Itsetunto!

Iwannacry

Moi!
Oon kasiluokkalainen, ja mulla on joku 160 poissaoloo ja oon monesta kokeesta pois. Mun KA on 8.5.

Kun olin ala-asteella, mä rakastin meijän luokkaa ja koulunkäynti oli tosi kivaa. Kaikki oli mun kavereita & olin ylpee ittestäni usein, eli mulla oli hyvä itsetunto. Sit siirryin yläasteelle, ja mua alettiin pienesti kiusaamaan. Mun itsetunto heikkeni TOSI paljon, kun tajusin, että oonkin täys luuseri, enkä ookkaa oikeesti läheskää niin hyvä kun luulin - päinvastoin. Nykyää tilanne on viel pahempi: en välillä uskalla mennä kouluun, koska mua pelottaa et ihmiset vaa huutelee mulle "lintsari" tms. niin kun mulle periaattees on jo tehty. En jaksa taas kuinka mua haukutaan mun vaatteista, koska mulla ei oikeesti oo varaa hienompii vaatteisiin. Pidän itteeni todella rumana. Mua on kiusattu monesta asiasta mitä ei voi muuttaa, esim. mun äänestä. Must tuntuu et mul ei oikeesti oo mitää tulevaisuutta, en tuu saamaa työpaikkaa ikinä, koska oon niin epäsosiaalinen kiusaamisen takia, etten pysty edes mennä työhaastatteluun! Se ei oikeesti oo kiva kattoo vierest ku mun entiset ala-asteen luokkalaiset jotka on nykyää rikkannaisluokalla vaa kävelee niiden boyfriend-farkuilla vastaa ja haukkuu mua mun tyylistä ku ne oli ihan täysin samanlaisii ku mä ala-asteella! Yhtäkkii ne vaa muuttu... nykyää ne on tosi suosittuja meijän koulus, mä en.

Sit haluun miellyttää opettajii. Muistan seiskaluokal, kun sain historian kokeesta 8 ja sen jälkee 8 puolen. Sit seuraava kerta meni huonosti, sain kai 6, jolloin se opettaja, joka aina kehu mua & luotti muhun, sillä aikaa kun muut riehu niin kuuntelin ja keskityin sen opetukseen alko koko luokan edessä saarnaamaan siitä, kuinka MINÄ olen luntannut edellisissä kokeissa ja nyt paljastu millanen oikeesti oon. Melkein samanlailla on käyny kemian open suhteen, mutta se ei vaan saarnannu vaa teki sen mm. katseiden kautta... se alko vihaamaan mua vaikka ennen "rakasti". Sen jälkee oon aatellu et mun pitää saada jokasest kokeest vähintään 8, muuten se ope ei enää luota muhun enkä saa koskaa hyvää opiskelupaikkaa. Ja huonon itsetunnon takii, must tuntuu etten vaa tuu osaamaa sitä koetta. Kerran enkun tunnilla, mä lausuin yhen sanan väärin, nii koko luokka alko nauraa. Sen jälkee en oo enää missää aineessa viitannu (no en kyl oikeestaa ennenkää ollu viitannu mut enkku oli poikkeus). Ja tuntuu etten saa keltää tukee tän suhteen.. tuntuu et oon yksin. Kavereita mulla on joku 3 hyvää ja mulla on isä jota nään pari kertaa vuodes & sisarukset joiden kaa en oo nyt väleis. Äidinki kaa meillä ei oo hirveen hyvii välei, koska oon alkanu purkamaan mun pahaaoloo häneen. Sukulaisii ei oo hirveesti ja en nää niit ku kerran vuodes tyylii. Paskint aikaa mun elämässä. Haluun vaa itkee ja vaipuu ikuiseen koomaan.

Osaaks oikeesti joku auttaa mua esim. itsetunnon suhteen?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletrohkeajalahjakas

      Noin ei saa tehdä koulussa!
      Onpa tosi tyhmä koulu!

      Jos sinulla on noin hyvä keskiarvo, vaikka olet ollut pois paljon, niin se kertoo että olet todella lahjakas!

      Tähän on saatava nyt muutos!

      Ota kopio tuosta mitä olet kirjoittanut tai kirjoita juttu, missä kerrot kaiken (on helpompi esittää kun on kirjoitetussa muodossa), ja voisit rohkeasti mennä koulun rehtorisi luo, näyttää kirjoittamasi ja kuunnella mitä kerrot.

      Koulun rehtorin VELVOLLISUUS ON SAADA MOPPAAMINEN LOPPUMAAN!

      Hänen velvollisuutensa on puhua opettajien kanssa ja yhdessä on saatava asia järjestykseen.

      Sinä olet lahjakas nuori ihminen, jolla on tulevaisuus ja elämä edessä, eikä sitä muut saa tulla tärvelemään!
      Sinun pitää saada käydä koulu läpi ja niin että saat toteuttaa lahjojasi ja olla iloinen nuori ihminen ja nauttia koulunkäynnistä!

      Kyllä sinä varmaan rohkeat mennä rehtorin luo, ei siinä ole mitään pelättävää, - samanlainen kuin muutkin ihmiset ja hänellä on työnään hoitaa koulun asiat niin, että sinä ja muut ovat tyytyväisiä!

      On muitakin mahdollisuuksia, esim koulun terveyssisar tms, äitisi, naapurin täti, sukulainen jne.

      Olet rohkea kun otat asian esille! Sinua ei saa syrjiä ja mopata!
      Älä anna kenenkään tehdä, nosta "oma häntäsi" rohkeasti pystyyn ja ajattele että "Täältä tulen nyt minä", minulla on laki puolellani ja minua ei kukaan kukista!

      Huomasitko muuten lehdestä että jopa presidentti on tarttunut asiaan?

      Jos ei toimi, niinkirjoita uudestaan, pohditaan yhdessä tilanne!
      Tsemppiä!
      Minä tuen sinua täältä!

    • kirjoitarobinille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe