Munuaistautia d2-lääkkeistä

Luin että d2-lääkkeet aiheuttavat munuaistaudin. Eiole diabetes joka sen aiheuttaa vaan lääkkeet!!
13215
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Eräät lääkkeet (muutkin kuin diabeteslääkkeet) rasittavat maksaa ja munuaisia. Esimerkiksi eräs hienosti kipuihini tehonnut kipulääke meinasi viedä munuaiseni ja jouduin luopumaan siitä pikaisesti.

Äänestä
  • olen kirjoittanut useampia asiallisia vastauksia, kirjojen lähdetiedot, nettiosoitteet. Onko

    Äänestä

  • samavaan kirjoitti:

    olen kirjoittanut useampia asiallisia vastauksia, kirjojen lähdetiedot, nettiosoitteet. Onko

    Luvattomat lainaukset ja linkkiluettelot voivat aiheuttaa viestin poiston.

    Äänestä

  • Sääntöjenmukaan kirjoitti:

    Luvattomat lainaukset ja linkkiluettelot voivat aiheuttaa viestin poiston.

    Jenny Ruhlin kirjassa Bloodsugar 101,whhat they dont tell you about diabetes onasiasta tarkempaa tietoa ja lähteitä. JR pitää myö sblogia

    Äänestä

Voisitko hiukan täsmentää?

Äänestä
  • Todellakin, missähän noin väitetään. Yleensä munuaistaudin aiheuttaa diabetes koska se heikentää verenkiertoa munuaisissakin.

    Äänestä

  • No mitkä lääkkeet sitten noiden kirjojen mukaan aiheuttavat munuaisongelmia.

    Karppauskirjoja nyt on maailma täynnä. Eivät ole vakuuttaneet asiantuntijoita koska he ovat lukeneet paljon muutakin kuin valikoivasti poimittuja tutkimuksia.

    Äänestä

  • Muistelen_näin kirjoitti:

    Todellakin, missähän noin väitetään. Yleensä munuaistaudin aiheuttaa diabetes koska se heikentää verenkiertoa munuaisissakin.

    lääketehtaiden lääkeohjeet lääkäreille,farmacaphennica, käyttöohje (pieni präntti)

    Äänestä

Viime kädessä on kysymys korkeista verensokereista, jotka voivat aiheuttaa munuaisvaurioita. Tällaiselle diabeetikolle jotkut diabeteslääkkeet, jotka sinänsä normalisoivat verensokereita, voivat pahentaa tilannetta munuaisten kannalta. Tämän takia diabeetikoille tehdään munuaisten ja myös maksan tilasta kertovia laboratoriokokeita säännöllisin väliajoin tai ainakin pitäisi tehdä. Tarvittaessa muutetaan lääkitystä.

Äänestä

Diabetes-lääkkeitä on lukuisa määrä erilaisia, eli yleistyksesi on satua. Huomautan myös, että kaikillä lääkkeillä on aina sivuvaikutuksia, kenelle mitäkin.

Äänestä

Taitaa tämäkin avaus olla vhh-trolli. Että diabeetikot lopettaisivat lääkkeitten syönnin munuaisvian pelosta ja alkaisivat elättää itseään sianihralla ja voilla.

Äänestä
  • mulla ensin 400 sitten 6oo lopulta 800 burana sitten tulikin 15kg nestettä vartaloon kun munuaiset petti viikko teholla dialyysissä jonka jälkeen vielä 2 viikkoa normaali osastolla jossa alettiin pistää insuliinia

    Äänestä

  • diabetes kirjoitti:

    mulla ensin 400 sitten 6oo lopulta 800 burana sitten tulikin 15kg nestettä vartaloon kun munuaiset petti viikko teholla dialyysissä jonka jälkeen vielä 2 viikkoa normaali osastolla jossa alettiin pistää insuliinia

    Burana on melkoinen myrkky. Ei ihmekään jos munuaiset petti.

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


onkotietoa kirjoitti:

Luin että d2-lääkkeet aiheuttavat munuaistaudin. Eiole diabetes joka sen aiheuttaa vaan lääkkeet!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu