Haluisin tietää teidän mielipiteitä jne. Niin tein tällasen kyselyn, kiva jos vastaat:)
Minkä ikäisenä aloitit?
Paras keskus?
Parasta lumilautailussa?
Ketä lumilautailijaa/lumilautailijoita katsot ylöspäin/fanitat?
Lasketko mielummin yksin vai porukassa?
Paras saavutuksesi lumilautailussa?
Kypärä vai pipo päässä rinteessä?
Montako vuotta olet harrastanut lumilautailua?
Lumilautailija gallup
1
207
Vastaukset 1
- Anonyymi
1. Seiskalla
2. En tiedä vielä, en ole käynyt kaikissa.
3. Hyvä keli, paljon lunta, lämmin kuppi rinneravintolassa ja hyvä seura! Sekä tietysti hyvin luistava lauta ja lämpimät kädet❤️
4. Ne kaikki on tosi taitavia ja hurjia.
5. Sekä että. Joskus on kiva surffailla itsekseen mutta parasta on jos on kavereita🤗
6. Pysyn pystyssä ja en aja kenenkään päälle...ainakaan kovin usein. Viimeksi keilasin siskon penkkihissin jälkeen. Naurettiin kyllä makeasti🤭
7. Oliko se jo seiska? Joo, mulla on ihan sika siisti kypärä, pehmeä ja lämmin. En luovu siitä ikinä!!!
8. Ensin 4-5 vuotta nuorena ja nyt aikuisena uudelleen omien lasten kanssa. On kyllä ollut hauskoja reissuja. Joskus ei niin hauskoja mutta kiva tapa viettää aikaa ja ulkoilla. Ja tasapaino kehittyy👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581