Lainatakseni Mazda osastolta keskustelua.
Mikä oli autosi ennen nykyistä Skodaasi ?
Itse ajan nyt Opel Vectra 1.8 vm. 2000 Farkku
tulee keväällä Octavia II 2.0 TDI combi elegance.
Ennen
8
1320
Vastaukset
- DrDiesel
Toyota Corolla Wagon vm 2001 - on tosin vieläkin kakkosautona.
- Samu-75
Vento oli kiva peli 2½v ja n. 53000km ajan. Pari ikävää sähkövikaa ja ovien lukkojen jäätymisiä, siinä pahimmat vaivat. Kuluvien osien uusintaa yms. Octavian kanssa ongelmat ovat olleet ulkosyntyisiä, tai jos sisäsyntyistä hakee, niin penkin ja ratin välistä nekin lähtöisin.
Ja millä sitä ajettiin ennen Skodaa.
Oli Nissan,Nissan,Nissan,Nissan,Subaru,Subaru,Nissan, Nissan,Renu,Morris,Tojota, Tojota,Fiat,WV,Ford,Opel,Datsun,Opel,Lada,Opel,
Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Opel,Ford,Ford.
Saattaapi olla jotta on muutama jo unehtunut joukosta.- JOJ
Nykyisin 4x4 PD -03. Sitten taakse päin.
Octavia 90 Tdi -98, Felicia diesel farkku -98, Volvo 240 -90 2,3 farkku, Toyota Starlet, Opel Record, MB paku 207, Citikka AX, Fiat Ritmo, Citikka Visa, Ford Escort.
Sitten ollaankin jo 1980 luvun alussa. - MikkoJo
VW Passat 2.0CL vm. 95, ei muuta kuin kuluvia osia vaihdettu mun omistusaikana (joka oli n.2v). Jos ei hajonnutta puolaa lasketa, jonka rikkoutuminen oli inhimillinen vahinko.
- ja nyt octavialla
Joo, ajelin ennen nykyistä 1.8T Octaviaa Renault Lagunalla, vuosimallia -99. Siinä ärsytti jatkuvasti ABS-viat, vaihdettiin anturia ja johtoja tasaisin väliajoin. Huoltaminen ja vakuutukset oli kalliit. Siksi oli iloinen yllätys, että turboskodan vakuutukset oli selkeästi halvemmasta päästä. Huoltokuluista en osaa sanoa, kun ei ole skodaa vielä kertaakaan tarvinnut huoltaa. Tuulilasin jouduin vaihdattamaan, siitä ehdin jo tällä palstalla avautuakin...
Ja ennen rellua ajoin fiat bravaa, jossa muuten ei ollut kolmen vuoden aikana vian vikaa!- Cordoba Vario TDI -00
ja nyt Octavia Combi TDI -02
- Loota ja ...
Minä vielä haaveilen uudesta Skodasta.
Aikoinaan olen omistanut Felician (-62) ja Octavia Combin (-66) molemmissa oli mm. lattiavaihde ym. hienouksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453