harrastaako muut pyllyreiän venyttelyä? itse pidän siitä todella paljon.
pepun venytystä. harrastaako moni?
12
495
Vastaukset
- enoonnistunutvielä
oon yrittänyt mut liian kivuliasta
- douple
Harrastan sitä kohtuuden nimissä. sopivan kokoisilla dildoilla siis. Tosi kiihoittavaa, muutaman kerran naisetkin olleet harrasteessa mukana ...
okei kiva, mäkin haluisin tehdä sit jonkun ihanan ja hellän ja intihomoisen miehen kanssa
- venyttäjämies
:) :) no ny kuulostaa hyvältä leikitääks!
- anurator
venyttäjämies kirjoitti:
:) :) no ny kuulostaa hyvältä leikitääks!
Leikitään, dildot pyllyyn .... :)
- venyttäjä
anurator kirjoitti:
Leikitään, dildot pyllyyn .... :)
viskaa ny joku mailitai jtn
- anurator
venyttäjä kirjoitti:
viskaa ny joku mailitai jtn
Hekumoin mustalla melko suurella dildolla, video kuvaa sessiotani kaiken aikaa ja monitorista näen kaiken livenä ja voin katsella jälkeenpäin muistikortilta. Nyt istun koneella anustappi pyllyssäni, kiima on valtava ...
- cembalo
Sait kiihoittumaan ! Anukseni haluaa sauvaa nyt heti.
- venyy
anurator kirjoitti:
Hekumoin mustalla melko suurella dildolla, video kuvaa sessiotani kaiken aikaa ja monitorista näen kaiken livenä ja voin katsella jälkeenpäin muistikortilta. Nyt istun koneella anustappi pyllyssäni, kiima on valtava ...
videooo mmm.itsellä juuri iso tappiperseessä juuri tuli fistailtua kohta voisi jatkaa
- anurator
venyy kirjoitti:
videooo mmm.itsellä juuri iso tappiperseessä juuri tuli fistailtua kohta voisi jatkaa
Olen nyt sängyllä ja vaihdan paksumman sisääni, nyt on jo pää sisällä ... Uh, vaikea kirjoittaa tässä kiimassa, alan vedellä edestakaisin !
On se puuhana mitä parasta;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702