Olette edistyksellinen kunta!
http://yle.fi/uutiset/3-9484195
Onnea Ylitornio!
3
214
Vastaukset
- FatBoyy
Tampereella voi olla kohta sama. Paikallisyhdistys ei noudata omia, eikä edes emopuolueen sääntöjä.
- 34e4e3
Iitti on myös vapaa persuista. Joku asiaa tunteva voisi tehdä kartan persuvapaista kunnista. Vaalien jälkeen persuvapaus on se suuri jytky.
- myönteisesti
mutta onnea myös siitä ,että otatamme avosylin pakolaisia vastaan pieneen kuihtuvaan kuntaamme, ehkäpä pakolaiset saavat kuntamme kukoistamaan ja kun annoimme niille pikkusormen niin ne täyttävät koko kuntamme , kohta kylämme tienvarret loistavat erilailla pukeutuvista ihmisistä jotka ovat osittain apumme tarpeessa, olemme ylpeitä että voimme auttaa näitä pulassa olevia ihmisiä, tiedämme senkin kaikki eivät kuntalaisemme eivät hyvillään kun asutamme heitä kuntaamme mutta pian hekin ovat kuntalaisia ja silloin heillä myös on kaikki oikeudet ja velvollisuudet niin kuin ittekulla meilläkin. menestystä tulevilli Ylitorniolaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669