Kannatti odotella

zyz1

Olen suunnitelut kännykän vaihtoa jo tovin, nykyinen hyvin palvellut Samsung S3 alkaa tulla tiensä päähän.
Ja kun en suostu kännystä hirveitä maksamaan niin Nokia tuo mielenkiintoisia uutukaisia hintaluokkaan jota olen miettinyt.
Puhdas android on kyllä hyvä myyntivaltti. Tulisivat nyt nopeasti myyntin eikä vasta jouluksi, sitten voi olla liian myöhäistä.

12

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snakefani

      Juu on se hyvä ettei ole turhaa bloatwarea tilaa viemästä. Mainioita Nokia puhelimia tuli tänään julki. Itse ostan ainakin uuden 3310:n ensin ja ehkä 6:n perään.

      • zyz1

        Suoritin on kyllä vähän tuhnu mutta enpä meinaa pelailla. Joku 4 tuumasella näytöllä olisi näppärän kokoinen.


      • ja.kaupaksi.menisi

        Pelkkä omenalogo noilla spekseillä => 400€ lisää hintaa.


    • zyz1

      Hmm.. kyllähän nuo uudet noksut Samsung J5 ja pöllytävät jota olen miettinyt. Mutta noissa yksi paha vika, ei irto-akkua.

      • akkuakku

        Missä on tieto ettei yhdessäkään uusista malleista ole irroitettavaa akkua? Akun simahtaessa itse juottopuuhiin tai pajalle hintavaan akunvaihtoon?

        Ovatkohan laskeneet akun kestävän keskimääräisen puhelimen käyttöiän. Mitä etua valmistajalle on kiinteästä akusta iroritettavaan nähden? Hieman edullisempi toteuttaa tai se ettei räjähtävillä bulkkiakuilla pilata laitteen mainetta?

        Harmi jos näin, sillä joskus mm. joku bugi aukeaa ottamalla akku hetkeksi pois.


      • Lumia.no.more
        akkuakku kirjoitti:

        Missä on tieto ettei yhdessäkään uusista malleista ole irroitettavaa akkua? Akun simahtaessa itse juottopuuhiin tai pajalle hintavaan akunvaihtoon?

        Ovatkohan laskeneet akun kestävän keskimääräisen puhelimen käyttöiän. Mitä etua valmistajalle on kiinteästä akusta iroritettavaan nähden? Hieman edullisempi toteuttaa tai se ettei räjähtävillä bulkkiakuilla pilata laitteen mainetta?

        Harmi jos näin, sillä joskus mm. joku bugi aukeaa ottamalla akku hetkeksi pois.

        Ainakin Nokia 6 akusta sanotaan, että ei ole käyttäjän toimesta vaihdettavissa.

        Eipä ole nykyisen Lumia 920-puhelimenkaan, ja sen akku alkaa nyt olla finaalissa 3,5 vuoden käytön jälkeen. Akun uusiminen ei ole järkevää, kun Windows-käyttöjärjestelmää ei enää kohta tueta, eikä tuohonkaan ole WP8.1 uudempaa voinut laittaa.

        Ehkä Nokia 6 tai Nokia 5 on uusi puhelimeni.


    • sj123

      Kehitys on nyt varsin vauhdikasta älypuhelinmarkkinoilla. Muutaman vuoden välein on tarpeen päivittää laitteensa uusimpaan tekniikkaan. Jonkin verran on hyvä aina vertailla, niin säästää hankintakustannuksissa. Mutta uusinta tekniikkaa on paras hankkia käyttöjärjestelmäversioiden suhteen, niin ei heti vanhene: http://bit.ly/suositut-luurit

      • päivitysrumba

        vanha riittää aivan hyvin. ei tarvitse päivittää


    • Never10

      Nokia leirissä olen. Toivottavasti nykyinen 930 lumppari kestää siihen asti et uusi androidi samoilla ominaisuuksila on saatavissa. toivottavasti kohta :) Käyttiksellä ei periaatteessa väliä, mut mikkis on kyllää nyt ryssinyt eniten. "We know whats best for you".

    • Ddris

      Tiedä noista leireistä, mutta muutaman kerran puhelin on ilmoittanut: Jos sanoit jotakin, en kuullut.
      Taitaa se kuulla kaiken, miten lie ymmärryksen kanssa.
      Eilen huomasin kannen välistä näkyvän valoa. Puhelin oli lämmennyt ja näytössä teksti "Kuuntele musiikkia." sekä pyörivä kantikas häkkyrä.

      Pari tuntia aikaisemmin ladatun akun varaus oli alentunut 40 prosenttia. Sammutin yöksi. Doro seuraavaksi?

      • kuolaman

        Nokia 3 kohta niitä saa n. 139€


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe