Tänään tulee telkkarista sontaseppojen elämästä kertova dokumentti
http://telkku.com/ohjelmat/5d-homosaunat/130960/tv5/2657582
Siinä vielä linkki jos joku sontis ei tiennyt kyseisen ohjelman tänään tulevan
muistakaa tänään katsoa tv:tä
15
258
Vastaukset
- Hauka.oudoksuu
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena. Kuka näitä poistelee?
- Katso.homo.peiliisi
Sinä tissuhan sen poistatit.
- Katso.homo.peiliisi
Katso.homo.peiliisi kirjoitti:
Sinä tissuhan sen poistatit.
Taas puhuit tyypille, joka ei ole edes käynyt täällä.
- Hauka.oudoksuu
Miksi näen Tissun ruman homonaaman, kun katson peiliini?
- Katso.homo.peiliisi
Hauka.oudoksuu kirjoitti:
Siihen en ikävä kyllä osaa vastata.
- Kaikki.tietävät
Hauka.oudoksuu kirjoitti:
Koska olet Tissu.
- Eräs_teoria
sauna_timppa kirjoitti:
Tissuharhat alkaa näemmä käymään päälle osalla porukasta
Olen tissu.
- mhvghcvncvnvcnvnv
Tissu taisi häipyä.
- 1.kys
Miten homo mainosviestisi liittyy palstan aiheeseen?
- Miksi.läähätät
Jos ei liity, niin miksi sitten läähätät?
Homoilusta melkein joka ketjussa on ollut kyse niin koin että se liittyy erittäin vahvasti aiheeseen. Eikä tämäkään ketju poikennut tavasta. Jopa sinun viestissäsi kirjoittelet samasta aiheesta niin katsohan kauhoittelusta kertova ohjelma niin opit ehkä jotain uusia alan niksejä
Hmmm taitaa ne tuolla homo ja lesbo palstalla olla huolissaan, kun täällä on homoilua enemmän, kun siellä ja tässä nyt ei oikeen voi lähteä omien pariin, kun eikös me kuiteskin olla jo täällä omien joukossa?
- saunaseppo-
Perustin juuri homosaunan puohitien taloyhtiön saunaan ja avaan sen tänään 00.00. Kauhat on liukastettu ja sauna on kuumana, tervetuloa.
Kauha on liukas mutta onhan lattia pitävä? Olisi kovin noloa liukastua siinä seurassa kontalleen kun toisilla on liukas kauha kourassa valmiina,voisi käydä hassusti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994