi solmia uusia parisuhteita kuin ns. normaalipainoisten?

Mistä tämä taas kielii?

Tarkoittaako tämä juuri sitä, että lihava ihminen on epäatraktiivinen?

Voiko tällainen ihminen tehdä asialleen jotain?

30

3581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen lehmä

      karkeasti ottaen. Voin lisätä tähän toivottomuusskenaarioon vielä yhden ulottuvuuden:
      vaikka laihduttaisit, nahkasi jää silti isoksi, joten rinnat ja perse roikkuu loppuelämäsi. Vaikka miten kävisit salilla ja lenkillä joka jumalan päivä. Eli miestä et saa, ellei sitten oo varaa käydä kirurgilla kiristymässä. Kerran lihava, aina lihava, tai ainakin ruma ja hyljeksitty ex-läski. Ainoa ratkaisu on ampua kuula kalloon tai tukehtua possumunkkiin.

    • Johanna

      Ei nuorta, lihavaa sinkkua ole ikuiseen sinkkuuteen tuomittu. Itse olen 25-vuotias ja LIHAVA. Miehiä on ollu oman tarpeen mukaan ja tällä hetkellä olen avoliitossa. Nämä asiat ovat usein ihmisestä itsestään kiinni, ei siitä oletko lihava vai laiha. Myös hoikkia ihmisiä on paljon vasten omaa tahtoaan sinkkuna. Ei se yksinkertainen asia, että lihavuudella voisi perustella kaiken. Voi kunpa olisikin... :D

    • kauhuskenaarioita

      No enpä usko, että lihava sinkku on aina yksin. Omasta tuttavapiiristä, kun katsoo niin kyllä se vika on jossain muualla kuin siinä paljonko painoa on pituuteen nähden. On lihavaa, laihaa, normaalipainoista etc. Useimmat tutuistani ovat varattuja. Ne harvat, jotka ovat sinkkuja ovat normipainoisia ja ihan "mukiinmenevännäköisiä". En tiedä onko kyse omasta valinnasta vai jostain muusta.

      Olen hieman kateellinen eräälle lihavalle ystävälleni, joka vietteli sellaisen saaliin, joita harvoin tulee missään vastaan. Miehestä löytyy sekä sisäistä että ulkoista kauneutta. Tuo pätee kyllä myös kaveriini. He ovat hyvin rakastuneita ja suunnittelevat kovaa vauhtia yhteenmuuttoa puolen vuoden suhteen jälkeen.

    • supernaiivi

      seuraa löytää lihavatkin helposti muttei välttämättä kannata joka lihamarkkinoilla käydä. tarkoitan napapaitadiskoissa etc. itsellä läskeistä huolimatta seuraa aina riittänyt. persoonasta kiinni. ei muuta kuin ihmisten ilmoille ja tanssikorokkeelta laihat alas!

    • erkki

      Naiset tuntuvat löytävän seuraa lihavanakin, jopa ihan ok näköisiä miehiä, mutta aika harvassa on ne miehet jotka ovat läskinä iskeneet itselleen naisen. Toki niitä miehiä löytyy jotka ovat hoikkina iskeneet naisen ja sitten lihonneet suhteen aikana, mutta jos ole mies, lihava ja sinkku niin sinkkuna pysyt niinkauan kuin laihdutat...

    • Katseiden kääntäjä :)

      Ei pidä paikkansa.

      Jokainen voi ehdä itselleen jotain. Lihavat voivat kaunistua...kauniit eivät enää muutu, vanhenevat vain hekin.

      Olen päässyt vihille asti laihana, hoikkana ja pyöreänä. Olen jättänyt miehen hoikkana, pyöreänä ja laihana.

      Jos vastaat, niin et tiedä elämästäni mitään. Ei mitään vanhoja vastauksia...ne ovat sitten parisuhde-sivuilla ne.

