BJÖRGEN TAAS OTTANUT ASTMALÄÄKETTÄ

ASTMAHIIHTO_SUCKS

reilun annoksen kun on toista minuuttia muita mukamas nopeampi.

25

349

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasvoitti

Onko pakko olla tyhmä! Sulla ei ole minkäänlaisia todisteita Maaritin astmalääkkeistä joten olisko parempi mitää suunsa kiinni. Mitä tuolla tyhmyydellä kuvittelet voittavasi..

• OTA_SELVÄÄ

Oletko itse aivan tyhmä?

Nehän on itse todistaneet sen, että Björgen käyttää astmalääkettä. Ota asioista selvää ennen kun tuut latoon tyhmyyksiäs.

• otaiteselvää.asiosta

• OTA_SELVÄÄ

Itse ovat tunnustaneet idiootti.

• niinkuinainaennenkin

Kallallakin valui kolme vanaa kuolaa, Marit ei ollut edes hengästynyt eikä muutkaan turskat.

Vahvat on aineet, vaikka pakko todeta: Therese olisi voittanut Maaritin vielä minuutilla.

• miksikatkeria

Että tyhmyys jatkuu, mutta mitäpä muutakaan. Miksi suomalaiset on noin katkeria ja tyhmiä. Maarit on ainakin minun suuri suosikki ja toivon hänelle vain hyvää.

• björgeni.douppaa

Outoa.!!! Muilta valuu räkä, kun tulevat maaliin. Björgeni hiihtelee kuivin suin. Ja naureskelee maaliin tullessa.
      Erittäin rasittavan hiihdon jälkeen lähes jokaisella "normaalilla" hiihtäjällä nousee räkä väkisinkin kurkkuun, mutta astmalääkkeet poistavat juuri sen liman kurkusta..
      Kyllä noilla aineilla on vaikutus suorituskykyyn..

• 88990067

Eihän astmalääkettä kannata käyttää ellei se auta laajentamaan keuhkoputkia. Kannattaisi muittenkin ilmoittautua astmaatikoiksi ja ruveta ainakin kilpailuissa käyttämään astmalääkkeitä, niin olisivat samalla viivalla näitten Norjan astmaatikkojen kanssa.

• ohret

Norjassa hiihto on urheilun kuninkuuslaji, jossa maksetaan kunnolliset rahat lahjakkaille, jotta nämä voivat täysipainoisesti panostaa lajiin. Suomessa taas moni lahjakkus menee muihin lajeihin, joissa voi menestyä vähemmällä työllä ja saa vaivoilleen yhtä hyvän palkan paljon vähemmällä työllä. Jääkiekko on sellainen laji, jossa tienaa monin verroin enemmän riihikuivaa kuin hiihdossa. Jos Suomessa hiihdon arvostus olisi toisenlainen, olisimme aika lähellä norjalaisia eikä kenenkään mölön pösilön tarvitsisi repiä pehvaansa astmalääkkeillä.

• Epo-Einar-Karhulaakso

Björgen on enemmän doupattu kuin ravihevonen ja omaa isomman munan kuin hevosella.

• hävettääpuolestanne
        Epo-Einar-Karhulaakso kirjoitti:

Björgen on enemmän doupattu kuin ravihevonen ja omaa isomman munan kuin hevosella.

Hävettää miten suomalaiset on ääliöitä. Ei ketään.pidä syyttää ennenkuin asia on varma. Epo- Eiras Ymmärrätkö itsekkään miten sairasta on kirjoituksesi.

• OTA_SELVÄÄ

Oleteko sinäkin täysin ääliö?

Norjalaisten astmalääkkeeen muun käyttö on järjestelmällistä kuten venäläisten yleisurheilussa. Sanompa sullekkin miten helppoa se noilla on wadassa on norjalainen lääkäri. Douping testauksissa on norjalainen lääkäri jne jne. Laske 1 1 osaatko?

• oletääliö
        OTA_SELVÄÄ kirjoitti:

Oleteko sinäkin täysin ääliö?

Norjalaisten astmalääkkeeen muun käyttö on järjestelmällistä kuten venäläisten yleisurheilussa. Sanompa sullekkin miten helppoa se noilla on wadassa on norjalainen lääkäri. Douping testauksissa on norjalainen lääkäri jne jne. Laske 1 1 osaatko?

Hävettää näiden hullujen puolesta.

• otreupociR

se on notta nii, että roopinkit on tullu uheiluun ja myös hiihroon, enyveny way

• OTA_SELVÄÄ

Norjalaiset ovat itse TUNNUSTANEET ASTMALÄÄKKEN KÄYTÖN vaikka hiihtäjät ovat terveitä.

OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ ENNENKUN HUUTELETTE VALHEITA.

• todettavaon

Miksi vain yhdellä naishiihtäjällä on kehonrakentajan lihakset. Siinäpä ihmettelemistä. On voinut joskus olla muutakin kuin astmalääkettä.
        Raskasta työtä navetassakin on tehty ja syöty kaurapuuroa, mutta ei vain lihakset kasva.

• KUNHANKYSYN111

Niin ja miten vain juuri Björgen voi voittaa viikonlopusta toiseen väsymättä ollenkaan?

• kukaveiporstuasta

porkat voi sian sorkat....mut hei ihan oikeesti tää on vaan murtsii eikä sen kummempaa joten jäitä huiviin..paras voittaa ja pulinat pois...kisoja tulee ja menee jatkossakin niin kuin mitaleit on sit taas jaossa parhaalle

• BGBBG

ai, että sinä olet sitä mieltä, että huijaamalla otettu voitto on oikein? Joo-o

• roppaamaton

Kyllä oli hieno katsoa Charlotte Kallan hiihtoa pidän häntä 10:n voittajana

• ihanaaMaarit

Ihanaa Maarit ihanaa. Onneksi sinä et tiedä miten kateellisia ja katkeria osa suomalaisista on. .

• astmapiippu

Maaritilla on Norjan joukkueen isoimmat pallit kirjaimellisesti.

• häpeäpentu
        astmapiippu kirjoitti:

Sulla on suomen tyhmin pää kirjaimellisesti. Eikö tämä tyhmyys mene jo yli.

• aikuinenkoolet
        astmapiippu kirjoitti:

Lapsettaako noin pahasti aikuista ihmistä?

• Höpöliini

Kuninkuusluokaksi doping hiihto. Saisi käyttää mitä hevosrohtoa tahansa ja ekalle mahtavat palkinnot. Poistuisi kisoista luonnollisesti suurimmat käyttäjät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe