Ennen

Ja nyt

Lainatakseni Mazda osastolta keskustelua.
Mikä oli autosi ennen nykyistä Skodaasi ?

Itse ajan nyt Opel Vectra 1.8 vm. 2000 Farkku
tulee keväällä Octavia II 2.0 TDI combi elegance.

8

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DrDiesel

      Toyota Corolla Wagon vm 2001 - on tosin vieläkin kakkosautona.

    • Samu-75

      Vento oli kiva peli 2½v ja n. 53000km ajan. Pari ikävää sähkövikaa ja ovien lukkojen jäätymisiä, siinä pahimmat vaivat. Kuluvien osien uusintaa yms. Octavian kanssa ongelmat ovat olleet ulkosyntyisiä, tai jos sisäsyntyistä hakee, niin penkin ja ratin välistä nekin lähtöisin.

    • Ja millä sitä ajettiin ennen Skodaa.
      Oli Nissan,Nissan,Nissan,Nissan,Subaru,Subaru,Nissan, Nissan,Renu,Morris,Tojota, Tojota,Fiat,WV,Ford,Opel,Datsun,Opel,Lada,Opel,
      Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Ford,Ford.
      Saattaapi olla jotta on muutama jo unehtunut joukosta.

    • JOJ

      Nykyisin 4x4 PD -03. Sitten taakse päin.

      Octavia 90 Tdi -98, Felicia diesel farkku -98, Volvo 240 -90 2,3 farkku, Toyota Starlet, Opel Record, MB paku 207, Citikka AX, Fiat Ritmo, Citikka Visa, Ford Escort.

      Sitten ollaankin jo 1980 luvun alussa.

    • MikkoJo

      VW Passat 2.0CL vm. 95, ei muuta kuin kuluvia osia vaihdettu mun omistusaikana (joka oli n.2v). Jos ei hajonnutta puolaa lasketa, jonka rikkoutuminen oli inhimillinen vahinko.

    • ja nyt octavialla

      Joo, ajelin ennen nykyistä 1.8T Octaviaa Renault Lagunalla, vuosimallia -99. Siinä ärsytti jatkuvasti ABS-viat, vaihdettiin anturia ja johtoja tasaisin väliajoin. Huoltaminen ja vakuutukset oli kalliit. Siksi oli iloinen yllätys, että turboskodan vakuutukset oli selkeästi halvemmasta päästä. Huoltokuluista en osaa sanoa, kun ei ole skodaa vielä kertaakaan tarvinnut huoltaa. Tuulilasin jouduin vaihdattamaan, siitä ehdin jo tällä palstalla avautuakin...

      Ja ennen rellua ajoin fiat bravaa, jossa muuten ei ollut kolmen vuoden aikana vian vikaa!

      • Cordoba Vario TDI -00

        ja nyt Octavia Combi TDI -02


    • Loota ja ...

      Minä vielä haaveilen uudesta Skodasta.
      Aikoinaan olen omistanut Felician (-62) ja Octavia Combin (-66) molemmissa oli mm. lattiavaihde ym. hienouksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe