Töitä 12 vuotiaalle

etsintöitä

Eli siis oon 12 vuotias tyttö lohjalta.Tarvitsen rahaa ja olen yrittänyt löytää töitä mutta 12 vuotiaille ei töitä kauheesti löydy:/.Olen yrittänyt laittaa kaupan ilmoitus tauluille ja muillekkin ilmoitus tauluille ilmoituksia että lenkkeilytän koiria ja numeron perään mutta kukaan ei ole ottanut yhteyttä.Kotitöistä en saa rahaa koska vanhemilla ei ole paljoa rahaa.En voi mennä vanhempien työpaikoille auttamaan koska he eivät käy töissä.Nyt on talvi ja lähistöllä ei ole mitään paikkoja missä olisi pulloja joten niitäkään en voi kerätä.Mulla on 2kk aikaa kerätä noin 200€ ja en tiedä miten saan rahat kasaan:/.Toivottavasti laittaisitte tänne hyviä ehdotuksia!(täytän tänä vuonna 13) jos sinulla on jotain töitä tarjolla laita tänne keskusteluun viestiä tai sähköpostia [email protected]
ps.viikkorahaa en saa.

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      -Kysäiseppä kahviloista jos tarvitsisivat pari tuntia apua vaikka viikonloppuisin, poytiä tyhjentmään tai tiskaamaan.
      -Tai jututa supermarkettisi manageria (johtajaa) jos voisit kiireisimpään aikaan auttaa kassalla pakkaamassa ostoksia. Vaikka pari tuntia muutaman kerran viikossa.
      -Entä onko naapuristossasi ketään vanhempaa henkiloä joka olisi super iloinen kun kävisit ruokakaupassa hänen puolestaan? Tai lukisit hänelle päivän sanomalehdet?
      Tai olisit seurana kävelylenkillä?
      -Tarjoa autonpesua. Se on hyvin helppo homma eikä kestä kauaa (vaikka tekisitkin sen perusteellisesti)

      Tuossa nyt muutama. Reippaasti vain menet jututtamaan ihmisä ja tarjoamaan apuasi. Silloin yleensä tärppää paljon paremmin eikä tarvitse pyoritellä peukaloita ja odottaa että joku soittaisi.

    • Pu-he

      Hyviä ideoita edeltäjältä (y).
      Eli lähde ensin reippaasti kysymään naapureilta, että josko tarvivat apukäsiä esim. ikkunanpesussa mahd. myös siivouksessa ja myöhemmin keväällä haravoinnissa tai kesämmällä puuklapien kanto sisätiloihin (liiteriin). Ja kun on kyseessä oman lähialueen nuori, niin se saattaa jopa auttaa asiaa.

      Siis kerro myös rehellisesti mihin tarkoitukseen keräät rahaa.

      Tai olisiko teidän alueella itsemyyntikirpparitoimintaa? Tarkoitan sellaista, mihin mennään viikonloppuisin itse myymään niitä tavaroita. Yleensä lasten ei tarvitse maksaa paikkamaksua. Ja tähänkin voi hyödyntää sukulaisia / tuttavia / naapureita, eli kysy heiltä, onko heillä antaa jotain "poisheitettävää" myyntiin. Siis sellaista ok tavaraa kuitenkin.

      Tsemppiä sinulle joka tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1758
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe