Alkion kiinnittyminen ja alkoholi

Susu-80

Mitenhän on, kun tulevana vkonloppuna(la:na) on eräs kauan odotettu illanviettotapahtuma jossa tulisi nautiskeltua myös alkoholia, ja nyt sunnuntaina oli ovulaatio eli mahdollinen alkion kiinnittyminen ajoittuisi siis ilmeisesti juuri tulevalle vkonlopulle...uskaltaako ottaa yhtään vai voiko sillä aiheuttaa vaurioita/estää kiinnittymisen/lisätä keskenmenoriskiä?

6

3427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskausmaakari

      Viini ainakin lisää kiinnittymistä. Muusta alkoholista en tiedä.

    • ottia.tuota

      Jaa, ei kai tuossa vaiheessa yhdestä tai kahdestaan pienestä laillisesta haittaa ole, jos loppuu siihen. (Riippuu siitä miten tarkka olet. Nykyään suositellaan alkoholittomuutta lasta yrittäessä)

      Juhlien jälkeen varmaan kannattaisi siirtyä tipattomalle.

    • Susu-80

      Kiitos vastauksista! Taidanpa siis nautiskella "hillitysti" pari lasillista punaviiniä, jospa se vaikka edesauttaisi kiinnittymistä...ja olla sitten loppuillan vesilinjalla.☺️

      • Eevis111

        Kerro sitten onnistuiko raskautuminen. Mielenkiinnosta kyselen :D
        Toki raskautumisen onnistumiseen vaikuttaa moni tekijä mutta olen itsekin miettinyt tuota alkoholi asiaa raskautta yrittäessä.
        Tuntuu tyhmältä kieltäytyä juomasta jos ei ole edes raskaana. Ensimmäiset puolivuotta kieltäydyinkin mutta pidemmän päälle tuntuu tyhmältä rajoittaa elämää kuin olisi jo raskaana. Mitään ei vaan tapahdu! :(


      • Susu-80
        Eevis111 kirjoitti:

        Kerro sitten onnistuiko raskautuminen. Mielenkiinnosta kyselen :D
        Toki raskautumisen onnistumiseen vaikuttaa moni tekijä mutta olen itsekin miettinyt tuota alkoholi asiaa raskautta yrittäessä.
        Tuntuu tyhmältä kieltäytyä juomasta jos ei ole edes raskaana. Ensimmäiset puolivuotta kieltäydyinkin mutta pidemmän päälle tuntuu tyhmältä rajoittaa elämää kuin olisi jo raskaana. Mitään ei vaan tapahdu! :(

        Ei onnistunut siitä kierrosta raskautuminen, mutta seuraavasta onnistui ja raskaus on nyt siis aivan alussa. ☺️ Hieman harmitti silloin kun nautiskelin kiltisti vain pari lasia viiniä, ja sitten kuitenkin menkat alkoi taas...mutta nyt ei enää harmita! Tässä kierrossa missä nyt raskauduin olimme juuri ovulaatiopvänä iltaa viettämässä ja varsin railakkaasti kyllä tuli alkoholiakin otettua, ja epäilen että sen illanvieton aikaansaama rentoutuminen ehkä sai kropassa olosuhteet edulliseksi raskauden alkamiselle. Stressaaminenhan kun vaikeuttaa käsittääkseni myös raskautumista, ja itse olin kyllä ollut todella todella stressaantunut kunnes päätin hellittää edes yhdeksi illaksi.
        Nyt toivon parasta että tämä pieni pysyisi matkassa mukana.
        Rentoutumista ja positiivista uskoa raskautumiseen, kyllä se vielä tapahtuu!☺️


      • Eevis111

        Kiva kun tulit kertomaan kuinka kävi ja paljon onnea raskauden johdosta! :)
        Täytyisi kans tehdä jotain rentoutumishsrjoituksia :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe