Kylläpä tuli ikävä lapsuuden ajan omaa partiotoimintaa. Maailma muuttuu nopeammin kuin itse pysyn mukana. Olen sivusta seurannut Tainionvirran taimenten puuhastelua ja näyttää siltä, että mäkeä lasketaan ja makkaraa paistetaan... joopa-joo. Minun aikanani oli partiokirjat, joissa oli yleishyödyllisiä tehtävälistoja. Vartiokokouksissa oli tietovisoja, suunnistusta, kirjallisuusarvosteluja ja perehtymistä arjen askareihin.
Minun mielestäni mäenlasku ja makkaran paistaminen tällaisena ähkyaikana ei vastaa partiohenkeä. Sieltä nyt näyttäisi puuttuvan henkilöitä, jotka ohjaisivat terveellisten ruokailu- ja liikuntatottumusten pariin lapsia.
Tainionvirran taimenet
Partiolainen60luvulta
1
271
Vastaukset
- partiolaisenisä
Tuohon mäenlaskuun ja leikkimiseen se loppui meidän pojalta kiinnostus partiossa Kruunun savussa aikoinaan. Muualta lähialueilta löytyi sitten oikeaa partiotoimintaa, missä poika tykkäsi olla mukana ja pääsi mukaan kunnon leireillekin, partion johtajakoulutukseen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636773- 686762
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1465424Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504473En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53640- 373218
- 283143
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris702752Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta392250