Seksuaalisesti turhautunut

ikineitsyt

Oon 20v nainen. Oon pitkään halunnu avautua tästä jonnekkin ja aattelin et tää on ehkä paras paikka.

Mulla on ihan hirvee kiima meneillään, panettaa koko ajan ja mietin jatkuvasti vaan seksiä. Haluan ottaa suihin, haluun tietää miltä tuntuu kun pilluani nuollaan, haluun kyrpää mun sisälle ja kunnolla. Haluun tuntea kun mies ruiskauttaa siemennesteet mut sisälle. Haluun ees kerran elämässäni harrastaa seksiä ja saada selville miltä se tuntuu.

Oon monesti miettiny että menis vaa netistä hankkii petikumppanin, mut mua vaan pelottaa kaikki riskit. Etenkin kun tosiaan haluaisin harrastaa suuseksiä (niin antajana kuin saajanakin) koska pelottaa 1. se tyyppi onkin hirveä kusipää tai hullu 2. seksitaudit, vaikea olla varma toisen puhtaudesta.

Parisuhteen hankkiminen? Ei helppoa. Mulla ei oo ikinä ollu poikaystävää, ei edes miespuolisia kavereita. Kaippa miehet pitää vaan mua rumana ja no, eipä mulla oo hirveesti yhteistä oikein kenenkään kanssa. Oon aika kieroon kasvanut ihminen joten on vaikea tulla toimeen ihmisten kanssa. Olen myös huono sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Kaippa se on vaan hyväksyttävä elämä vanhana piikana, mutta vituttaa hirveästi. Kiitos viestini lukemisesta.

10

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä ois mies samassa tilanteessa jos kiinnostaa

    • Weerat

      20 v on aika turhan nuori, ollakseen turhautunut vanhapiika. Jos noin paljon panettaa, niin ei muuta kuin seksitreffeille, niin johan kutka lähtee. Pelkkää seksiä haluavat miehet ovat pääsääntöisesti kusipäitä ja kortsu suojaa taudeilta, joten ei pitäisi yllätyksiä tulla.

    • Ihminen on suomalaisen tutkimuksen mukaan ollut noin 15 henkilön kanssa seksisuhteessa tähän mennessä, kun elämä on keskimäärin puolessa välissä.

      On äärimmäisen harvinaista, että olisi pysyvässä suhteessa ekansa kanssa, mutta sinusta saa sen kuvan, että odotat panetukselle loppua juuri sen kanssa. Se ei ole reaalista.

      Ainoa toimiva keino on, että antaa vittua jokaiselle miellyttävälle miehelle, kunnes tärppää se oikea. Näin tekevät muutkin. Seksi voi tuoda haittojakin, mutta jos tuijotat niitten mahdollisuuteen, et koskaan pääse alkuun. Ihmiset ovat harrastaneet seksiä jopa paljon suuremmalla riskillä, joka otettiin aikana, jolloin tauteja ei osattu hoitaa.

      Käytät pillereitä ehkäisyksi ja kortsuja tautisuojaksi. Imet kyrpää ja otat pienen riskin. Niin muutkin tekevät.

      Liikut siellä, missä miellyttäviä miehiä on. Et ole turhan nirso. Olet myös suora. Voit aivan hyvin sanoa valitsemallesi miehelle, että haluaisit bylsiä hänen kanssaan. Jos haluaa, niin ok., mutta jos ei halua, mies pitää ehdotustasi kuitenkin aivan luonnollisena.

      Tarvitset muutenkin rohkeutta. Sheivaa vittusi kokoposliiniksi. Kutsu sinua miellyttävä mies visiitille. Ota hänet vastaan lyhyessä nätissä puserossa ja vittu sievästi paljaana. Käyttäydy, kuin asu olisi maailman luonnollisin. Tarjoa teetä, pikkuleipiä ja kutsu teen jälkeen makuuhuoneen puolelle. Useimmat miehet haluavat bylsiä, mutta jos joku ei halua, et ole menettänyt mitään. Uutta matoa vain koukkuun.

      Raastava panetus kuuluu ikään. Sitä ei saa pois kuin vähäksi aikaa antamalla vittua tai masturboimalla. Parhaiten teet, kun harrastat molempia. Ikäsi on sellainen, että sinulla on runsaasti aikaa, mutta sinun vain tarvitsee ryhtyä tositoimeen.

      Onnea sinulle! :-)

      • Yugfyguh

        Voi jeesus mikä urpo! Kirjoituksestasi paistaa läpi kilometrien päähän, ettei sinulla ole minkäänlaista kokemusta naisista. Sheivaa vittu kokoposliiniksi ja ota mies vastaan vittu paljaana. Ai että on nerokasta ajatuksenjuoksua! Naisen ei tarvitse näyttää ja käyttäytyä kuin huora, vaikka ajatus sinua kovin tuntuu kiehtovan. Sivistymätön idiootti kirjoittaa tuollaista tekstiä, hyi hitto! Naista arvostat vain kävelevänä pilluna, jonka pitäisi jakaa tavaraansa jokaiselle vastaantulijalle.


