Meillä on 6kk ikäiset siskokset, jotka alkoivat jossain kohtaa kiistelemään ruokailutilanteissa. Eli toinen ajaa toista takaa ja nappaa välillä karvatuponkin toiselta. Usein tapahtuu heti, kun luulevat, että ruokaa tulossa. Joskus tämä "alistettu" lähtee karkuun, vaikka ei ruokaa olekaan ja en näe, että toinen olisi lähtemässä ajamaan takaa. On varuillaan siis kokoajan. Muutoin tulevat hyvi juttuun. Onko ihan normaalia? Pitäisikö kanit erottaa ruokailun ajaksi tms? Ovat siis ulkokaneja ja tilaa heillä on paljon.
Naaraskanien kiistat
3
108
Vastaukset
- MinnaPii
Eikö kellään kokemusta???
- Pupulovers
Meillä naaraskani teki noin leikatulle urokselle. Leikkautin naaraskanin ja on rauhoittunut paljon. Ei enää näyki tai ärhentele. Jäi myös merkkailut, mitä teki. Naaraskani myös astui urosta jonkin verran ja sitäkään ei ole enää tehnyt.
- ruohonsyäöjö
anna ruoka kolmeen kohtaan, kuivaa heinää jatkuvasti saatavilla katiskaverkkoon sullottuna jotta kanit nakeraa korren kerrallaan ja heinät eri puolille häkkiä, ettei vahvempi voi vahtia kkaikkia ruokia yhtä aikaa. Tosin kaneille ei ruuan puolustaminen ole luontaista, joten lisää sapuskaa! ja häkkiin jokin väliaita ja kolot molempiin reunoihin jotta arempi pääsee pakoon eli toisesta sisään ja toisesta ulos. ja jos on häkkiin mahtuu, niin pesäkoppi jonka katolle pääsee. ( yksi ruokapaikka katolle) tunneli ym, lymypaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947