Hei. Olen lähdössä ystäväni kanssa (olemme 20 vuotiaita) tänä syksynä/talvena reppureissaamaan noin kuukaudeksi thaimaaseen josta suunnilleen puolet lomasta ajattelimme viettää esimerkiksi balilla, vitnamissa, srilankalla yms? Olisiko teillä ehdotusta ja kokemuksia mikä toinen maa olisi hyvä thaimaan lisäksi. Lisäksi mietimme lentojen varausta eli olisiko järkevämpi varata nyt vain menolento ja thaimaasta käsin varata lento esim balille? Vai tuleeko edullisemmaksi varata nyt jo kaikki lennot eli suomi-thaimaa-bali-suomi. Olen kuullut että pitäisi olla luottokortti jos haluaa ulkomailta käsin varata lentoja? Olisi lisäksi kiva jos kertoisitte vinkkejä ja suosituksia kaikesta tähän reissuun liittyen. Kiitos etukäteen jo :)
Lennoista kysymyksiä
Reissutytöt
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693