Meillä vaimo käy talonyhtiön lenkkisaunassa miesten vuorolla panettamassa itseään. Välillä olen mukana ja välillä käy vaimo yksinään. On ihanaa nähdä kun vaimoni menee löylyhuoneeseen ja lauteilla viidellä miehellä nousee kullit pystyyn. Niistä vaimoni yleensä valitse aluksi pienimmän ja kiipeää syliin. Sitten kun on mällit lentäneet vaimoni siirtyy seuraavaan kunnes on enään suurin kalu jäljellä. Tämän miehen vaimoni johdattelee suihkuun jossa ottaa aluksi suihin mieheltä ja panettaa seisaltaan itseään. Itse runkkaan vieressä ja nuolen lopuksi vaimoni kunnolla pannun mällisen pimpin puhtaaksi. Olemme olleet tyytyväisiä tähän järjestelyyn
Vaimolle vierasta saunassa
19
4767
Vastaukset
- Frrty
Kaappi homot rupee vituttaan, koko ajan satuillaan jotain mällin nuolemista juttuja.... Hyi helvetti.
Mä käyn opettajani luona saunassa. Monesti sillä on kavereita mukana. Siellä ne kierrättää mua sylistä syliin. Lopuksi aina on open vuoro. Sit mennään suihkuun ja uudestaan niiden kanssa jotka haluaa.
- Trer
Oisko mahdollisuutta päästä mukaan?
- n.60.m.59
Apumies ja hakuun .
- KiinnostunutM
Missä päin vaikutatte? :)
- n.60.m.59
02 alue pohjoinen. Mistäpäin M?
- KiinostunutM
03, olen 28v useasti laukeava
- KiinnostunutM
Löytyiskö mahdollisesti jokin sopiva levähdyspaikka? Puoli matkasta ;)
- OtaYhteyttä82
02 pohjoinen, koska sopisi tulla käymään?
- n.60.m.59
Täytyy miettiä missä l.paikalla.
- KiinnostunutM
Pystyn liukenemaan tämän hetkisestä tilanteesta 00 aikoihin niin jos ennen sitä löytyisi sopiva :)
- Miplja
Mies 53v paljaalla?
- KiinnostunutM
Löytyykö sopivaa levähdyspaikkaa? Kassit ihan turvoksissa ja muna sykkii ;)
- retostelen
Itse olen tyytyväisesti jakanut pebaa aina lenkkisaunassa äijien kesken.
Kyllä on ollu herkullista meininkiä.Istuminen hikiseen syliin on tosi kiihoittavaa. Siinä vaan mua nostetaan aisan päältä aisan päälle. Tosi nautinnollista. Sitten äijät menee koteihinsa kehumaan vaimoilleen kuinka rentouttava sauna on lenkin jälkeen.
- Myrkkylä
Ja höpö höpö,älä puhu paskaa.
Taas on aloittajalla ollu mielikuvitus vauhdis. Pelkkää omaa fantasiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156