      • Yugfyguh kirjoitti:

        Voi jeesus mikä urpo! Kirjoituksestasi paistaa läpi kilometrien päähän, ettei sinulla ole minkäänlaista kokemusta naisista. Sheivaa vittu kokoposliiniksi ja ota mies vastaan vittu paljaana. Ai että on nerokasta ajatuksenjuoksua! Naisen ei tarvitse näyttää ja käyttäytyä kuin huora, vaikka ajatus sinua kovin tuntuu kiehtovan. Sivistymätön idiootti kirjoittaa tuollaista tekstiä, hyi hitto! Naista arvostat vain kävelevänä pilluna, jonka pitäisi jakaa tavaraansa jokaiselle vastaantulijalle.

        Arvostan naista naisena, eikä hienostuneen naisen ole pienintäkään syytä kaihtaa kiihottunutta käytöstä, jota keskenkasvuiset ja puolitekoiset nimittävät huoraamiseksi.

        Huora on elegantin naisen kunnianimi, jota hän kantaa ylpeänä. Joidenkin naisten pelko, että he käyttäytyvät huoramaisesti, saa heidät aina harrastamaan seksiä con sordino. Kuin ajaisi autoa käsijarru päällä.

        Olen ollut kymmeniä kertoja yhteissaunassa. Oman suloisen vaimoni kanssa olen ollut onnellisesti naimisissa 50 wee. Hän on saunoessa ja uidessa myös levittänyt suloista ja posliiniksi seivattua vittuaan miellyttäville miehille. Nämä ovat olleet aivan ihastuksissaan ja kyrpä pystyssä.

        Kun kävin muinaisen opiskelijatoverini, tytön, luona kahvilla (siis ihan oikeasti kahvilla), hän näytti minulle ystävällisesti suloisia sukupuolielimiään kahvittelun lomassa.

        Ystävärouvalla oli tapana pesemisen varjolla saunassa hyväillä vittunsa orgasmiin asti. Kun kerroin hänelle, miten kaunista katsottavaa se oli, hän suorastaan säteili onnesta ja kiitti minua kuivaamalla huolellisesti elimensä moneen kertaan minuun päin kääntyneenä.

        Miehen seksuaalisuus on visuaalisempaa kuin naisen. Kumpikaan ei ole toistaan parempi. On vain miehen ja naisen keskinäistä herttailua. Ehkä sinäkin joskus opit rentoutumaan ja nauttimaan.

        Jos ymmärrät heittää kaavamaisuudet romukoppaan, voit nauttia todella seksistä. Muussa tapauksessa seksiharrastuksesi tulee olemaan aina säästöliekillä.

        Paljon iloa rennosta seksistä! :-)


      • ghjjtff6
        Yugfyguh kirjoitti:

        Voi jeesus mikä urpo! Kirjoituksestasi paistaa läpi kilometrien päähän, ettei sinulla ole minkäänlaista kokemusta naisista. Sheivaa vittu kokoposliiniksi ja ota mies vastaan vittu paljaana. Ai että on nerokasta ajatuksenjuoksua! Naisen ei tarvitse näyttää ja käyttäytyä kuin huora, vaikka ajatus sinua kovin tuntuu kiehtovan. Sivistymätön idiootti kirjoittaa tuollaista tekstiä, hyi hitto! Naista arvostat vain kävelevänä pilluna, jonka pitäisi jakaa tavaraansa jokaiselle vastaantulijalle.

        Uskovaiset ajattelevat,että kaikki tavara on yhteistä ja pitää jakaa.Muutenkin aika sairailla jutuilla varustettu tämä rennosti.m


      • Rentorunkku

        Ja tämä saakelin satusetä on vähän joka viestiketjussa samaa päiväunelmaa toistelemassa. Äijä ei ole naista eläissään alastomana nähnytkään muualla kuin netissä.


    • nuoltuon

      Luulet vaan kyllä meitä on sellaisia miehiä jotka tykkää nuolla ja että otetaan suihin 96 asennossa.
      Ota vaan yhteys

    • Voit tutustua minuun sillä minullakin on saman kaltaisia haluja mutta haluan panna kunnolla ja eihän sitä tiedä vaikka siitä tulisi jotin vakavampaakin jos haluat mun puh nron niin laita vaikka treffi aivuatpn iautte viestii ok!!!!

    • Ikineitsyt

      Hei taas! Kiitos avusta ja yhteyksien tarjoamisesta. Kiimani on laantunut ja muutenkin olen epävarma vartalostani, laihdutan tällä hetkellä. Katsotaan kesällä uudestaan. :) Hauskaa kevättä kaikille!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe