Oon 13 ja mun äiti ja iskä sano et en liho ku oon nii nuori ni et en liho näist mut en iha usko XD mut nii lihottaako:
Karjalanpiirakka
croissant
Paahtoleipä tai niinku vaalee leipä
ja voiks kerran viikos syyä irttareit tai jotai?..😕😕 sillee ettei liho?
ps en ees saa nyt liikkuu liikkakiellon takia ku sydän ei kestä ku se on nii huonos kunnos...
LIHOTTAAKO???
kanankanank
1
256
Vastaukset
- Läskipoika
Moi kyllä nekin lihottaa, ootko tyttö
Haluaisitko alkaa lihottaa koska rakastan läskiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996