Tanssikisoista.
Vastaukset 12
- henrjii
joo kannattaa lentää hitaasti ja matalalla,
käy kipeää jos tippuu oikein korkealta - tokiputoo
pökkelö-Sumari saisi pudota, en ymmärrä miksi ihmiset äänestivät hänet jatkoon, säälistäkö?
kasmir pudotettiin jo
en oo kattonu koko ohjelmaa vielä
enkä ainakaan tän jälkeen kato
idioottimaista ämteeveeltä.- salakuvaussyvältä
kikkeliskokkelis, mitäs kuului seksirinkiin, salakuvattujen videoiden katselu ei ole kovin suoraselkäisen miehen toimintaa
salakuvaussyvältä kirjoitti:
kikkeliskokkelis, mitäs kuului seksirinkiin, salakuvattujen videoiden katselu ei ole kovin suoraselkäisen miehen toimintaa
haittaakse tanssimista :D
kyllä siihen seksirinkiin varmaan moni muukin kuului
mutta ovat ihan hiljaa.- Ouninpohja1965
Kaveri teki itse päätöksen lopettaa tanssimisen.
- heheheheeeeeee
Uhri-raukat, kyllä käy heitä kovin sääliksi. Pois kaikista kisoista ikiajoiksi henkilöt, jotka ovat uhrien kärsimykset nähneet.
enpä usko että nää uhrit on kovin kovasti kärsineet
uskon että nautinnon vuoksi ovat mukaan lähteneet
vois sanoo että mitäs lähit.
Jos Kasimir olisi ollut kunnon mies niin olisi pannut stopin laittomille kuvauksille. Hänkin syyllistyi rikoksen salaamiseen.
Eipä silti, niin kuin Kasimir olisi tehnyt samassa tilanteessa 90% miehistä ja osa naisistakin. Rohkeus ei riittäisi käräyttämään kaveria, se on sitä lojaalisuutta.Kyllä minä olisin kuvannut aktejani siihen aikaan kun niissä vielä oli kehumista.
Mutta sen-ajan kameroissa oli liian suttuinen optiikka.
Ei olisi paljoa erottunut.
Olisi pitänyt olla Full HD 1080P
H.- Olitko-köyhä-silloin
Älä jauha skeidaa. Kyllä jo 80 luvulla oli hyväalaatuisia VHS videokameroita, melko hyvä valovoima, ja ei kaitafilmauskaan ollut kovin huonolaatuista.
Mutta tuon ajan VHS kamerat, ensin isolla kasetilla, sitten pienempi C maksoivat 9900 - 14 990 m a r k k a a. Toki kalliinpiakin oli.
Vai joko 80 luvun seksielämäsi oli alle riman?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483