      • angel

        Enpä usko että se on mitoista kiinni se sinkkuus. Itse olen aika hoikka 170cm ja n.52kg...ja vieläpä kaunis(ainakin kaikki aina sanoo niin), ja olen sinkku!Onhan mulla miehiä ollut, mutta niin varmaan sullakin. Musta tuntuu taas, että miehet ei ota mua tosissaan ja mä oon vaan sellainen seinäkoriste aina hetken ajan jollekin. Joskus musta tuntuu todella, että hyvästä ulkonäöstä on haittaa...kaikilla on heti ennakkokäsityksensä...tiedän monia, jotka seurustelee, vaikka ovatkin mua pyöreämpiä. Näin minun mielestäni...


      • Katseiden kääntäjä
        angel kirjoitti:

        Enpä usko että se on mitoista kiinni se sinkkuus. Itse olen aika hoikka 170cm ja n.52kg...ja vieläpä kaunis(ainakin kaikki aina sanoo niin), ja olen sinkku!Onhan mulla miehiä ollut, mutta niin varmaan sullakin. Musta tuntuu taas, että miehet ei ota mua tosissaan ja mä oon vaan sellainen seinäkoriste aina hetken ajan jollekin. Joskus musta tuntuu todella, että hyvästä ulkonäöstä on haittaa...kaikilla on heti ennakkokäsityksensä...tiedän monia, jotka seurustelee, vaikka ovatkin mua pyöreämpiä. Näin minun mielestäni...

        Et ole vielä löytänyt sitä oikeata. Hän vie sulta jalat alta ja pysyy vierelläsi. Hän katsoo silmiin aivan eri tavalla kuin muut. Hän juttelee erilaisista asioista. Ei puhu seksistä tavattuaan sinut. Kunnioittaa heti ja arvostaa. Eron huomaa. Odota sitä äläkä huoli vähempää. Hän tulee kyllä. Voit olla oma itsesi ja jutella vapautuneesti. Hymyilet enemmän ja kaunistut entisestäänkin.


    • tietysti

      LAIHDUTTAA!

    • minähhh

      Ainakaan omalla kohdallani en tätä ole huomannut. Kyllä noita miehiä on ihan tarpeeksi ollut ja seurustellutkin pariin otteeseen.

      Tällä hetkellä tosin vuoden sinkkuillut, mutta kaksi varteenotettavaa tapausta ollut, toisen kämmin omaa tyhmyyttäni ja toinen on menossa nyt, tosin hänestäkin yritän eroon päästä. Ei, en ole ronkeli paska, jätkässä ei mitään vikaa ole, mutta hän vain tuntuu olevan todella tosissaan ja mua lähinnä kammottaa ajatus vakavasta sitoutumisesta, mikä ei luultavasti ihme ole, ikäni huomioon ottaen. On siihen kyllä toinenkin syy, mutta se ei liity mitenkään tähän :P


      Ja sitä paitsi, tämä tullut jo monta kertaa tässäkin keskustelussa ilmi, että sinkkuja -vasten tahtoaan ja omasta halustaan- löytyy joka kokoluokasta.

    • LOL

      KYllä se todenäköisyys että lihava sinkku myös sinkuksi jää, on yli 50 %. Lihava nainen ei kovinkaan kummoista miestä viehätä ja lihava mies vielä vähemmän vetää naisia puoleensa.
      Sen verran mitä omissa tuttavissani on ollut lihavia niin yksin ovat, tai yhdellä on tosi typerä ja yksinkertainen mies. (jos sellaiseen tyytyy niin sitten)
      Ja tässä tapauksessa lihavuudella tarkoitan oikeaa lihavuutta, en pientä pyöreyttä.

    • mapi

      varsinkaan jos itse on normaalipainoinen. joten jos jäät lihavana sinkuksi niin ainoa keino on ryhtyä oikeasti laihduttamaan joka puolestaan avaa mahdollisuuksia "lihamarkkinoilla"

      • 85kg

        toi on oikeestaan sääntö jost on vaan muutamia aniharvoi poikkeuksia :(


    • niinkö?

      Kuten useat täällä väittävät, ei lihavuudella ole mitään tekemistä haluttavuuden kanssa tai parin löytämisen suhteen. Tästä jää ainoaksi loogiseksi johtopäätökseksi, että lihavat ovat siis kusipäitä koska eivät useimmiten kenellekään kelpaa.

    • ullama

      kyl se niinku sillee on et ei lihavat saa muutaku lihavii ja jos o nuori mut lihava nii ei kuitenkaa taho oikeesti ketää lihavaa vaik onki ite hiukka lihava

      • varattu nainen

        paikkaansa. Puhu vaan omasta puolesta eikä muiden!!!!!!!


      • puhutaa
        varattu nainen kirjoitti:

        paikkaansa. Puhu vaan omasta puolesta eikä muiden!!!!!!!

        kyl se hiukka noi menee. läskit saa vaan läskei tai muuten sairaan rumia seuralaisia.

        ei voi mitää :(


      • Anonyymi
        puhutaa kirjoitti:

        kyl se hiukka noi menee. läskit saa vaan läskei tai muuten sairaan rumia seuralaisia.

        ei voi mitää :(

        Mä oon läski mutta sain kauniin hoikan naisen! Myöhemmin sit selvisi tuskien kautta et se on Asperger, ei olla enää yhdessä.


    • mävaan

      siis toi on tottamaar aivan taivahan tosi!

      Läskit ei saa ketään mistään millonkaan !!

      • Nainen 184cm/72kg

        Niin kyllä se vain niin on, että kun menee esim. ravintolaan niin kyllä siellä seurakseen etsii sellaisen joka ulkonäöltään miellyttää. On aivan turhaa paskanjauhantaa, että sisin merkitsee.. Se merkitsee sitten kun suhde etenee, mutta ensimmäisenä katsotaan aina ulkonäköä!!! Ja pikakatselmus ravintolassa osoittaa, että lihavat jäävät yleensä yksin tai ne poimitaan mukaan vasta viime minuuteilla. Ja lihavalla tarkoitan henkilöä jonka painoindeksi on tyyliin 35 en siis tarkoita normaalivartaloisia tai hieman pyöreämpiä. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Lihavat eivät ole se TOP10 joita lähdetään ensimmäiseksi etsimään.


      • aina !!
        Nainen 184cm/72kg kirjoitti:

        Niin kyllä se vain niin on, että kun menee esim. ravintolaan niin kyllä siellä seurakseen etsii sellaisen joka ulkonäöltään miellyttää. On aivan turhaa paskanjauhantaa, että sisin merkitsee.. Se merkitsee sitten kun suhde etenee, mutta ensimmäisenä katsotaan aina ulkonäköä!!! Ja pikakatselmus ravintolassa osoittaa, että lihavat jäävät yleensä yksin tai ne poimitaan mukaan vasta viime minuuteilla. Ja lihavalla tarkoitan henkilöä jonka painoindeksi on tyyliin 35 en siis tarkoita normaalivartaloisia tai hieman pyöreämpiä. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Lihavat eivät ole se TOP10 joita lähdetään ensimmäiseksi etsimään.

        Jos on tarpeeksi kauan elänyt yksin ja kyllästynyt siihen. Nuorena ne ulkonäkö kriteerit voi olla aika vaativia, mutta kun ikää alkaa kertyä niin kuka jaksaa ravintoloissa aina vaan hakee jotain unelmien prinssiä tai prinsessaa?

        Tiedän monia miehiä jotka todella pitävät lihavista naisista, eivätkä edes halua laihaa tai normaalia. Useimmilla heistä on tai on ollut lihava tai pyöreä äiti. Pojathan rakastavat ensin äitiään, varsinkin jos se on ollut hyvä äiti ja siten ovat tottuneet lihaviin jo lapsuudessaan. Olen monasti huomannut miesten hakevan juuri oman äitinsä kaltaista naista.

        Ne miehet jotka irvistelevät ja kammoksuvat lihavia niin heidän ympärillään ei kait sitten ole ollut lihavia lapsuudessakaan. Ehkä on kysymys ennakkoluuloista!

        Jos lihava jää seinänkukkaseksi helpommin, niin onko se laihalla tai normaalillakaan elämä herkkua jos vaan joutuu hyväksikäytetyksi. Seuraa helpommin saavilla on vaarana tulla vaan käytetyksi hetken huviin. Nostaako se itsetuntoo jos sinusta halutaan vain yhdenillan sänkyseuraa? Tai saat ihailijoita ympärillesi ulkonäkösi perusteella, mutta kukaan ei haluakkaan tutustua sen syvemmin, vain pintaliitäjät ovat hetken kiinnostuneita!


