Menee jo hermot tuon writerin kanssa! Haluaisin yksinkertaisesti saada tekstini ensimmäisen sivun sivunumeroksi yksi, mutta ohjelma laittaa sen nollaksi. Olen katsonut varmaan miljoonasta paikasta ohjeita miten muuttaa tämä mutta kun ei niin ei! Auttakaa joku joka osaa! Kiitos!
Ensimmäisen sivun sivunumeroinnin ongelma
EiNäinEi
2
116
Vastaukset
- linuxuser
aloitapas tuosta lukemaan...
https://www.google.fi/search?client=ubuntu&channel=fs&q=sivunumerointi libreoffice writer&ie=utf-8&oe=utf-8&gfe_rd=cr&ei=iQq3WIqmEsaq8wekwws
:)- EiNäinEi
Siis ei voi olla totta, nyt onnistui. Miten tuo oli mennyt multa ihan ohi? Kiitos TODELLA paljon!! Rakastan sua! <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880