En ole pitkään aikaan nähnyt AIDSIA näillä palstoilla. Mitä on tapahtunut?
Missä on AIDS?
17
254
Vastaukset
No emmä vittu tiedä.
EMT
- totuus__
Huomiohuora
- aidsfan
CP-setä kirjoitti:
Mikä kituva lapsenpuolikas täällä kipittää kiljuen?
aika hyvä profiilikuva cp-sedällä! ehkä sä korvaat aidsin...
Mun mökillä.
Se varmaan kyllästyi palstan aivottomuuteen ja lähti pois. Surullista sinänsä, oli aivan hauska käyttäjä
AIDS1 kirjoitti:
Hei olek uusi aids!
Hei uusi AIDS! Mutta eikö HIV tule ennen AIDSia? Eli et ole uusi uusi
yuggis_ kirjoitti:
Hei uusi AIDS! Mutta eikö HIV tule ennen AIDSia? Eli et ole uusi uusi
Niin tai... Kyllä AIDSkin tulee EnNeN PiTkÄä
Näen monta kopiota mutta minä olen aito ja oikea uusi palstan kuningas!
Hän ei ole ottanut haastetta vastaan, joten se lasketaan luovuttamisensi. Tai varmaan hän ei uskalla vstata kun pelkää minua!Aids vitun pelkuri nyt tule ulos siltä viemäristä missä asut ja helvetin nössö tuu haastaa!
Kohta tää lasketaa luovutusvoitoks mulle.- fndnddmld299
mite aids vois vastata, kun hän ei oo palstalla?
aids ainaki kirjottaa hyvi... samaa ei voi susta sanoo... fndnddmld299 kirjoitti:
mite aids vois vastata, kun hän ei oo palstalla?
aids ainaki kirjottaa hyvi... samaa ei voi susta sanoo...Olisko vittu kirjottamalla vastauksen? Vitun idiootti...
Onneksi HIV lääkettä on jo kehitetty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473