      • huoks
        aina !! kirjoitti:

        Jos on tarpeeksi kauan elänyt yksin ja kyllästynyt siihen. Nuorena ne ulkonäkö kriteerit voi olla aika vaativia, mutta kun ikää alkaa kertyä niin kuka jaksaa ravintoloissa aina vaan hakee jotain unelmien prinssiä tai prinsessaa?

        Tiedän monia miehiä jotka todella pitävät lihavista naisista, eivätkä edes halua laihaa tai normaalia. Useimmilla heistä on tai on ollut lihava tai pyöreä äiti. Pojathan rakastavat ensin äitiään, varsinkin jos se on ollut hyvä äiti ja siten ovat tottuneet lihaviin jo lapsuudessaan. Olen monasti huomannut miesten hakevan juuri oman äitinsä kaltaista naista.

        Ne miehet jotka irvistelevät ja kammoksuvat lihavia niin heidän ympärillään ei kait sitten ole ollut lihavia lapsuudessakaan. Ehkä on kysymys ennakkoluuloista!

        Jos lihava jää seinänkukkaseksi helpommin, niin onko se laihalla tai normaalillakaan elämä herkkua jos vaan joutuu hyväksikäytetyksi. Seuraa helpommin saavilla on vaarana tulla vaan käytetyksi hetken huviin. Nostaako se itsetuntoo jos sinusta halutaan vain yhdenillan sänkyseuraa? Tai saat ihailijoita ympärillesi ulkonäkösi perusteella, mutta kukaan ei haluakkaan tutustua sen syvemmin, vain pintaliitäjät ovat hetken kiinnostuneita!

        "monilla on ollut lihava äiti...pojat rakastuvat ensin äitiinsä..."

        = KAIKKI RAKASTAA JA PALVOO LÄSKEJÄ ?????


        (pahempi mielenhäiriö tuollaisen kirjoittajalla... ja taatusti hyljeksitty lyllerö)


      • Lihava nainen rannalla

        Huh, huh, mitä huttua!

        Menkää itseenne, niin laihat kun lihavatkin (ei millään pahalla)!
        Tähän vällin sopii monta hyvää kliseetä. Alotanpa vaikka sillä, että "kauneus on katsojan silmässä".

        Itse olen lihava. Lääkärin mukaan sairaalloisen ylipainoinen. Ikää on 25 vuotta ja olen pienen elämäni ollut ylipainoinen, joskus enenmmän, joskus vähemmän.

        Nuorempana/teininä oli epävarma itsestäni, joten sain läskeineni olla yksin ja ihailla kauempaa suurta ensirakkauttani. 18 vuotiaana seurustelin ekan kerran (neitsyt en silti enää ollut). Suhde kesti puolisentoista vuotta. Mies oli minua 2 vuotta vanhempi. Erotessa olin masentunut ja kun pääsin pahimman masennuksen yli, alkoi hurja "irtiotto"-vaihe.
        Tämä tarkoittaa, että pari hyvää ystävää nosti minut makuuhuoneen nurkasta itkemästä ja vei mukanaan juhlimaan. Itsetietoisuuteni kasvoi ja pahimmillaan oli hukassa, kun oli vähän niinkuin joka sormelle mies. Ikähaarukka heillä 0-8 vuotta itseäni vanhempia.

        Toisin sanoen läskeistäni huolimatta itsetuntoni oli niinkin hyvä, että se kutsui miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi. Sain tosiaankin hätistellä rumimpia kauemmaksi. Valita parhaita päältä.

        Mitään vakavampaa ei siltä ajalta seurannut, en sitä halunnutkaan.

        Parin vuoden päästä tutustuin nykyiseen AVIO-mieheeni, joka on minua vain vuoden vanhempi. Normaalivartaloinen, urheilee ja nostelee painoja.
        Ja kaiken lisäksi äitinsäkin on normaalivartaloinen!

        Kertokaahaan ystävät hyvät, ne jotka ovat sitä mieltä, ettei lihavat saa kumppania, miksi minäkin, sairaalloisen ylipainoinen nainen olen naimisissa normaalivartaloisen, ihan hyvännäköisen miehen kanssa, joka ei ole "rakastunut äitiinsä"...?

