Hävettäähävettäähävettää oma käytökseni ja se, että näytin ihan liian hävettävälle. Nyt kaiki ajattelevat, että olen vain se nolo ihminen. Häpeän paljon. Liikaa. Tämä tunne on ihan liikaa. En pysty olemaan muistamatta tätä kiitos häiriöni. Kaikki huonot muistot pyörii filmikuvana mielessä ja hävettää vieläkin.
hävettääliikaa
7
392
Vastaukset
- Eisehaittaa
Älä välitä, monella meistä on ollut aivan samoja tuntemuksia. Lisäksi voin sanoa, että ikää myöten huomaat nuorempien tekevän aivan samoja nolouksia kuin itse teit. Se huvittaa, mutta samalla tajuaa, että jokaisella on lupa olla nolo ja häpeä ei ole kummoisempi tunne kuin muutkaan tunteet, ei se maailmaa kaada :)
- voihanhäpeys
Ei niin. Toivon todella niin. Joskus vielä yritän ajatella itseäni positiivisesti, kun olisin vielä ihan terve päästänikin.
- puupääpeterr
Minä olen aika nasta tyyppi, osaan keskustella, rakastaa, rakastella, itkeä, nauraa, suuttua, leppyä,hymyillä,mököttää, enkä häpeä itseäni ja tunteitani, joita olen oppinut löytämään sisältäni, joskus vähän myöhään. Kyllä, tunnen mustasukkaisuutta, koska hän on maailman ihanin nainen. Se on kamala tunne, mutta en häpeä myöntää sitäkää, koska se ei kieltämällä katoa(muuttaa vain muotoaan). Vihaan lapsuuttani, siedän pakon edestä vanhempiani, en tunne sisariani ja olen avoin kaikelle uudelle(vaikka naku-uinnille).
- voihanhäpeys
Ihanasti ajattelet tästä naisesta. Oliko tämä myyntipuheesi? Kuulostaa ihan, että olisit tarjoamassa itseäsi :) Onhan se hyvä olla itsetuntemusta.
- mustiss
Mitä ottaisit pois tai lisäisit myyntipuheeseen? Varmaan on tullut jonkinlainen käsitys meikäläisestä.
- voihanhäpeys
Tämä "mustiss" nimimerkille. On todella vaikea sanoa mitä voisin ottaa pois tai lisätä myyntipuheeseesi, kun en tiedä kuka olet. Jos olisit yksi mies mielessäni niin voisin jotakin positiivista ulkopuolisen näkökulmasta lisätä. Kirjoituksesi perusteella vaikutat ihan mukavalta ja menevältä mieheltä :)
- hiljattain_satutettu
On hyvä osata myös hävetä sillä se tunne kasvattaa. Pahiten satuttaa juuri he joiden toisen arvoa alentava teko ei aiheuta heissä itsessään mitään häpeän tunnetta. Siitä näkee parhaiten mikä on toisen arvo heidän silmissään, kun ei edes anteeksi pyydetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486108Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki663898Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162997- 1902855
- 242548
- 402423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132409törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192300- 1491448
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3001426