klitoris?

just a boy

hölmö kyssä, mut pissaako tyttö klitoriksen läpi, vai onko se siinä "alempana"? ku olis aika loogista.. pojilla penis, jonka kautta kustaa, on se herkin kohta, ni vastaavasti se vois olla tytöillä klitoris. vai?

10

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaaja 69

Kyllä olet järkeillyt ihan oikein!

• Vilma

Sulla taitaa toi naisen anatomia olla vielä vähän hukassa..? Siis ei, klitoriksella ei ole mitään tekemistä kusemisen kanssa..

• ...

se on siinä alempana. Vaikeasti havaittavissa mutta klitoriksen läpi se pissa ei todellakaan tule, älä usko tota toista...

• omppu

Ei oo klitoris. Sitä reikää ei oikeestaan ees huomaa ellei oo päässy suurennuslasin kanssa tytön sukupuolielimiä tutkimaan, mutta siitä klitoriksen alapuolelta sen pitäis löytyy.

• Nainen

Naisen virtsaputken suu on suurinpiirtein klitoriksen ja emättimen aukon puolivälissä. Kurkkaapa uudelleen biologian kirjaa..

Linnut tekevät tarpeensa ja lisääntyvät samasta aukosta, eli vain yksi aukko. Miehillä taas on kaksi aukkoa, eli penistä käytetään sekä virstaamiseen että siittiöiden kuljettamiseen emättimeen. Naisilla taas on kolme aukkoa, eli kuukautisvuoto, virtsa ja uloste tulevat kaikki eri aukoista.

• 244544

No voi vitsi ku olet tyhmä :DDD

• Ei...naiset ei kuse klitoriksen läpi xD
      Nyt se anatomia kirja käteen äijä!

• Anonyymi

Minä jo pikkupoikana kattelin ku nnaapurin tyttö kyykky pissas ja tuli värkit tutuksi.
        E ise sen kummallisempaa vaadi,jos ei lapsena ole tutkinu nii nhieman vanhempana sitten tutkii niin selkii se.
        Ei se tyttökään ole penistä nähny useinkaan kovinkaan läheltä kyllä nekin sitä tahtoo kattoa ja pidellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jo pikkupoikana kattelin ku nnaapurin tyttö kyykky pissas ja tuli värkit tutuksi.
        E ise sen kummallisempaa vaadi,jos ei lapsena ole tutkinu nii nhieman vanhempana sitten tutkii niin selkii se.
        Ei se tyttökään ole penistä nähny useinkaan kovinkaan läheltä kyllä nekin sitä tahtoo kattoa ja pidellä.

Voi tziisus miehillä kaksi aukkoa??? no ei kyllä mitään aukkoja kyllä ole muuta kun peräaukko,siittimestä läydät yhden kohdan mistä tulee virtsa ja siemen neste,hei haloo miettikää tai käykää katto jostain ihan oikeesti

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe