Eli kysymys ois tällänen että oon 13 koht 14 niin lihonko jos syön seuraavii välillä:
karjalanpiirakka
croissant
limu
vaalea leipä
ja katkkipäivä kerran viikos tai pari?
vanhemmat sano et en liho näist ku oon nii nuori mut en usko XD
ja ottakaa huomioo et mul on liikkakielto ku sydän ei kestä
PLIIS VASTATKAA!!!
llaauurraaaa
2
222
Vastaukset
- marjakri
Totta kai saat syödä ko.tuotteita kunhan et joka päivä.
- Kohtuuskaikessa
Karjalanpiirakssa, croissantissa ja vaaleassa leivässä on enemmän kaloreita kuin ruisleivässä, mutta jos noita ei syö joka päivä, niin ei ne lihota. Itse olen siitä "onnekas", etten voi syödä vehnää, joten minun on pakko syödä täysrukiista leipää, kun leipää tekee mieli.
Limu on turhaa, mutta jos sitä juo pari kertaa kuukaudessa, niin ei se tapa ja karkkipäivä kerran viikossa on ok, mutta se ei sitten saa olla mikään mässypäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996