        Olenpa myös kuullut, että exäni, ensimmäinen oikea poikaystäväni katselee edellee minun mittaisteni naisten perään...

        Lihavat, hoi!
        Katse peiliin. Itsetunnonkohotuskuurille vaan!
        Löytäkää omat parhaat puolenne, korostakaa niitä, nauttikaa niistä ja antakaa sen näkyä!


      • jake
        Lihava nainen rannalla kirjoitti:

        Huh, huh, mitä huttua!

        Menkää itseenne, niin laihat kun lihavatkin (ei millään pahalla)!
        Tähän vällin sopii monta hyvää kliseetä. Alotanpa vaikka sillä, että "kauneus on katsojan silmässä".

        Itse olen lihava. Lääkärin mukaan sairaalloisen ylipainoinen. Ikää on 25 vuotta ja olen pienen elämäni ollut ylipainoinen, joskus enenmmän, joskus vähemmän.

        Nuorempana/teininä oli epävarma itsestäni, joten sain läskeineni olla yksin ja ihailla kauempaa suurta ensirakkauttani. 18 vuotiaana seurustelin ekan kerran (neitsyt en silti enää ollut). Suhde kesti puolisentoista vuotta. Mies oli minua 2 vuotta vanhempi. Erotessa olin masentunut ja kun pääsin pahimman masennuksen yli, alkoi hurja "irtiotto"-vaihe.
        Tämä tarkoittaa, että pari hyvää ystävää nosti minut makuuhuoneen nurkasta itkemästä ja vei mukanaan juhlimaan. Itsetietoisuuteni kasvoi ja pahimmillaan oli hukassa, kun oli vähän niinkuin joka sormelle mies. Ikähaarukka heillä 0-8 vuotta itseäni vanhempia.

        Toisin sanoen läskeistäni huolimatta itsetuntoni oli niinkin hyvä, että se kutsui miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi. Sain tosiaankin hätistellä rumimpia kauemmaksi. Valita parhaita päältä.

        Mitään vakavampaa ei siltä ajalta seurannut, en sitä halunnutkaan.

        Parin vuoden päästä tutustuin nykyiseen AVIO-mieheeni, joka on minua vain vuoden vanhempi. Normaalivartaloinen, urheilee ja nostelee painoja.
        Ja kaiken lisäksi äitinsäkin on normaalivartaloinen!

        Kertokaahaan ystävät hyvät, ne jotka ovat sitä mieltä, ettei lihavat saa kumppania, miksi minäkin, sairaalloisen ylipainoinen nainen olen naimisissa normaalivartaloisen, ihan hyvännäköisen miehen kanssa, joka ei ole "rakastunut äitiinsä"...?

        Olenpa myös kuullut, että exäni, ensimmäinen oikea poikaystäväni katselee edellee minun mittaisteni naisten perään...

        Lihavat, hoi!
        Katse peiliin. Itsetunnonkohotuskuurille vaan!
        Löytäkää omat parhaat puolenne, korostakaa niitä, nauttikaa niistä ja antakaa sen näkyä!

        iha turha yrittää väittää et ylpeällä läskienkannolla asia ois ratkastu. höpöhöpö. ittensäpettämistä täysin.


      • minähhh
        jake kirjoitti:

        iha turha yrittää väittää et ylpeällä läskienkannolla asia ois ratkastu. höpöhöpö. ittensäpettämistä täysin.

        Kerropas nyt kultaseni, missä kohtaa tuon edellisen viestin nainen oikein valehteli? Ei mielestäni missään, sä et taida oikeasti edes lukea noita viestejä, mihin vastauksia kirjoittelet. Sisälukutaito ja järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa ;>


      • jake
        minähhh kirjoitti:

        Kerropas nyt kultaseni, missä kohtaa tuon edellisen viestin nainen oikein valehteli? Ei mielestäni missään, sä et taida oikeasti edes lukea noita viestejä, mihin vastauksia kirjoittelet. Sisälukutaito ja järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa ;>

        ...puhtaasti pelkällä itsetunnolla vedetään miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi ?? xDD VUODEN VITSI...ja kun sen kirjoittaja on sanonut "tosissaan" on se VUODEN VALHE !


      • minähhh
        jake kirjoitti:

        ...puhtaasti pelkällä itsetunnolla vedetään miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi ?? xDD VUODEN VITSI...ja kun sen kirjoittaja on sanonut "tosissaan" on se VUODEN VALHE !

        ..pelkkä itsetunto riitä, mutta sillä saa jo paljon aikaiseksi. Kumpaa itse mieluummin katselisit, ihmistä joka kyhjöttää nurkassa ja vonkuu, miten elämä on p**kaa ja miten p**ka hän itse on ja sen lisäksi vielä ruma, tyhmä ym. vai ihmistä, joka ei jää seinäruusuksi, on oma itsensä ja tajuaa, että aivan yhtä hieno ihminen kuin kaikki (paria lukuunottamatta) muutkin tämän pallon 6miljardia ihmistä. En usko, että tuohon on vaikea vastata, JOS siis omistaa aivot, joilla voi miettiä ;)

        Ja mistä muka tiedät, että tuo nainen on vuoden valhe? Et mistään, ellet satu omistamaan jotain erityisiä selvännäkijän kykyjä. ;)

        Ja niin, todellakin, ei pelkkä hyvä itsetunto siis riitä, mutta jos sattuu omistamaan ulkonäön, joka joitain ihmisiä sattuu miellyttämään. Ja turha siis alkaa väittämään, ettei hänen ulkonäkönsä ketään miellytä, koska en usko myöskään siihen, että tiedät kaikkien maailman ihmisten mieltymykset. Tai että ihmiskunta on yksi iso joukkoaivo, jolla on vain ja ainoastaan se yksi ja ainoa maku. Niin.


      • Lihava nainen
        minähhh kirjoitti:

        ..pelkkä itsetunto riitä, mutta sillä saa jo paljon aikaiseksi. Kumpaa itse mieluummin katselisit, ihmistä joka kyhjöttää nurkassa ja vonkuu, miten elämä on p**kaa ja miten p**ka hän itse on ja sen lisäksi vielä ruma, tyhmä ym. vai ihmistä, joka ei jää seinäruusuksi, on oma itsensä ja tajuaa, että aivan yhtä hieno ihminen kuin kaikki (paria lukuunottamatta) muutkin tämän pallon 6miljardia ihmistä. En usko, että tuohon on vaikea vastata, JOS siis omistaa aivot, joilla voi miettiä ;)

        Ja mistä muka tiedät, että tuo nainen on vuoden valhe? Et mistään, ellet satu omistamaan jotain erityisiä selvännäkijän kykyjä. ;)

        Ja niin, todellakin, ei pelkkä hyvä itsetunto siis riitä, mutta jos sattuu omistamaan ulkonäön, joka joitain ihmisiä sattuu miellyttämään. Ja turha siis alkaa väittämään, ettei hänen ulkonäkönsä ketään miellytä, koska en usko myöskään siihen, että tiedät kaikkien maailman ihmisten mieltymykset. Tai että ihmiskunta on yksi iso joukkoaivo, jolla on vain ja ainoastaan se yksi ja ainoa maku. Niin.

        Kiitos minähhh ja hämmästynyt hymy jakelle.

        Tuohon viestiin on paha enää lisätä mitään.

        Ja jake; miten niin vuoden valhe? Perustele.


      • Anonyymi
        Lihava nainen rannalla kirjoitti:

        Huh, huh, mitä huttua!

        Menkää itseenne, niin laihat kun lihavatkin (ei millään pahalla)!
        Tähän vällin sopii monta hyvää kliseetä. Alotanpa vaikka sillä, että "kauneus on katsojan silmässä".

        Itse olen lihava. Lääkärin mukaan sairaalloisen ylipainoinen. Ikää on 25 vuotta ja olen pienen elämäni ollut ylipainoinen, joskus enenmmän, joskus vähemmän.

        Nuorempana/teininä oli epävarma itsestäni, joten sain läskeineni olla yksin ja ihailla kauempaa suurta ensirakkauttani. 18 vuotiaana seurustelin ekan kerran (neitsyt en silti enää ollut). Suhde kesti puolisentoista vuotta. Mies oli minua 2 vuotta vanhempi. Erotessa olin masentunut ja kun pääsin pahimman masennuksen yli, alkoi hurja "irtiotto"-vaihe.
        Tämä tarkoittaa, että pari hyvää ystävää nosti minut makuuhuoneen nurkasta itkemästä ja vei mukanaan juhlimaan. Itsetietoisuuteni kasvoi ja pahimmillaan oli hukassa, kun oli vähän niinkuin joka sormelle mies. Ikähaarukka heillä 0-8 vuotta itseäni vanhempia.

        Toisin sanoen läskeistäni huolimatta itsetuntoni oli niinkin hyvä, että se kutsui miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi. Sain tosiaankin hätistellä rumimpia kauemmaksi. Valita parhaita päältä.

        Mitään vakavampaa ei siltä ajalta seurannut, en sitä halunnutkaan.

        Parin vuoden päästä tutustuin nykyiseen AVIO-mieheeni, joka on minua vain vuoden vanhempi. Normaalivartaloinen, urheilee ja nostelee painoja.
        Ja kaiken lisäksi äitinsäkin on normaalivartaloinen!

        Kertokaahaan ystävät hyvät, ne jotka ovat sitä mieltä, ettei lihavat saa kumppania, miksi minäkin, sairaalloisen ylipainoinen nainen olen naimisissa normaalivartaloisen, ihan hyvännäköisen miehen kanssa, joka ei ole "rakastunut äitiinsä"...?

        Olenpa myös kuullut, että exäni, ensimmäinen oikea poikaystäväni katselee edellee minun mittaisteni naisten perään...

        Lihavat, hoi!
        Katse peiliin. Itsetunnonkohotuskuurille vaan!
        Löytäkää omat parhaat puolenne, korostakaa niitä, nauttikaa niistä ja antakaa sen näkyä!

        Kyllä moni on sitä mieltä ettei läski taida montaa miellyttää. Niin oon minäkin. Ja vaikka olisin laihakin toivottavaa jää paljon. Olen ollut laiha. Lisäksi olen ehkä tyhmä. Yksin olen ollut aina, vanhempien kodin jälkeen.
        Aluksi kun ymmärsin että aina taidan yksin olla, ajatus toi toivottomuuden tunteen. Mutta kymmenet vuodet kului ja totun ajatukseen. Mukavia kauniitakin tuttuja on ihana seurata kun löytävät toisensa ja elämästä tulee yhteine n. Itselle ei noin varmasti käy mutt toisen puolesta saa olla iloinen. Ja noissa kumppanin löytäjissä on myös pyöreitä. Mutta ei rumia tai tyhmiä. Onnea matkaan kaikille
        elämänkumppinia etsiville! 😍


      • Anonyymi
        Nainen 184cm/72kg kirjoitti:

        Niin kyllä se vain niin on, että kun menee esim. ravintolaan niin kyllä siellä seurakseen etsii sellaisen joka ulkonäöltään miellyttää. On aivan turhaa paskanjauhantaa, että sisin merkitsee.. Se merkitsee sitten kun suhde etenee, mutta ensimmäisenä katsotaan aina ulkonäköä!!! Ja pikakatselmus ravintolassa osoittaa, että lihavat jäävät yleensä yksin tai ne poimitaan mukaan vasta viime minuuteilla. Ja lihavalla tarkoitan henkilöä jonka painoindeksi on tyyliin 35 en siis tarkoita normaalivartaloisia tai hieman pyöreämpiä. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Lihavat eivät ole se TOP10 joita lähdetään ensimmäiseksi etsimään.

        On poikkeuksiakin olen huomannut, itse tunnen Muslimi miehen joka nyt elää 3. reippaasti ylipainoisen naisen kanssa (lapsiakin hankittu). Sen lisäksi kaveripiirissäni on näitä viidakon miehiä ja olen huomannut että he nimenomaan etsivät kookasta naista ja saavat kovat kiksit sellaisista. Eli on turha tehdä tuollaisia yleistyksiä, isoille naisille löytyy ottajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe